17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
30997763
NRSYS s.r.o.
Akademická 12, Nitra, 94901, SVK
Pojazdný digitálny rtg prístroj
RTG prístroj, plochý detektor, motorický pojazd, určený pre lôžkovú časť a operačné sály
Tovar, Služba
1. Pojazdný digitálny rtg prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Pojazdný skladací digitálny rtg prístroj určený pre vyšetrenia pacientov na oddelení a operačných sálach. V prípade nemožnosti transportu pacienta na oddelenie RTG. |
Skiagrafický prístroj pre široký rozsah aplikácií najmä v oblasti všeobecnej skiagrafie, traumatológie a ortopédie. |
Možnosť snímkovania pediatrických pacientov, dospelých |
SW zameraný na vyšetrenie dýchacích ciest a pľúc. |
"Samsung GM 85" alebo "MOBILETT Elara Max" alebo ekvivalent Mobilný Röntgen (motorický pohon, akumulátory), minimálne technické parametre pre ekvivalent. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pojazdný skladací digitálny rtg prístroj | ks | 1 | ||
Počet detektorov | ks | 1 | ||
Ovládací displej/zobrazovací panel | " | 17 | ||
Výkon rtg generátora | kW | 30 | ||
Expozičné napätie v rozsahu | kV | 40-120 kV | ||
Krok nastavenia expozičného napätia | kV | 2 | ||
Najväčší prúd RTG žiariča | mA | 300 | ||
Rozsah mAs | mAs | 1 - 300 | ||
Tepelná kapacita anódy | kHU | 120 | ||
Teplotná kapacita žiariča | MHU | 0,5 | ||
Rotácia anódy RTG žiariča | ot/min | 3800 | ||
Ohnisko v rozsahu (väčší rozsah môže byť, toto je minimum) | mm | 0,8 – 1,3 | ||
- malý fokus | mm | 0,8 | ||
- veľký fokus | mm | 1,3 | ||
ALEBO - veľký fokus, v prípade jedno ohniskového žiariča | mm | 0,8 | ||
Plochý detektor - rozmer | mm | 340 x 420 | ||
- veľkosť pixela plochého detektora | µm | 150 | ||
- počet pixelov v závislosti na veľkosti pixelov pri 150 µm | počet | 2300x2800 | ||
Akvizícia a spracovanie RTG obrazu matrici v hĺbke | bit | 16 | ||
Zaťažiteľnosť detektora pacientom | kg | 200 | ||
Dotykový monitor | " | 17 | ||
kapacita internej pamäte prístroja počet obrazov v DICOM formáte | počet | 3000 | ||
Napájanie zariadenia | V/A/Hz | 220-240VAC/max.16A/50 Hz | ||
Rozsah otáčania žiariča | ° | 90 | ||
Maximálna rýchlosť pri motorickom pohybe | m/sec. | 1,5 | ||
Rozsah vertikálneho nastavenia rtg žiariča | mm | 1300 | ||
Najnižšia nastaviteľná poloha fokusu od podlahy, možnosť snímkovania stojacich/chodiacich pacientov - pľúca (Infekčné -Covid_19) | mm | 680 | ||
Najvyššia poloha fokusu od podlahy | mm | 1950 | ||
Maximálna výška pri preprave/pojazde po oddelení | mm | 1500 | ||
Hmotnosť prístroja | kg | 450 | ||
Nabíjací čas z 0% na 100% | min | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pojazdný skladací digitálny rtg prístroJ: | možnosť snímkovania pediatrických pacientov, dospelých |
- | princíp plochého detektora |
- | automatické nabíjanie akumulátora detektoru alebo nábjíčka |
- | možnosť zhotovenia snímok aj zo siete 230V 50Hz pri vybitom akumulátore |
- | on line spracovanie, archivácia obrazov na interný zabudovaný obrazový počítač v matici min. 1024x1024 |
- | otočné rameno RTG žiariča |
- | nastaviteľná rýchlosť motorických pohybov |
- | dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na území SR, napr. zákon 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
- | Zabudované kolimačné svetlo, prípadne laserové zameriavanie |
- | DAP meter |
- | prídavný raster na zredukovanie sekundárneho žiarenia na prenosný detektor s počtom lamiel min. 80/cm alebo elektronické odstránenie sekundárneho žiarenia |
- | sklápateľné, zasúvateľné rameno |
Detektor: | typ, CsI |
- | bezdrôtové pripojenie |
- | minimálne IPx4 |
Preprava, pohyb: | motorický pohyb |
- | zdroj energie akumulátor (pohyb nezávisle od siete) |
- | motorizovaný pohyb mobilného RTG prístroja dopredu,dozadu, ovládaný pomocou rukoväte |
Pracovná alebo akvizičná diagnostická stanica, softvérové a hardvérové vybavenie: | Zabudované CD/DVD alebo USB rozhranie |
- | spracovanie obrazu musí poskytovať minimálne tieto funkcie: otáčanie obrazu, filtrácia obrazu, zvýraznenie hrán, zväčšenie obrazu |
- | Windows alebo Linux alebo ekvivalent |
- | minimálne DICOM verzia 3 alebo novšia, Dicom Worklist, Dicom Send, Dicom MPPS, Dicom Query/Retrive, DICOM Dose SR, zasielanie snímiek na PACS |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 8 hodín , dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja a spustenia do prevádzky v súlade s legislatívou SR. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja a spustenia do prevádzky v súlade s legislatívou SR. |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi platný ŠUKL kód. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon |
Požaduje sa do 2 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18zákona o verejnom obstarávaní. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 15 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní zariadenia v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, Inštalácie zaškolení personálu a dodaní dokumentácie potrebnej k prevádzkovaniu zariadenia a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí predložený Vlastný návrh plnenia (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu prístroja a odborných skúšok |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákona v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný alebo predvádzacie zariadenie rok výroby maximálne 2019. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba minimálne | 24 mesiacov |
Záručná doba batérii | 60 mesiacov |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Nabíjací čas z 0% na 100% | min | 120 | ||
Navrhnutá hodnota | Nabíjací čas z 0% na 90% | hod. | 5 |
Diskriminačné parameter. Väčšina zariadení pracuje tak, že za krátky čas nabije baterku zariadenia na takú dostačujúcu úroveň energie aby sa dalo zo zariadením pracovať. V dôsledku šetrenia životnosti batérie sa zariadenie potom počas nabíjania prepína do módu pomalšieho nabíjania a týmto spôsobom nabíja batériu až do úplného nabitia jej kapacity. Ponúkame Vám zariadenie, ktoré má celkový čas nabitia dlhší, ale za to šetrí batériu aby jej životnosť vydržala čo najdlhšie. V praxi potrebujete mobilné RTG neustále k dispozícii a preto je neustále dobíjané a v pohotovosti snímať pacientov. Preto čas úplného dobitia batérie na 100% nehrá prakticky žiadnu rolu.
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
14.02.2022 07:00 — 01.03.2022 15:30
1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach
88 300,00
88 300,00
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi platný ŠUKL kód.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2022 08:27
09.02.2022 10:00
09.02.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.01.2022 09:45 - Vstupná ponuka | 88 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.01.2022 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: