• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2022 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2022 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2022 10:15

Detail zákazky Z2022380

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2022 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2022 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2022 10:15

Základné údaje

Z2022380

OF-249116

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6199540

Objednávateľ

00158577

Stredná odborná škola obchodu a služieb

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

Školské lavice, stoličky, učiteľské katedry

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský nábytok
Funkcia
Školské lavice pre žiakov strednej školy, školské stoličky pre žiakov strednej školy, učiteľské katedry pre učiteľov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská lavica dvojmiestna pevná ks 135
Školská stolička pevná ks 314
Učiteľská katedra ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská lavica dvojmiestna pevná veľkosť číslo 6 - výška dosky lavice 760 mm, s dvomi odkladacími košíkmi a dvomi háčikmi vo farbe konštrukcie
Pracovná doska školskej lavice zaoblená laminátová doska v hrúbke minimálne 18 mm, rozmery pracovnej dosky 1300 x 500 mm, oblé rohy, hrany ABS 2 mm, farba buk
Konštrukcia školskej lavice konštrukcia pevná vystužená oceľovou priečkou po celej dĺžke, plochooválny profil z pevného kovu - rozmer 50x30 mm, hrúbka steny 1,5 mm, nohy ukončené plastovými zátkami, farba konštrukcie oranžová
Školská stolička pevná veľkosť číslo 6 - výška sedadla stoličky 460 mm, plochooválny profil z pevného kovu - rozmery 40x20 mm; sedák a operadlo z lakovanej preglejky  hr. 10 mm, sedák ergonomicky tvarovaný, farba buk
Konštrukcia školskej stoličky konštrukcia pevná, plochooválny profil z pevného kovu - rozmer 40x20 mm, hrúbka steny 1,5 mm, nohy ukončené plastovými zátkami, farba konštrukcie oranžová
Učiteľská katedra pevná minimálne s jednou uzamykateľnou zásuvkou na pravej strane, s prednou krycou doskou 1300 x 500 mm
Pracovná doska učiteľskej katedry zaoblená laminátová doska v hrúbke minimálne 18 mm, rozmery pracovnej dosky 1300 x 600 mm, oblé rohy, hrany ABS 2 mm, farba buk
Konštrukcia učiteľskej katedry konštrukcia pevná vystužená oceľovou priečkou po celej dĺžke, plochooválny profil z pevného kovu - rozmer 50x30 mm, hrúbka steny 1,5 mm, nohy ukončené plastovými zátkami, farba konštrukcie oranžová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vynesenia tovaru na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy v súlade s celkovou predloženou kontraktačnou cenou z EKS.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi vzorky tovarov po 1 ks spolu s dokladmi preukazujúcimi splnenie všetkých technických špecifikácii a vlastností.
V prípade, že dodávateľ nepredloží vzorky tovarov, alebo predloží vzorky tovarov, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii v predmete zákazky, bude sa to považovať za hrubé porušenie podmienok súťaže a objednávateľ má právo zrušiť zmluvu.
Dodávateľ môže dodať predmet zákazky až po posúdení vzoriek a odsúhlasení dokladov preukazujúcich splnenie technických parametrov všetkých položiek objednávateľom.
Požaduje sa dodanie tovaru do 14 dní od uzatvorenia zmluvy, v zmontovanom stave spolu s dodacím listom a faktúrou so splatnosťou 30 dní odo dňa dodania tovaru.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Úhrada faktúry bude vykonaná bezhotovostne na účet dodávateľa na základe faktúry.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

10.02.2022 10:00 — 24.02.2022 11:00

460,00 ks

26 346,55

21 955,46

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

oprávnenie uchádzača distribuovať školský nábytok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2022 08:01

08.02.2022 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2022 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 81
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2022 12:14 - Vstupná ponuka 26 334,00 € Cena s DPH
01.02.2022 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka 26 300,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS