• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2022 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 10:55

Detail zákazky Z2022344

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2022 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 10:55

Základné údaje

Z2022344

OF-248812

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197109

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

51979772

EPION s.r.o.

Lomnická 42, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Infúzna volumetrická pumpa

infúzna pumpa, infusomat, SPACE, volumetrická pumpa, pumpa, TCI, PCA, infúzna technika, dokovacia, enterálna pumpa, transfúzna pumpa

  • 33194100-7 - Prístroje a nástroje na infúziu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania. Infúzna volumetrická pumpa
Funkcia
Prístroj na presné kontinuálne a bolusové parenterálne podávanie liekov, podávanie enterálnej výživy, podávanie transfúzie
Prístroj použiteľný samostatne alebo v dokovacej stanici
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rýchlosť dávkovania ml/h 0,1 1200
celkový požadovaný objem ml 0,1 9999
hmotnosť vrátane batérie kg 1,45
presnosť dávkovania % -5 5
čas dávkovania min 1 5999
rýchlosť bolusu ml/h 1 1200
objem bolusu ml 99,99
stupne nastavenia tlakového alarmu stupeň 9
počet záznamov v histórii udalostí počet 1000
počet liekov v knižnici liekov počet 720
napájanie z batérie hod 4
režim Standby hod 23
odporúčaný interval pravidelnej technickej prehliadky rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jazyk softvéru slovenčina
prístroj kompatibilný s dokovacou stanicou Space Station áno
možnosť použitia režimu PCA áno
možnosť použitia režimu TCI áno
knižnica liečiv áno
s príslušenstvom možnosť použitia v prostredí MRI áno
možnosť výpočtu rýchlosti dávky v rôznych jednotkách áno
textové hlásenie príčiny alarmu áno
aktívne podsvietené jednotlivé tlačidlá áno
možnosť zablokovať prístroj pomocou PIN kódu áno
nastavenie úrovne kontrastu a osvetlenia displeja áno
nemožnosť úplne vypnúť prístroj ak je vložená súprava áno
profil priebehu dávkovania - Nábeh/pokles áno
profil priebehu dávkovania - opakovaný bolus áno
profil priebehu dávkovania - automatická zmena rýchlosti áno
možnosťou vzájomného uchytenia min. 2 prístrojov, bez prídavného zariadenia áno
podávanie enterálnej výživy a transfúzie áno
program pre údržbu batérie (úplné vybitie a nabitie) áno
automatické zasvorkovanie setu pri otvorení dvierok (prevencia voľného tečenia) áno
možnosť nastavenia citlivosti na veľkosť vzduchovej bubliny áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a prevádzky predmetu plnenia na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy : návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhody (najmä nie však výlučne Úradu verejného zdravotníctva a Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu.
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu.
Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný aj nerepasovaný..
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

23.03.2022 00:00 — 23.03.2022 00:00

10,00 ks

16 400,00

16 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.01.2022 12:21

07.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2022 12:59 - Vstupná ponuka 16 400,00 € Cena bez DPH
03.02.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 16 399,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS