• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2022 10:50

Detail zákazky Z2022368

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2022 10:50

Základné údaje

Z2022368

OF-249053

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6199518

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

36402249

ARCHÍV SB, s.r.o.

Priemyselná 1947/1, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadov

odvoz odpadov, likvidácia odpadov

  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky je odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečných a ostatných odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
frekvencia poskytovanie služieb týždenne
 2. Číslo odpadu 180103 v Katalógu odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kilogram 221 020
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ odpadu N - nebezpečný odpad
 3. Číslo odpadu 180102 v Katalógu odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
180102 - časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 180103 kilogram 4 496
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ odpadu O - odpady ostatné
 4. Číslo odpadu 180106 v Katalógu odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
180106 - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky kg 1 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ odpadu N - nebezpečný odpad
 5. Číslo odpadu 180108 v Katalógu odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
180108 - cytotoxické a cytostatické liečivá kg 64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ odpadu N - nebezpečný odpad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 24 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať. .
Miesto poskytovania služby: sídlo verejného obstarávateľa.
Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť triedenie, uloženie a označenie odpadov 18 01 03, 18 01 06, 18 01 08, 18 01 02 podľa Katalógu odpadov v súlade s vyhláškou MŽP SR č. 365/2015.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odber, prepravu a zneškodňovanie odpadu katalógové číslo 18 01 03, 18 01 06, 18 01 08, 18 01 02 v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi v odpadovom hospodárstve.
Dodávateľ je povinný v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi v odpadovom hospodárstve zaslať verejnému obstarávateľovi Sprievodný list nebezpečných odpadov s uvedením skutočnej váhy zneškodneného nebezpečného odpadu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť verejnému obstarávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas verejného obstarávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa verejného obstarávateľa MZ SR.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017, zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Plnenie zmluvy sa bude uskutočňovať týždennými odvozmi odpadu a mesačnou fakturáciou.
Splatnosť faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov (z rozpočtu) verejného obstarávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Miesto poskytovania služby: sídlo verejného obstarávateľa.
Navrhnutá hodnota nepoznáme miesto poskytovania služby, navrhujeme ho uviesť

nie je možné vyrátať správne náklady na dopravu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

14.02.2022 00:00 — 13.02.2024 23:59

226 800,00 kg

213 645,60

213 645,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.01.2022 14:03

08.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2022 07:03 - Vstupná ponuka 213 645,60 € Cena bez DPH
25.01.2022 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 213 645,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS