• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2022 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2022 10:50

Detail zákazky Z2022383

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2022 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2022 10:50

Základné údaje

Z2022383

OF-248640

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6202032

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

30997763

NRSYS s.r.o.

Akademická 12, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pojazdný digitálny rtg prístroj

RTG prístroj, plochý detektor, motorický pojazd, určený pre lôžkovú časť a operačné sály

  • 33111000-1 - Röntgenové prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pojazdný digitálny rtg prístroj
Funkcia
Pojazdný skladací digitálny rtg prístroj určený pre  vyšetrenia pacientov na oddelení a operačných sálach. V prípade nemožnosti transportu pacienta na oddelenie RTG.
Skiagrafický prístroj pre široký rozsah aplikácií najmä v oblasti všeobecnej skiagrafie, traumatológie a ortopédie.
Možnosť snímkovania pediatrických pacientov, dospelých
SW zameraný na vyšetrenie dýchacích ciest a pľúc.
"Samsung GM 85" alebo  "MOBILETT Elara Max" alebo ekvivalent Mobilný Röntgen (motorický pohon, akumulátory), minimálne technické parametre pre ekvivalent.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný skladací digitálny rtg prístroj ks 1
Počet detektorov ks 1
Ovládací displej/zobrazovací panel " 17
Výkon rtg generátora kW 30
Expozičné napätie v  rozsahu kV 40-120 kV
Krok nastavenia expozičného napätia kV 2
Najväčší prúd RTG žiariča mA 300
Rozsah mAs mAs 1 - 300
Tepelná kapacita anódy kHU 120
Teplotná kapacita žiariča MHU 0,5
Rotácia anódy RTG žiariča ot/min 3800
Ohnisko v rozsahu (väčší rozsah môže byť, toto je minimum) mm 0,8 – 1,3
- malý fokus mm 0,8
- veľký fokus mm 1,3
ALEBO - veľký fokus, v prípade jedno ohniskového žiariča mm 0,8
Plochý detektor - rozmer mm 340 x 420
- veľkosť pixela plochého detektora µm 150
- počet pixelov v závislosti na veľkosti pixelov pri 150 µm počet 2300x2800
Akvizícia a spracovanie RTG obrazu matrici  v hĺbke bit 16
Zaťažiteľnosť detektora pacientom kg 200
Dotykový monitor " 17
kapacita internej pamäte prístroja počet obrazov v DICOM formáte počet 3000
Napájanie zariadenia V/A/Hz 220-240VAC/max.16A/50 Hz
Rozsah otáčania žiariča ° 90
Maximálna rýchlosť pri motorickom pohybe m/sec. 1,5
Rozsah vertikálneho nastavenia rtg žiariča mm 1300
Najnižšia nastaviteľná poloha fokusu od podlahy, možnosť snímkovania stojacich/chodiacich pacientov - pľúca (Infekčné -Covid_19) mm 680
Najvyššia poloha fokusu od podlahy mm 1950
Maximálna výška pri preprave/pojazde po oddelení mm 1500
Hmotnosť prístroja kg 450
Nabíjací čas z 0% na 100% min 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pojazdný skladací digitálny rtg prístroJ: možnosť snímkovania pediatrických pacientov, dospelých
- princíp plochého detektora
- automatické nabíjanie akumulátora detektoru alebo nábjíčka
- možnosť zhotovenia snímok aj zo siete 230V 50Hz pri vybitom akumulátore
- on line spracovanie, archivácia obrazov na interný zabudovaný obrazový počítač v matici min. 1024x1024
- otočné rameno RTG žiariča
- nastaviteľná rýchlosť motorických pohybov
- dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na území SR, napr. zákon 87/2018 Z. z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zabudované kolimačné svetlo, prípadne laserové zameriavanie
- DAP meter
- prídavný raster na zredukovanie sekundárneho žiarenia na prenosný detektor s počtom lamiel min. 80/cm alebo elektronické odstránenie sekundárneho žiarenia
- sklápateľné, zasúvateľné rameno
Detektor: typ, CsI
- bezdrôtové pripojenie
- minimálne IPx4
Preprava, pohyb: motorický pohyb
- zdroj energie akumulátor (pohyb nezávisle od siete)
- motorizovaný pohyb mobilného RTG prístroja dopredu,dozadu, ovládaný pomocou rukoväte
Pracovná alebo akvizičná diagnostická stanica, softvérové a hardvérové vybavenie: Zabudované CD/DVD alebo USB rozhranie
- spracovanie obrazu musí poskytovať minimálne tieto funkcie: otáčanie obrazu, filtrácia obrazu, zvýraznenie hrán, zväčšenie obrazu
- Windows alebo Linux alebo ekvivalent
- minimálne DICOM verzia 3 alebo novšia, Dicom Worklist, Dicom Send, Dicom MPPS, Dicom Query/Retrive, DICOM Dose SR,  zasielanie snímiek na PACS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 8 hodín , dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja a spustenia do prevádzky v súlade s legislatívou SR.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja a spustenia do prevádzky v súlade s legislatívou SR.
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi platný ŠUKL kód.
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon
Požaduje sa do 2 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18zákona o verejnom obstarávaní.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 15 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní zariadenia v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, Inštalácie zaškolení personálu a dodaní dokumentácie potrebnej k prevádzkovaniu zariadenia a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí   predložený Vlastný návrh plnenia  (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní,  po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote  do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu prístroja a odborných skúšok
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ môže požadovať  :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákona v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný alebo predvádzacie zariadenie rok výroby maximálne 2019.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
Záručná doba batérii 60 mesiacov

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Nabíjací čas z 0% na 100% min 120
Navrhnutá hodnota Nabíjací čas z 0% na 90% hod. 5

Diskriminačné parameter. Väčšina zariadení pracuje tak, že za krátky čas nabije baterku zariadenia na takú dostačujúcu úroveň energie aby sa dalo zo zariadením pracovať. V dôsledku šetrenia životnosti batérie sa zariadenie potom počas nabíjania prepína do módu pomalšieho nabíjania a týmto spôsobom nabíja batériu až do úplného nabitia jej kapacity. Ponúkame Vám zariadenie, ktoré má celkový čas nabitia dlhší, ale za to šetrí batériu aby jej životnosť vydržala čo najdlhšie. V praxi potrebujete mobilné RTG neustále k dispozícii a preto je neustále dobíjané a v pohotovosti snímať pacientov. Preto čas úplného dobitia batérie na 100% nehrá prakticky žiadnu rolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.02.2022 07:00 — 01.03.2022 15:30

1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach

88 300,00

88 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi platný ŠUKL kód.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2022 08:27

09.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 744
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2022 09:45 - Vstupná ponuka 88 000,00 € Cena bez DPH
26.01.2022 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 88 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS