• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2022 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2022 11:30

Detail zákazky Z2022308

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2022 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2022 11:30

Základné údaje

Z2022308

OF-248947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6174313

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

52290727

ELTECO GROUP, s. r. o.

Horný Val 8/17, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základný servis a ostatné úkony na zariadení EZA Petra 550 CSN

dieselagregát, servisná prehliadka, elektrický zdrojový agregát

  • 50532300-6 - Opravy a údržba generátorov
  • 31156000-4 - Zdroje nepretržitého/prerušovaného napájania
  • 50532400-7 - Opravy a údržba zariadení na rozvod elektrickej energie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základný servis a ostatné úkony na zariadení EZA Petra 550 CSN
Funkcia
Predmetom zákazky je záväzok uchádzača po dobu trvania zmluvného vzťahu 48 mesiacov vykonávať základný servis a ostatné úkony na zariadení EZA Petra 550 CSN, v rozsahu špecifikovanom v prílohe č.1 tejto zmluvy (zoznam servisných úkonov a použitého materiálu). Presná identifikácia zariadenia je priložená v prílohe č.2.
EZA Petra 550 CSE - 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
menovitý výkon kVA/kW 600/480
menovité napätie V 230/400
menovitý prúd A 866
menovitý účinník cosФ 0,8
záložný výkon kVA/kW 660/528
záložný prúd A 953
menovitá frekvencia Hz 50
menovité otáčky min¯¹ 1500
regulátor otáčok x E
menovitá spotreba paliva 1/h 123
spotreba pri záložnom výkone 1/h 134
spotreba pri 75% men. výkone 1/h 90
veľkosť palivovej nádrže l 1000
motor PERKINS typ 2806A-E18 TAG1A
počet a usporiadanie valcov x 6 L
vŕtanie x zdvih mm 145 x 183
nasávanie x TA
množstvo nasávaného vzduchu mᶟ/min 35
množstvo oleja v motore l 62
max. spotreba oleja l/h 0,134
množstvo výfukových plynov mᶟ/min 104
max. prípustný spätný tlak kPa 6,9
max. teplota výfukových plynov °C 571
Ø tlmiča hluku výfuku mm 200
teplota chladiacej kvapaliny °C 88-98
množstvo chladiacej kvapaliny l 61
teplo odvedené chladením motora kW 222
teplo vyžarované motorom kW 42
generátor STAMFORD typ HC1 544E
nominálny výkon kVA/kW 610/488
menovitá účinnosť % 94,9
ovládacie napätie V 24
kapacita akumulátorových batérií Ah 2 x 140
dĺžka zdrojového agregátu mm 5350
šírka zdrojového agregátu mm 1721
výška zdrojového agregátu (bez tlmiča) mm 2490
hmotnosť kg uvedené na štítkoch
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontrola množstva chladiva, kontrola zanesenia/výmena vložky vzduchového filtra (materiál SEV551F/4-1ks), kontrola množstva oleja vo vani motora, vypustenie vody a úsadu z primárneho palivového filtra, vizuálna kontrola Pred každým štartom, pri trvalej prevádzke denne
Kontrola úrovne elektrolytu v akumulátore, kontrola nabíjacieho okruhu a batérie, ohrev motora pri min. 25% zaťažení – kontrola tesnosti Každých 250 hodín, alebo 12 mesiacov
Vykonať diagnostiku motora, výmena vložky primárneho palivového filtra (materiál CH10930-1ks), výmena vložky sekundárneho palivového filtra (materiál CH10931-1ks), kontrola hustoty a pH hodnotu chladiva, výmena motorového oleja (Špecifikácie SAE 15W – 40 API CH-4) - 56l, výmena vložky olejového filtra (materiál CH10929-1ks), kontrola/nastavenie/výmena remeňa alternátora a ventilátora (materiál CH11186-1ks a CH11037-1ks), kontrola tlmiča tarzných kmitov kľukového hriadeľa, kontrola/očistenie/utiahnutie uzemňovacej skrutky, kontrola hadic a hadicových spon, kontrola všetkých elektrických spojov Každých 500 hodín, alebo 12 mesiacov
Kontrola zanesenia/výmena vložky vzduchového filtra, kontrola a vyčistenie exteriéru chladiča a medzichladiča, kontrola uloženia motora na ráme, vypustenie a prepláchnutie chladiaceho systému a výmena chladiacej zmesi  (GLYCOL 61l), kontrola funkčnosti regulátora napätia, kontrola funkčnosti ističa, kontrola/nastavenie ventilových vôli a vstrekovacích jednotiek (výmena tesnenia krytu hlavy) (materiál CH11353-1ks), premazanie ložísk generátora ak je tak vybavený, vyčistenie diod generátora a kontrola ich utiahnutia Každých 1000 hodín, alebo 24 mesiacov
Kontrola ochrany motora, výmena termostatu chladiaceho systému (materiál KRP1645-1ks), kontrola/vyčistenie/kalibrácia otáčkových/časovacích spínačov, kontrola turbodúchadla, vyčistenie svorkovnice a AVR generátora, vyčistenie statorových aj rotorových cievok Každých 3000 hodín, alebo 24 mesiacov
Kontrola dobíjacieho alternátora, kontrola štartéra, kontrola čerpadla chladiva Každých 6000 hodín, alebo 36 mesiacov
Výmena akumulátorovej batérie 12V 143 Ah Každých 12 000 hodín, alebo 48 mesiacov
Kontrola, príp. výmena vstrekovačov a vstrekovacích trysiek (materiál CH12071-6ks) Podľa potreby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Základný servis - dodávateľ s dostatočným časovým predstihom vyzve objednávateľa na potrebu vykonania servisného úkonu. Na základe písomného potvrdenia a dohodnutého termínu uskutoční poskytovateľ výkon prác. Rozsah výkonu prác a použitého materiálu v rámci základného servisu - je uvedený v prílohe tejto zmluvy: Servisný plán pre EZA PETRA 550 CSE.
Ostatné úkony neobsiahnuté v tomto základnom servise, môžu byť uskutočňované pokiaľ objednávateľ o ne požiada písomne, alebo zápisom do dokladu o oprave/servise. Výkazy o servisných prácach budú evidované na servisnej karte, ktorej kópia bude založená u objednávateľa. Súčasťou základného servisu nebude výmena vadných dielov a oprava porúch. Tieto budú dodané a vykonané na základe samostatnej objednávky a po dodaní vyfakturované.
Zmluvu možno písomne vypovedať aj pred uplynutím dohodnutej doby ktoroukoľvek zo zmluvných strán, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je trojmesačná a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane.
Ktorákoľvek zmluvná strana môže odstúpiť od zmluvy z dôvodu nedodržania predmetu zmluvy a ďalších zmluvných podmienok alebo existencie závažných skutočností, ktoré bránia plneniu zmluvy. Závažnými skutočnosťami pre porušenie zmluvy je neuhradenie faktúr v termíne splatnosti objednávateľom, kedy sa zmluva ruší bezodkladne. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
Za vykonanie základného servisu vystaví poskytovateľ faktúru 1 krát ročne, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti, daňového dokladu. K faktúre bude priložený riadne vyplnený a potvrdený servisný list a popis vykonaných prác. V opačnom prípade má objednávateľ nárok neúplnú faktúru vrátiť. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravnej faktúry. V prípade nesúhlasu so zaslanou faktúrou, môže objednávateľ reklamovať do 10 pracovných dní od dátumu odoslania. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia
Celková dohodnutá zmluvná cena je na obdobie 48 mesiacov. Základný servis je 4 ročný.
Dodané náhradné diely budú fakturované na základe cenovej ponuky. Špecifikácia použitých náhradných dielov je súčasťou dokladu o oprave/servise.
V prípade, že zmluvná strana nedodrží termín plnenia prác podľa zmluvy, je zmluvná strana povinná zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z dohodnutej ceny servisu za každý začatý deň omeškania.
V prípade zmeny obchodného mena, adresy, sídla alebo čísla účtu každá zo zmluvných strán je povinná oznámiť túto skutočnosť bezodkladne druhej strane.
Dodávateľ berie na vedomie osobitné podmienky objednávateľa pri vjazde do objektu ústavu. Dodávateľ zabezpečí dodávky realizované iba osobami občiansky bezúhonnými, ktorých poučí o nutnosti podrobiť sa nevyhnutným bezpečnostným opatreniam pri vjazde/výjazde do ústavu. Dodávateľ doručí do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy objednávateľovi zoznam osôb a zoznam evidenčných čísel motorovej techniky prostredníctvom ktorej bude realizovať predmet zmluvy na miesto určenia. Tento zoznam bude v prípade zmien počas trvania zmluvy aktualizovaný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.02.2022 08:00 — 22.02.2026 15:00

1,00 celok

6 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2022 08:12

26.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 741
 60
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2022 14:23 - Vstupná ponuka 6 000,00 € Cena s DPH
25.01.2022 17:08 - Najvýhodnejšia ponuka 5 994,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS