37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
36252417
REGIONPRESS, s.r.o.
Pekárska 7489/40A, Trnava, 91701, SVK
Tlač dvojmesačníka
letáky
Tovar, Služba
1. Tlač dvojmesačníka - 16-stranové vydanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač 6 (slovom šiestich) čísel dvojmesačníka v priebehu 12 mesiacov s frekvenciou vydania približne 1-krát za 2 mesiace |
Tlačiarenské služby súvisiace s tlačou 6(slovom šiestich) vydaní dvojmesačníka podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa a v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa vykonať tlač a balenie jednotlivých vydaní periodika. |
Vrátane recyklačného poplatku |
Vrátane dopravy celého nákladu do sídla distribučnej spoločnosti na území SR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov spolu | ks | 1500000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Periodicita | dvojmesačník (6 vydaní) |
Formát | A4 ( rozmerová tolerancia 5%) |
Papier | 60g LWC, lesklý |
Farebnosť | 4+4 CMYK |
Väzba | lepená alebo šitá |
Váha 1 výtlačku | 30 g ( +/- 5%) |
Počet kusov v jednom vydaní | 250000 |
Počet strán v jednom výtlačku | 16 |
Obsah reklamy a inzercie | menej ako 50% celkového obsahu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - distribučná spoločnosť na území SR. Presnú adresu zašle Objednávateľ Dodávateľovi do 5 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť adresu doručenia nákladu. Túto skutočnosť oznámi najneskôr pri zadávaní čiastkovej objednávky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom emailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre tlačiarenské služby jedného vydania dvojmesačníka ( podľa uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie a 6 vydaní celkom, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
(pokračovanie bodu 8) Ceny uvedené v tomto rozpočte sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody a zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky (tlač dvojmesačníka, dopravné náklady, mzdové, režijne náklady a iné). Celková zmluvná cena a ceny z aktualizovaného cenového rozpočtu sú maximálne a neprekročiteľné. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že je zapísaný v Registri výrobcov neobalových výrobkov a počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody preberá na seba zodpovednosť za odvádzanie recyklačného poplatku a plnenie ďalších povinností vyplývajúcich aj pre Objednávateľa zo zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia elektronickej Čiastkovej výzvy (objednávky) na poskytnutie rámcovo zazmluvnenej služby, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode. |
Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi Čiastkové výzvy (objednávky) s rozsahom služby podľa svojich potrieb a podľa časového harmonogramu zadania tlačových podkladov, ktoré oznamuje Objednávateľ Dodávateľovi aspoň dva týždne pred tlačou samotného vydania. Harmonogram ďalších vydaní poskytne Objednávateľ Dodávateľovi priebežne každé dva mesiace. Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť termíny časového harmonogramu zadania tlačových podkladov počas platnosti Rámcovej dohody v závislosti od svojich aktuálnych potrieb. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celý rozsah/objem služby uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom rozsahu nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi službu v dohodnutom rozsahu, čase a mieste plnenia a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe Čiastkovej výzvy (objednávky). |
Dodávateľ poskytne do 24 hodín od prijatia tlačových podkladov Objednávateľovi certifikovaný nátlačok spojený s vydaním jednotlivého vydania za účelom jeho odsúhlasenia. Bez súhlasu objednávateľa nie je možné vydanie vytlačiť. Certifikovaný nátlačok bude vyhotovený na papier s vlastnosťami obdobnými papieru, na aký bude realizované vydanie celého nákladu. |
Dodávateľ zabezpečí vytlačenie vydania do troch pracovných dní odo dňa prijatia súhlasu Objednávateľa k realizácii plnenia predmetu Čiastkovej výzvy na základe odsúhlasenia certifikovaného nátlačku v zmysle predchádzajúceho bodu Osobitných požiadaviek na plnenie. Nedodržanie lehoty sa bude považovať za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
Dodávateľ oznámi zástupcovi Objednávateľa termín vytlačenia vydania a umožní vstup do priestorov tlačiarne a kontrolu kvality (porovnaním vytlačeného výtlačku s certifikovaným nátlačkom) a množstva objednaného vydania. |
Dodávateľ zabezpečí balenie vytlačeného nákladu jednotlivých vydaní do vhodných obalov, ktoré zabránia ich poškodeniu pri transporte a uskladnení. |
Dodávateľ vystaví faktúru samostatne na základe Čiastkovej výzvy (objednávky) podľa fakturačných údajov Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu Rámcovej dohody priebežne a to na základe zrealizovaných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí splnenie individuálnych požiadaviek objednávateľa na balenie časti tlačeného nákladu, konkrétne pri 7000 ks z jedného vydania. Individuálne požiadavky dodávateľa spočívajú v individuálnom balení 7000 ks výtlačkov z celkového nákladu jedného vydania do 116 samostatne označených balíkov určených pre adresnú distribúciu podľa priloženého rozpisu, ktorý je uvedený v prílohe. |
V prípade rozdielnych sadzieb DPH na predmet zákazky túto skutočnosť uvedie Dodávateľ v predloženom rozpočte po uzatvorení zmluvy. Túto skutočnosť Dodávateľ zohľadní pri cenovej ponuke a cenu určí tak, aby po prepočítaní na rozdielne sadzby zostala nezmenená oproti cene uvedenej v ponuke v systéme EKS. Kritériom pre vyhodnotenie je cena celkom s DPH na celý predmet zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
dobrý deň , v podmienkach máte uvedené nasledovné Dodávateľ tiež vyhlasuje, že je zapísaný v Registri výrobcov neobalových výrobkov a počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody preberá na seba zodpovednosť za odvádzanie recyklačného poplatku a plnenie ďalších povinností vyplývajúcich aj pre Objednávateľa zo zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Postačuje, ak je náš subdodávateľ v Registri výrobcov neobalových výrobkov? text by bol nasledovný Dodávateľ tiež vyhlasuje, že jeho subdodávateľ je zapísaný v Registri výrobcov neobalových výrobkov a počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody preberá na seba zodpovednosť za odvádzanie recyklačného poplatku a plnenie ďalších povinností vyplývajúcich aj pre Objednávateľa zo zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. ďakujem pekne
Splnenie tejto požiadavky je možné aj prostredníctvom tretej osoby. Na vyzvanie Objednávateľa Dodávateľ zašle Objednávateľovi identifikáciu subdodávateľa, ktorým je táto požiadavka splnená.
Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1 500 000,00 ks
83 549,72
69 624,77
požaduje sa predložiť špecifikácia ponúkaného prevedenia v zmysle požiadaviek určených verejným obstarávateľom
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2022 16:41
08.02.2022 09:00
08.02.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2022 12:26 - Vstupná ponuka | 82 800,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2022 16:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 190,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: