• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2022 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 13:53
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 14:45

Detail zákazky Z2022405

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2022 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 13:53
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 14:45

Základné údaje

Z2022405

OF-249191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6179581

Objednávateľ

00002801

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK

Dodávateľ

36014991

S-EPI, s. r. o.

Martina Rázusa 23A/8336, Žilina, 010 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

On-line prístup k právnym a ekonomickým predpisom

právne poradenstvo, právne informácie, ekonomické informácie

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. On-line prístup k právnym a ekonomickým predpisom
Funkcia
Zabezpečenie on-line prístupov k informáciám z oblasti práva a ekonomiky, predpisom, obchodnému vestníku na dobu 2 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to najmä:
- zabezpečenie prístupu ku komplexným prehľadom legislatívy, k Zbierke zákonov a konsolidovaným zneniam vrátane odkazov na predpisy EÚ, k rozšíreným komentárom k zákonom, rozhodnutiam súdov SR, ČR, EÚ, dôvodovým správam, finančnému spravodajcovi vrátane archívu, príkladom z praxe a editovateľným formulárom prípadne iným službám;
- zabezpečenie prístupu k odkazom medzi zákonmi na úrovni paragrafov a odsekov, a tiež aktívnych odkazov na súvisiace dokumenty, odborné články, rozhodnutia súdov a komentáre; - zabezpečenie zobrazovania časovej osi jednotlivých úplných znení predpisov; - zabezpečenie možnosti kopírovania a tlače všetkých dokumentov dostupných prostredníctvom požadovaných služieb a prístupov;
- zabezpečenie individuálnych prístupov pre jednotlivých užívateľov, ktorí si budú môcť vytvárať profil podľa vlastných požiadaviek, výberu najčastejšie používaných dokumentov; - zabezpečenie prihlásenia viacerých užívateľov súčasne; - zabezpečenie on-line prístupu, ktorý nie je viazaný na sídlo, priestor verejného obstarávateľa (objednávateľa), možnosť prihlásiť sa z ľubovoľného počítača, zariadenia napr. tablet, smartphone s pripojením na internet;
- zabezpečenie upozornení pri doplnení, aktualizovaní, zmenách jednotlivých informácií z oblasti práva a ekonomiky prostredníctvom e-mailu, automatická aktualizácia;- zabezpečenie jedného bezplatného školenia v priestoroch verejného obstarávateľa (objednávateľa); - zabezpečenie prístupu k účtovným súvzťažnostiam na syntetických účtoch používaných v sústave podvojného účtovníctva vrátane odkazov na príslušné zákony; - zabezpečenie prístupu k legislatíve, účtovníctvu a výkazníctvu verejnej správy; - zabezpečenie prístupu k monitoringu zmien v obchodných spoločnostiach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Právny systém on-line na 2 roky / počet prístupov prístup na 2 roky 25
2. Obchodný vestník on-line na 2 roky / počet prístupov prístup na 2 roky 2
3. Eurokódex komentár k Obchodnému zákonníku on-line prístup na 2 roky 1
4. Eurokódex komentár k Občianskemu zákonníku on-line prístup na 2 roky 1
5. Eurdokódex komentár k Ústave SR on-line prístup na 2 roky 1
6. Eurokódex komentár k Zákonníku práce on-line prístup na 2 roky 1
7. Informačný portál verejnej správy on-line na 2 roky / počet prístupov prístup na 2 roky 2
8. Mzdový systém on-line na 2 roky / počet prístupov prístup na 2 roky 1
9. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line na 2 roky / počet prístupov prístup na 2 roky 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Právny systém on-line na 2 roky obsahuje min.:
1.1 Zbierku zákonov Slovenskej republiky  a Českej republiky  a konsolidovaných znení Všetky platné a používané neplatné právne predpisy uverejnené v Z. z. a Zb. minimálne od roku 1945 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách.
- Svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch, poskytuje ich vzájomnú previazanosť a ponúka pridanú hodnotu k právnym predpisom.
- Nové čiastky publikované v Zbierke zákonov SR sú uverejnené v deň vydania čiastky Zbierky zákonov SR a aktuálne konsolidované znenie do dvoch pracovných dní od uverejnenia novely v čiastke.
- Zbierky zákonov SR a aktuálne konsolidované znenie do dvoch pracovných dní od uverejnenia novely v čiastke Zbierky zákonov SR.
1.2 Komentáre k zákonom Minimálne 100 priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam vybraných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
1.3 Rozhodnutia súdov (Judikáty) Databáza rozhodnutí súdov Slovenskej republiky, Českej republiky, Európskych súdov, s možnosťou vyhľadávania minimálne podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí  času vydania rozhodnutia,druhu súdu,
- spisovej značky.
1.4 Predpisy Európskej Únie Kompletná databáza smerníc a nariadení tak, ako sú publikované na portáli Eur-lex s prelinkovaním na súvisiace predpisy slovenskej legislatívy.
1.5 Kalkulačky Aktualizované kalkulačky pre výpočet súdnych poplatkov, lehôt, trovov právneho zastúpenia, úrokov z omeškania a mzdové kalkulačky
- pre výpočet čistej mzdy, čistej mzdy pri dohode pre pravidelný aj nepravidelný príjem a pre výpočet zrážok zo mzdy.
1.6 Odborné články Aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z personálno-mzdovej a daňovo-účtovnej oblasti a právnej oblasti prepojené formou aktívnych odkazov na aktuálne platnú legislatívu.
- Aktualizované karentované články, a to minimálne z časopisov Justičná revue, Bulletin slovenskej advokácie, Notitiae ex Academia Bratislavensi Iurisprudentiae a Magister Officiorum.
1.7 Príklady z praxe Odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe z oblastí daní, miezd, odvodov, podnikania, pracovnoprávnych vzťahov a pod. prepojené formou aktívnych odkazov na aktuálne platnú legislatívu.
1.8 Produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva žaloby Produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúcimi určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby. Pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený
- aktívnymi odkazmi na Zbierku zákonov SR. Samotný vzor si môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť.
1.9 Dôvodové správy Produkt obsahujúci databázu dôvodových správ, ktoré vysvetľujú hlavné dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov. Produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Zbierke zákonov SR minimálne od
- r. 2003 po súčasnosť a je zabezpečené priebežné dopĺňanie dôvodovými správami z 1. a 2. volebného obdobia. Počet dôvodových správ v produkte je minimálne 2000.
1.10 Tlačivá a formuláre Editovateľné tlačivá a formuláre z oblasti účtovnej, daňovej a mzdovej, s komentárom a návodom.
1.11 Firemné predpisy Návody a postupy pri tvorbe vnútorných predpisov podnikateľských subjektov.
1.12 Finančný spravodajca Kompletný súbor usmernení, pokynov, oznámení a vzorov tlačív MF SR vrátane archívu.
1.13 Účtovné súvzťažnosti Prehľad súvzťažného účtovania na syntetických účtoch podľa účtovných tried a účtovných skupín.
1.14 Odborné videoškolenia Praktické videoškolenia z oblasti práva, daní a miezd.
2. Obchodný vestník on-line na 2 roky obsahuje min.: On-line súbor informácií o obchodných spoločnostiach, vrátane archívu od roku 1993 s fulltextovým
- vyhľadávaním a možnosťou monitorovania zmien v  obchodných spoločnostiach a e-mailovými notifikáciami.
3. Eurokódex komentár k Obchodnému zákonníka on-line na 2 roky obsahuje On-line verzia komentára k Obchodnému zákonníku, ktorá ponúka minimálne 1 900 normostrán textu s fulltextovým vyhľadávaním s označením hľadaného výrazu v texte,
- možnosť voľby zobrazenia bez alebo s komentovaným textom ústavného zákona, možnosť tlače a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
4. Eurokódex komentár k Občianskemu zákonníku on-line na 2 roky obsahuje min.: On-line verzia komentára k Občianskemu zákonníku, ktorá ponúka minimálne 3 500 normostrán so zapracovanými zmenami v roku 2017 s fulltextovým vyhľadávaním, zobrazenie bez alebo s komentovaným
- právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
- Komentár k Občianskemu zákonníku je postupne aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu Občianskeho zákonníka po každej jeho novelizácii.
5. Eurokódex komentár k Zákonníku práce on-line na 2 roky obsahuje min.: On-line verzia komentára k Zákonníku práce, ktorá ponúka minimálne 1 500 normostrán textu komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním, zobrazenie
- bez alebo s komentovaným právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
- Komentár k Zákonníku práce je postupne aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu zákona po každej jeho novelizácii.
6. Eurokódex  komentár k Ústave SR on-line na 2 roky obsahuje min.: On-line verzia komentára k Ústave Slovenskej republiky, ktorá ponúka minimálne 1 400 normostrán textu s fulltextovým vyhľadávaním s označením hľadaného výrazu v texte, možnosť voľby
- zobrazenia bez alebo s komentovaným textom ústavného zákona, ľahká orientácia podľa okomentovaných častí Ústavy SR, možnosť tlače a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
7. Informačný portál verejnej správy on-line na 2 roky obsahuje min.: On-line komplexné informácie subjektov verejnej správy vrátane  súvisiacej legislatívy, účtovníctva a výkazníctva triedenými podľa subjektov verejnej správy SR.
8. Mzdový systém on-line na 2 roky obsahuje min.: On-line denne aktualizovaný informačný portál poskytujúci komplexné informácie z oblastí dane z príjmov, účtovania miezd, zdravotného a sociálneho poistenia, BOZP a PO, cestovných náhrad,
- pracovného práva a personalistiky, vrátane všetkých legislatívou stanovených editovateľných tlačív a formulárov, vzorov zmlúv zo mzdovej oblasti.
9. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line na 2 roky obsahuje min.: Monitoring informácií o obchodných spoločnostiach a ich finančnej situácie podľa záznamov publikovaných v Obchodnom vestníku, Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR, Registri účtovných
- závierok, Centrálnom registri zmlúv, Katastri nehnuteľností, Centrálnom registri pohľadávok štátu, Registri záložných práv, Zdravotných poisťovniach, Sociálnej poisťovni, Zozname platiteľov DPH,
- Zozname problémových platiteľov DPH, Zozname zrušených platiteľov DPH, Zozname dlžníkov dane, Registri záložných práv, Registri úpadcov, Štatistickom registri a Registri účtovných závierok, a to
- s možnosťou nastavenia e-mailových notifikácií, s možnosťou exportu dát do formátov napr. XLS. a PDF. a s možnosťou automatického spracovania finančných analýz.
Uvedené on-line prístupy (produkty) na 2 roky / počet prístupov musia spĺňať aj nasl. min. kritériá:
a) on-line prístup: informácie musia byť prístupné kedykoľvek a kdekoľvek prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia s pripojením na internet zadaním prihlasovacieho mena a hesla,
b) aktuálnosť: musí byť zabezpečená denne aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR) a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku,
c) štruktúrovanosť: všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií,
d) previazanosť: informácie musia byť navzájom prepojené aktívnymi linkami, t. j. užívateľ sa môže pohybovať po celej databáze ekonomických a právnych informácií v pohodlnom užívateľskom prostredí,
- bez zložitých vyhľadávačov, bez prepínaní medzi stránkami a pod.,
e) spoľahlivosť: informácie musia byť garantované a obsahovo totožné s ich tlačovou podobou,
f) rýchlosť a technická podpora v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát: technická podpora na báze Atóm alebo jeho ekvivalentu, čím sa zabezpečí rýchle vyhľadávanie on-line informácií na portáli,
- umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných on-line informácií na portáli a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a spoľahlivo naviguje spleťou,
- vzájomne prepojených dát. Produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo jeho ekvivalentu na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné (na rozdiel napr. od formátu PDF.),
- na používanie produktov nesmie byť potrebný žiadny ďalší špeciálny program, požaduje sa o on-line práca s informáciami na internete.
g) užívateľský komfort: možnosť hľadania informácie na základe rýchleho vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie (slovo, slovné spojenia, číselné údaje, atď.),
h) bezplatné školenie: preškolenie všetkých užívateľov systému na jeho praktické používanie v priestoroch objednávateľa, minimálne 2 x ročne podľa potreby objednávateľa,
i) bezplatný predajný a popredajný servis: bezplatné telefonické a písomné poradenstvo prostredníctvom osobného operátora na všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom,
j) monitoring e-mailom: možnosť využívať upozornenia na doplnené dokumenty v systéme formou e-mailových správ, a to aj s možnosťou výberu podľa zvolenej oblasti práva,
k) notifikácie: e-mailová informácia o vydaní nových dokumentov v systéme s aktívnymi odkazmi do systému/portálu, t. j. bez nutnosti osobitného vyhľadávania nových informácií,
l) personalizácia: možnosť zriaďovania osobného profilu užívateľa, t. j. podľa vlastného výberu ukladanie, editácia a presúvanie opakovane používaných dokumentov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je dodanie služby vrátane dopravy a všetkých s tým súvisiciach služieb (dane, poplatky, clo, preprava, vykládka u objednávateľa pod).
1.ÚVODNÉ USTANOVENIA:
Funkčná a technická špecifikácia  ( podľa čl. 1.2 ) určujú požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy.
2. PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA:
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať služby vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku.
Dodávateľ je povinný do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť oprávnenia na vykonanie predmetu zmluvy s ohľadom na Funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou ( ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie obstarávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy, rozpis jednotkových cien ( cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta).
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť  objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi.
V prípade pochybnosti zo strany objednávateľa o dôveryhodnosti niektorého z predložených subdodávateľov, je dodávateľ povinný túto zmenu akceptovať a objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín doručiť údaje o novom subdodávateľovi.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktná údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom ( ďalej len "kontaktná osoba dodávateľa").
Objednávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktné údaje, pre ktoré bude zriadený on-line prístup.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva / zaslať prístupové mená a heslá/ ku všetkým on-line produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu, a to najneskôr do 5 pracovných dní od obdržania kontaktných údajov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov ( dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy..
3. DODANIE PREDMETU ZMLUVY:
Dodávateľ je povinný dodať kompletný predmet zákazky nevyhnutne v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou.
je povinný odstrániť Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmeny prihlasovacích údajov pre jednotlivé účty, pri zachovaní počtu účtov.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať pre objednávateľa 1 bezplatné zaškolenie podľa zoznamu účastníkov určeného objednávateľom, termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
Pre doručovanie písomností prostredníctvom elektronickej pošty sa aplikuje ustanovenie OPET. Pre doručovanie písomností prostredníctvom pošty alebo kuriérom, sa písomnosti považujú za doručené prevzatím alebo odmietnutím prevzatia zásielky, a v prípade neprevzatia písomnosti uloženej na pošte sa písomnosti považujú za doručené okamihom, kedy sa zásielka vráti odosielateľovi. V prípade, ak zásielku nemožno ma adrese podľa tohto bodu doručiť z dôvodu "Adresát neznámy" považuje sa zásielka za doručenú dňom jej vrátenia odosielateľovi.
4. CENA:
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Cena za dodanie predmetu zmluvy musí zahřňať:
- dodanie jednotlivých služieb v súlade s Funkčnou a technickou špecifikáciou
Zmluvná cena zahřňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t. j. poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie , podpora, zaškolenie, resp. akékoľvek iné súvisiace služby.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Ceny predložené dodávateľom musia zohľadňovať primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
5. FAKTURÁCIA  A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru.
V zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej  elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov vznikne po zriadení fakturačného systému povinnosť prijímať a vydávať zaručené elektronické faktúry.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služieb v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska za celý predmet zákazky jednorázovo na 2 roky so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry odberateľovi. V prípade, ak zmluva zanikne pred dohodnutým termínom, dodávateľ je povinný vrátiť alikvótnu čiastku do 30 dní odo dňa zániku záväzku.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi  predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektrického trhoviska.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe doručenej faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu.
6. ÚROKY Z  OMEŠKANIA, POKUTY A PENÁLE
Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín dodania predmetu zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške   0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy za každý deň omeškania.
7. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY:
Dodávateľ je povinný v čase do 48 hodín odstrániť vady poskytovaných služieb od nahlásenia poruchy e-mailom objednávateľovi.
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ICH ODSTRÁNENIE:
Vady vzniknuté pri realizácii predmetu zmluvy budú zo strany dodávateľa odstránené bezodkladne a bezplatne.
9. UZATVORENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
Zmluva sa uzatvára na obdobie 2 rokov ( t. j. 24 mesiacov ) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
10. UKONĆENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
Zmluvné strany sú oprávnené ukončiť zmluvu písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba sú tri mesiace. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená.
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov ( dokumentov ), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo ukončiť zmluvu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu v prípade, ak dodávateľ dôveryhodne nepreukáže splnenie podmienok účasti podľa čl. 2 - PODMIENKY ÚČASTI/ POVINNOSTI DODÁVATEĽA.
11. OSTATNÉ USTANOVENIA:
Dodávateľ je vždy a za každých okolností povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré získal alebo o ktorých sa dozvedel pri výkone alebo v súvislosti s dodaním predmetu zmluvy.
Povinnosť zachovávať dôvernosť informácií nie je časovo obmedzená a vzťahuje sa aj na informácie, ktoré nie sú označené ako dôverné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

BAJKALSKÁ 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 13:54 — 31.01.2024 13:57

1,00 súbor

7 540,38

6 283,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2022 14:36

28.01.2022 13:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2022 14:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2022 11:14 - Vstupná ponuka 7 539,60 € Cena s DPH
28.01.2022 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 7 539,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS