• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 13:55

Detail zákazky Z2022211

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 13:55

Základné údaje

Z2022211

OF-248411

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6160971

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

47743476

REDA SK, s. r. o.

Továrenská 10, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

osobné a ochranné pracovné pomôcky, vesty, mikiny, čiapky, pršiplášte, pracovné rukavice, pracovné bundy, čelovky, okuliare, prilby

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18400000-3 - Špeciálne odevy a doplnky
  • 19000000-6 - Koža a textílie, plastové a gumené materiály
  • 18221300-7 - Pršiplášte
  • 18444100-4 - Bezpečnostné pokrývky hlavy
  • 18235400-9 - Vesty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky (ďalej len "OOPP" )
Funkcia
OOPP ktoré sú riadne certifikované, spĺňajúce všetky požiadavky v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem,  v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikina ks 29
Zimná pracovná bunda 4v1 (odnímateľné rukávy, zateplená vložka, kapucňa) ks 30
Pršiplášť ks 14
Zimná čiapka pracovná ks 26
Pracovné rukavice pár 13
Čelovka ks 12
Pracovné okuliare ks 11
Ochranná prilba - červená ks 30
Ochranná prilba - oranžová ks 10
Výstražná vesta ks 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikina Farba: červená; Veľkosť a prevedenie ženské / mužské: podľa objednávky; Materiál: Bavlna, Polyester.
Zimná pracovná bunda 4v1 (odnímateľné rukávy, zateplená vložka, kapucňa) Farba: červená/červeno-čierna; Veľkosť a prevedenie ženské / mužské: podľa objednávky; Vlastnosti: Reflexné prvky, nepremokavá, odolná vetru, s kapucňou ; Norma: EN 343, EN  ISO 20471, EN 14058.
Pršiplášť Farba: oranžová; Veľkosť a prevedenie ženské / mužské: podľa objednávky; Vlastnosti: nepremokavý, reflexné prvky, vetruodolný, kapucňa v golieri; Norma: EN 343, EN ISO 20471. EN 13 688.
Zimná čiapka pracovná Farba: červená; Veľkosť: univerzálna; Materiál: akryl 100%.
Pracovné rukavice Farba: čierna/oranžová/červená; Veľkosť a prevedenie ženské / mužské: podľa objednávky; máčanie: latex; materiál: akryl/polyester; EN 388 1241, EN 511 X1X, zateplené.
Čelovka Čelové svietidlo, min. 180 stupňový lúč, ovládanie náklonu, svietivosť min. 100 lm na 50 m.
Pracovné okuliare Ochranné okuliare, číre, nastaviteľné stránice, sklápací zorník, polykarbonátový, EN 166, EN 170.
Ochranná prilba - červená Farba: červená; Veľkosť: univerzálna, nastavenie posuvným pásikom; Vlastnosti: Ventilovaná, UV-odolná, penový potný pás; Materiál: polypropylén; Norma: EN 397, EN 50365.
Ochranná prilba - oranžová Farba: oranžová; Veľkosť: univerzálna, nastavenie posuvným pásikom; Vlastnosti: Ventilovaná, UV-odolná, penový potný pás; Materiál: polypropylén; Norma: EN 397, EN 50365.
Výstražná vesta Farba: oranžová, Veľkosť: univerzálna; na suchý zips, 100% polyester, Norma EN ISO 20471.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Miesto dodania tovarov je v meste Bratislava.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Plnenie zmluvy/dohody je realizované podľa potrieb objednávateľa na základe objednávok/čiastkových výziev, v ktorých bude uvedený predmet zákazky, požadované množstvo, požadovaná veľkosť a požadované prevedenie. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke / čiastkovej výzve samostatne.
Tovar bude dodávaný dodávateľom na odberné miesto odberateľa v termíne do 7 pracovných dní od doručenia objednávky/čiastkovej výzvy objednávateľom. Za doručenie objednávky / čiastkovej výzvy sa považuje ich elektronické zasielanie (e-mailom).
Predmet plnenia bude dodávaný priebežne v pracovných dňoch, na základe objednávok/čiastkových výziev v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Spolu s dodaním tovaru budú kupujúcemu odovzdané doklady: potvrdený dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené pre dané odberné miesto a na dodanú časť plnenia zmluvy/dohody.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu, dodanie iného tovaru alebo rozdiel v množstve.
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku dvadsaťštyri (24) mesiacov.
V prípade nevyhovujúcej veľkosti tovaru, objednávateľ požaduje výmenu tovaru za tovar vo vyhovujúcej veľkosti do desiatich (10) pracovných dní odo dňa dodania tovaru a to na náklady dodávateľa. Požiadavka na výmenu tovaru bude dodávateľovi zaslaná elektronicky na kontaktnú adresu, najneskôr v nasledujúci pracovný deň po dodaní tovaru. Oznámenie bude obsahovať najmä druh tovaru, počet kusov výmeny, číslo dodacieho/preberacieho protokolu a číslo objednávky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

6 400,00

6 400,00

Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.01.2022 11:00

20.01.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 479
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.01.2022 14:19 - Vstupná ponuka 6 400,00 € Cena bez DPH
19.01.2022 18:23 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS