• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2022 12:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 12:20

Detail zákazky Z2022237

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2022 12:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 12:20

Základné údaje

Z2022237

OF-249011

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6182064

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

31612148

Agrona, spol. s r.o.

Žitná 2908/17, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osivá tráv

osivá tráv

  • 03111000-2 - Osivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osivá tráv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mätonoh trváci 4n kg 2500
Mätonoh mnohokvetý jednoročný kg 2600
Matonoh mnohokvetý taliansky kg 1500
Matonoh trváci 2 n kg 500
Kostrava červená kg 500
Lipnica lúčna kg 500
Kostravovoec (mäton.mnohokv.xkostr.lúčna) kg 2000
Kostravovoec (mäton.mnohokv.xkostr.trsten.) kg 1500
Kostrava lúčna kg 1000
Timotejka lúčna kg 600
Miešanka ŠPORT kg 1500
Miešanka PARK kg 1500
Lucerna siata kg 4500
Ďatelina lúčna 4n kg 4800
Ďatelina plazivá kg 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody,  uzatvorená maximálne na 12 mesiacov, príp. do vyčerpania finančného limitu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením obchodnej značky osiva s podrobnou špecifikáciou preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
V prípade,že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,predloženej v lehote na predkladanie ponúk,dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením obchodnej značky osiva s podrobnou špecifikáciou preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy.Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pri Rámcovej dohode – plnenie na základe Čiastkových výziev na plnenie (Objednávky)
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie (Objednávky) do 5 pracovných dní
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovarov tvoriacich predmet zmluvy, ani vyčerpať jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-VUTPHP, Výrobňa trávnych osív, Prievidzská ulica, 039 01 Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika

12

27 000,00 kg

99 440,00

99 440,00

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane obchodnej značky osiva s podrobnou špecifikáciou preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.01.2022 10:51

31.01.2022 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2022 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2022 10:52 - Vstupná ponuka 99 200,00 € Cena bez DPH
27.01.2022 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 99 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS