00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
36014991
S-EPI, s. r. o.
Martina Rázusa 23A/8336, Žilina, 010 01, SVK
On-line prístup k právnym a ekonomickým predpisom
právne poradenstvo, právne informácie, ekonomické informácie
Služba
1. On-line prístup k právnym a ekonomickým predpisom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie on-line prístupov k informáciám z oblasti práva a ekonomiky, predpisom, obchodnému vestníku na dobu 2 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to najmä: |
- zabezpečenie prístupu ku komplexným prehľadom legislatívy, k Zbierke zákonov a konsolidovaným zneniam vrátane odkazov na predpisy EÚ, k rozšíreným komentárom k zákonom, rozhodnutiam súdov SR, ČR, EÚ, dôvodovým správam, finančnému spravodajcovi vrátane archívu, príkladom z praxe a editovateľným formulárom prípadne iným službám; |
- zabezpečenie prístupu k odkazom medzi zákonmi na úrovni paragrafov a odsekov, a tiež aktívnych odkazov na súvisiace dokumenty, odborné články, rozhodnutia súdov a komentáre; - zabezpečenie zobrazovania časovej osi jednotlivých úplných znení predpisov; - zabezpečenie možnosti kopírovania a tlače všetkých dokumentov dostupných prostredníctvom požadovaných služieb a prístupov; |
- zabezpečenie individuálnych prístupov pre jednotlivých užívateľov, ktorí si budú môcť vytvárať profil podľa vlastných požiadaviek, výberu najčastejšie používaných dokumentov; - zabezpečenie prihlásenia viacerých užívateľov súčasne; - zabezpečenie on-line prístupu, ktorý nie je viazaný na sídlo, priestor verejného obstarávateľa (objednávateľa), možnosť prihlásiť sa z ľubovoľného počítača, zariadenia napr. tablet, smartphone s pripojením na internet; |
- zabezpečenie upozornení pri doplnení, aktualizovaní, zmenách jednotlivých informácií z oblasti práva a ekonomiky prostredníctvom e-mailu, automatická aktualizácia;- zabezpečenie jedného bezplatného školenia v priestoroch verejného obstarávateľa (objednávateľa); - zabezpečenie prístupu k účtovným súvzťažnostiam na syntetických účtoch používaných v sústave podvojného účtovníctva vrátane odkazov na príslušné zákony; - zabezpečenie prístupu k legislatíve, účtovníctvu a výkazníctvu verejnej správy; - zabezpečenie prístupu k monitoringu zmien v obchodných spoločnostiach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Právny systém on-line na 2 roky / počet prístupov | prístup na 2 roky | 25 | ||
2. Obchodný vestník on-line na 2 roky / počet prístupov | prístup na 2 roky | 2 | ||
3. Eurokódex komentár k Obchodnému zákonníku on-line | prístup na 2 roky | 1 | ||
4. Eurokódex komentár k Občianskemu zákonníku on-line | prístup na 2 roky | 1 | ||
5. Eurdokódex komentár k Ústave SR on-line | prístup na 2 roky | 1 | ||
6. Eurokódex komentár k Zákonníku práce on-line | prístup na 2 roky | 1 | ||
7. Informačný portál verejnej správy on-line na 2 roky / počet prístupov | prístup na 2 roky | 2 | ||
8. Mzdový systém on-line na 2 roky / počet prístupov | prístup na 2 roky | 1 | ||
9. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line na 2 roky / počet prístupov | prístup na 2 roky | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Právny systém on-line na 2 roky obsahuje min.: | |
1.1 Zbierku zákonov Slovenskej republiky a Českej republiky a konsolidovaných znení | Všetky platné a používané neplatné právne predpisy uverejnené v Z. z. a Zb. minimálne od roku 1945 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách. |
- | Svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch, poskytuje ich vzájomnú previazanosť a ponúka pridanú hodnotu k právnym predpisom. |
- | Nové čiastky publikované v Zbierke zákonov SR sú uverejnené v deň vydania čiastky Zbierky zákonov SR a aktuálne konsolidované znenie do dvoch pracovných dní od uverejnenia novely v čiastke. |
- | Zbierky zákonov SR a aktuálne konsolidované znenie do dvoch pracovných dní od uverejnenia novely v čiastke Zbierky zákonov SR. |
1.2 Komentáre k zákonom | Minimálne 100 priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam vybraných právnych predpisov z rôznych oblastí práva. |
1.3 Rozhodnutia súdov (Judikáty) | Databáza rozhodnutí súdov Slovenskej republiky, Českej republiky, Európskych súdov, s možnosťou vyhľadávania minimálne podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí času vydania rozhodnutia,druhu súdu, |
- | spisovej značky. |
1.4 Predpisy Európskej Únie | Kompletná databáza smerníc a nariadení tak, ako sú publikované na portáli Eur-lex s prelinkovaním na súvisiace predpisy slovenskej legislatívy. |
1.5 Kalkulačky | Aktualizované kalkulačky pre výpočet súdnych poplatkov, lehôt, trovov právneho zastúpenia, úrokov z omeškania a mzdové kalkulačky |
- | pre výpočet čistej mzdy, čistej mzdy pri dohode pre pravidelný aj nepravidelný príjem a pre výpočet zrážok zo mzdy. |
1.6 Odborné články | Aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z personálno-mzdovej a daňovo-účtovnej oblasti a právnej oblasti prepojené formou aktívnych odkazov na aktuálne platnú legislatívu. |
- | Aktualizované karentované články, a to minimálne z časopisov Justičná revue, Bulletin slovenskej advokácie, Notitiae ex Academia Bratislavensi Iurisprudentiae a Magister Officiorum. |
1.7 Príklady z praxe | Odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe z oblastí daní, miezd, odvodov, podnikania, pracovnoprávnych vzťahov a pod. prepojené formou aktívnych odkazov na aktuálne platnú legislatívu. |
1.8 Produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva žaloby | Produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúcimi určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby. Pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený |
- | aktívnymi odkazmi na Zbierku zákonov SR. Samotný vzor si môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť. |
1.9 Dôvodové správy | Produkt obsahujúci databázu dôvodových správ, ktoré vysvetľujú hlavné dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov. Produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Zbierke zákonov SR minimálne od |
- | r. 2003 po súčasnosť a je zabezpečené priebežné dopĺňanie dôvodovými správami z 1. a 2. volebného obdobia. Počet dôvodových správ v produkte je minimálne 2000. |
1.10 Tlačivá a formuláre | Editovateľné tlačivá a formuláre z oblasti účtovnej, daňovej a mzdovej, s komentárom a návodom. |
1.11 Firemné predpisy | Návody a postupy pri tvorbe vnútorných predpisov podnikateľských subjektov. |
1.12 Finančný spravodajca | Kompletný súbor usmernení, pokynov, oznámení a vzorov tlačív MF SR vrátane archívu. |
1.13 Účtovné súvzťažnosti | Prehľad súvzťažného účtovania na syntetických účtoch podľa účtovných tried a účtovných skupín. |
1.14 Odborné videoškolenia | Praktické videoškolenia z oblasti práva, daní a miezd. |
2. Obchodný vestník on-line na 2 roky obsahuje min.: | On-line súbor informácií o obchodných spoločnostiach, vrátane archívu od roku 1993 s fulltextovým |
- | vyhľadávaním a možnosťou monitorovania zmien v obchodných spoločnostiach a e-mailovými notifikáciami. |
3. Eurokódex komentár k Obchodnému zákonníka on-line na 2 roky obsahuje | On-line verzia komentára k Obchodnému zákonníku, ktorá ponúka minimálne 1 900 normostrán textu s fulltextovým vyhľadávaním s označením hľadaného výrazu v texte, |
- | možnosť voľby zobrazenia bez alebo s komentovaným textom ústavného zákona, možnosť tlače a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy. |
4. Eurokódex komentár k Občianskemu zákonníku on-line na 2 roky obsahuje min.: | On-line verzia komentára k Občianskemu zákonníku, ktorá ponúka minimálne 3 500 normostrán so zapracovanými zmenami v roku 2017 s fulltextovým vyhľadávaním, zobrazenie bez alebo s komentovaným |
- | právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy. |
- | Komentár k Občianskemu zákonníku je postupne aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu Občianskeho zákonníka po každej jeho novelizácii. |
5. Eurokódex komentár k Zákonníku práce on-line na 2 roky obsahuje min.: | On-line verzia komentára k Zákonníku práce, ktorá ponúka minimálne 1 500 normostrán textu komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním, zobrazenie |
- | bez alebo s komentovaným právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy. |
- | Komentár k Zákonníku práce je postupne aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu zákona po každej jeho novelizácii. |
6. Eurokódex komentár k Ústave SR on-line na 2 roky obsahuje min.: | On-line verzia komentára k Ústave Slovenskej republiky, ktorá ponúka minimálne 1 400 normostrán textu s fulltextovým vyhľadávaním s označením hľadaného výrazu v texte, možnosť voľby |
- | zobrazenia bez alebo s komentovaným textom ústavného zákona, ľahká orientácia podľa okomentovaných častí Ústavy SR, možnosť tlače a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy. |
7. Informačný portál verejnej správy on-line na 2 roky obsahuje min.: | On-line komplexné informácie subjektov verejnej správy vrátane súvisiacej legislatívy, účtovníctva a výkazníctva triedenými podľa subjektov verejnej správy SR. |
8. Mzdový systém on-line na 2 roky obsahuje min.: | On-line denne aktualizovaný informačný portál poskytujúci komplexné informácie z oblastí dane z príjmov, účtovania miezd, zdravotného a sociálneho poistenia, BOZP a PO, cestovných náhrad, |
- | pracovného práva a personalistiky, vrátane všetkých legislatívou stanovených editovateľných tlačív a formulárov, vzorov zmlúv zo mzdovej oblasti. |
9. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line na 2 roky obsahuje min.: | Monitoring informácií o obchodných spoločnostiach a ich finančnej situácie podľa záznamov publikovaných v Obchodnom vestníku, Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR, Registri účtovných |
- | závierok, Centrálnom registri zmlúv, Katastri nehnuteľností, Centrálnom registri pohľadávok štátu, Registri záložných práv, Zdravotných poisťovniach, Sociálnej poisťovni, Zozname platiteľov DPH, |
- | Zozname problémových platiteľov DPH, Zozname zrušených platiteľov DPH, Zozname dlžníkov dane, Registri záložných práv, Registri úpadcov, Štatistickom registri a Registri účtovných závierok, a to |
- | s možnosťou nastavenia e-mailových notifikácií, s možnosťou exportu dát do formátov napr. XLS. a PDF. a s možnosťou automatického spracovania finančných analýz. |
Uvedené on-line prístupy (produkty) na 2 roky / počet prístupov musia spĺňať aj nasl. min. kritériá: | |
a) on-line prístup: | informácie musia byť prístupné kedykoľvek a kdekoľvek prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia s pripojením na internet zadaním prihlasovacieho mena a hesla, |
b) aktuálnosť: | musí byť zabezpečená denne aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR) a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku, |
c) štruktúrovanosť: | všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií, |
d) previazanosť: | informácie musia byť navzájom prepojené aktívnymi linkami, t. j. užívateľ sa môže pohybovať po celej databáze ekonomických a právnych informácií v pohodlnom užívateľskom prostredí, |
- | bez zložitých vyhľadávačov, bez prepínaní medzi stránkami a pod., |
e) spoľahlivosť: | informácie musia byť garantované a obsahovo totožné s ich tlačovou podobou, |
f) rýchlosť a technická podpora v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát: | technická podpora na báze Atóm alebo jeho ekvivalentu, čím sa zabezpečí rýchle vyhľadávanie on-line informácií na portáli, |
- | umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných on-line informácií na portáli a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a spoľahlivo naviguje spleťou, |
- | vzájomne prepojených dát. Produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo jeho ekvivalentu na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné (na rozdiel napr. od formátu PDF.), |
- | na používanie produktov nesmie byť potrebný žiadny ďalší špeciálny program, požaduje sa o on-line práca s informáciami na internete. |
g) užívateľský komfort: | možnosť hľadania informácie na základe rýchleho vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie (slovo, slovné spojenia, číselné údaje, atď.), |
h) bezplatné školenie: | preškolenie všetkých užívateľov systému na jeho praktické používanie v priestoroch objednávateľa, minimálne 2 x ročne podľa potreby objednávateľa, |
i) bezplatný predajný a popredajný servis: | bezplatné telefonické a písomné poradenstvo prostredníctvom osobného operátora na všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom, |
j) monitoring e-mailom: | možnosť využívať upozornenia na doplnené dokumenty v systéme formou e-mailových správ, a to aj s možnosťou výberu podľa zvolenej oblasti práva, |
k) notifikácie: | e-mailová informácia o vydaní nových dokumentov v systéme s aktívnymi odkazmi do systému/portálu, t. j. bez nutnosti osobitného vyhľadávania nových informácií, |
l) personalizácia: | možnosť zriaďovania osobného profilu užívateľa, t. j. podľa vlastného výberu ukladanie, editácia a presúvanie opakovane používaných dokumentov. |
Názov |
Predmetom zmluvy je dodanie služby vrátane dopravy a všetkých s tým súvisiciach služieb (dane, poplatky, clo, preprava, vykládka u objednávateľa pod). |
1.ÚVODNÉ USTANOVENIA: |
Funkčná a technická špecifikácia ( podľa čl. 1.2 ) určujú požiadavky objednávateľa. |
Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy. |
2. PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať služby vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť oprávnenia na vykonanie predmetu zmluvy s ohľadom na Funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou ( ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie obstarávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy, rozpis jednotkových cien ( cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
V prípade pochybnosti zo strany objednávateľa o dôveryhodnosti niektorého z predložených subdodávateľov, je dodávateľ povinný túto zmenu akceptovať a objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín doručiť údaje o novom subdodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktná údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom ( ďalej len "kontaktná osoba dodávateľa"). |
Objednávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktné údaje, pre ktoré bude zriadený on-line prístup. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva / zaslať prístupové mená a heslá/ ku všetkým on-line produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu, a to najneskôr do 5 pracovných dní od obdržania kontaktných údajov objednávateľa. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov ( dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.. |
3. DODANIE PREDMETU ZMLUVY: |
Dodávateľ je povinný dodať kompletný predmet zákazky nevyhnutne v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou. |
je povinný odstrániť Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmeny prihlasovacích údajov pre jednotlivé účty, pri zachovaní počtu účtov. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať pre objednávateľa 1 bezplatné zaškolenie podľa zoznamu účastníkov určeného objednávateľom, termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
Pre doručovanie písomností prostredníctvom elektronickej pošty sa aplikuje ustanovenie OPET. Pre doručovanie písomností prostredníctvom pošty alebo kuriérom, sa písomnosti považujú za doručené prevzatím alebo odmietnutím prevzatia zásielky, a v prípade neprevzatia písomnosti uloženej na pošte sa písomnosti považujú za doručené okamihom, kedy sa zásielka vráti odosielateľovi. V prípade, ak zásielku nemožno ma adrese podľa tohto bodu doručiť z dôvodu "Adresát neznámy" považuje sa zásielka za doručenú dňom jej vrátenia odosielateľovi. |
4. CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Cena za dodanie predmetu zmluvy musí zahřňať: |
- dodanie jednotlivých služieb v súlade s Funkčnou a technickou špecifikáciou |
Zmluvná cena zahřňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t. j. poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie , podpora, zaškolenie, resp. akékoľvek iné súvisiace služby. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Ceny predložené dodávateľom musia zohľadňovať primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
5. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. |
V zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov vznikne po zriadení fakturačného systému povinnosť prijímať a vydávať zaručené elektronické faktúry. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služieb v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska za celý predmet zákazky jednorázovo na 2 roky so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry odberateľovi. V prípade, ak zmluva zanikne pred dohodnutým termínom, dodávateľ je povinný vrátiť alikvótnu čiastku do 30 dní odo dňa zániku záväzku. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektrického trhoviska. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe doručenej faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu. |
6. ÚROKY Z OMEŠKANIA, POKUTY A PENÁLE |
Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín dodania predmetu zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy za každý deň omeškania. |
7. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ je povinný v čase do 48 hodín odstrániť vady poskytovaných služieb od nahlásenia poruchy e-mailom objednávateľovi. |
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ICH ODSTRÁNENIE: |
Vady vzniknuté pri realizácii predmetu zmluvy budú zo strany dodávateľa odstránené bezodkladne a bezplatne. |
9. UZATVORENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 2 rokov ( t. j. 24 mesiacov ) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
10. UKONĆENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
Zmluvné strany sú oprávnené ukončiť zmluvu písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba sú tri mesiace. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená. |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov ( dokumentov ), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo ukončiť zmluvu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v prípade, ak dodávateľ dôveryhodne nepreukáže splnenie podmienok účasti podľa čl. 2 - PODMIENKY ÚČASTI/ POVINNOSTI DODÁVATEĽA. |
11. OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Dodávateľ je vždy a za každých okolností povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré získal alebo o ktorých sa dozvedel pri výkone alebo v súvislosti s dodaním predmetu zmluvy. |
Povinnosť zachovávať dôvernosť informácií nie je časovo obmedzená a vzťahuje sa aj na informácie, ktoré nie sú označené ako dôverné. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO. |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
BAJKALSKÁ 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2022 13:54 — 31.01.2024 13:57
1,00 súbor
7 540,38
6 283,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2022 14:36
28.01.2022 13:53
28.01.2022 14:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2022 11:14 - Vstupná ponuka | 7 539,60 | € | Cena s DPH |
28.01.2022 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 539,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: