00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
31398294
KVANT spol. s r.o.
Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK
Laboratórny hlbokomraziaci box
mraznička, mraziace zariadenie, skriňový box
Tovar, Služba
1. Laboratórny hlbokomraziaci box
|
|
---|---|
Funkcia |
Uskladnenie biologického materiálu zveri a vzoriek časti zvierat. |
Predmet zákazky je spolufinancovaný z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF). |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laboratórny hlbokomraziaci box: | |
- teplotný rozsah nastavenia teploty: | - 40°C do - 85°C |
- úžitkový objem: | min. 350 l |
- prevedenie: | skriňové, interiér z nerezovej ocele, vonkajšia skriňa z ocele s epoxidovým lakom |
- počet vnútorných dverí: | min. 3 vnútorné izolované dvierka |
- počet vnútorných políc: | min. 3 (2 nastaviteľné), s nosnosťou do 50 kg |
- izolácia: | min. 115 mm, vákuovo izolované panely |
- chladiace médium: | prírodné chladiace médium, CFC/HCFC-free |
- chladiaci systém: | duálny kompresorový systém umožňujúci udržanie teploty na -70°C i pri výpadku jedného z kompresorov |
- displej: | dotykový displej na zobrazenie prevádzkových parametrov a grafické znázornenie teploty |
- audiovizuálny alarm: | nastaviteľný - výpadok napätia, porucha teplotnej sondy, otvorené dvere, porucha kompresora, nízke napätie záložnej batérie |
- | mikroprocesorová regulácia s batériovým zálohovaním |
- | výstup na externý alarm s batériovým zálohovaním, výdrž min. 70 hod. |
- | automatický núdzový mraziaci režim pre prípad poruchy čidla |
- | interný datalogger, prenos dát cez USB port |
- ďalšie funkcie: | manuálne odmrazovanie, ochrana heslom pre vypnutie boxu, vákuový ventil eliminujúci vytváranie podtlaku/ blokovanie dverí |
- | uzamykateľné dvere, LED osvetlenie, kolieska, brzda |
- hlučnosť: | max. 55 dB |
- celkové vonkajšie rozmery - ponúknutý produkt musí prejsť zárubňou o šírke 90 cm: | max. 2000 x 895 x 895 mm (v x š x h) |
- celková hmotnosť: | max. 250 kg |
- napájanie: | napájanie 230V / 50 Hz |
Názov |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky, vrátane balenia a dopravy na miesto plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky, odskúšanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a zaškolenia min. 1 poverenej osoby objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
2. Predmet zákazky je spolufinancovaný z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF). |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
4. Dodávateľ je povinný kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy elektronicky doručiť doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru: názov, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku tovaru, katalógový list, technický opis, prípadne odkaz na webovú stránku tovaru, ktorý bude predmetom dodania a z čoho Dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických parametrov a vlastností. |
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a elektronicky oznámi Dodávateľovi, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve. Bez vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu Zmluvy. |
6. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť aj rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a ceny bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
7. Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. |
8. Ak Dodávateľ nedodrží lehotu podľa bodu 4 tejto Zmluvy na predloženie dokladov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto Zmluve. Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku. |
10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
11. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na predmet plnenia vrátane všetkých jeho súčastí záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky Dodávateľ Objednávateľovi uvedie na dodacom liste alebo preberacom protokole pri uvedení zariadenia do prevádzky. Objednávateľ požaduje aj bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu. |
12. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 15:00 hodiny. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe Objednávateľa telefonicky min. 1 deň vopred, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami. |
13. Kontaktná osoba Objednávateľa je zodpovedná a oprávnená pri dodávke Dodávateľa všetko riadne skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v zneníneskor. predpisov, zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskyt. z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskor. predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP. |
15. Účinnosť Zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EŠIF je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania (VO) zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
16. Zmluva cez elektronické trhovisko je automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) a účinnosť nadobúda nasledujúci deň po jej zverejnení. Vzhľadom na zdroj financovania dodaného tovaru táto Zmluva nadobudne účinnosť až dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
17. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia Dodávateľom. |
18. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň aj názov a kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. |
19. Názov a kód projektu, ktorý sa vyžaduje uviesť na faktúre v zmysle bodu 18, bude Dodávateľovi zaslaný po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. |
20. Objednávateľ bude pri finančnom plnení zákazky spolufinancovanej z EŠIF využívať iný bankový účet, než aký má uvedený vo svojom profile EKS. Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti Zmluvy oznámi Dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia používať. |
21. Verejný obstarávateľ požaduje od Dodávateľa, ktorý predložil ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlásenie, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
21.03.2022 07:00 — 16.05.2022 15:00
1,00 ks
14 564,00
12 136,67
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie obchodný názov (značku/typ) ponúkaného výrobku.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2022 16:31
01.02.2022 10:00
01.02.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2022 11:05 - Vstupná ponuka | 14 563,80 | € | Cena s DPH |
24.01.2022 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 563,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: