• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 16:27
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.01.2022 12:03

Detail zákazky Z2022196

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 16:27
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.01.2022 12:03

Základné údaje

Z2022196

OF-247597

zrušená

Objednávateľ

00304841

Obec Kalinkovo

Hlavná 211, Kalinkovo, 90043, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna kosačka

kosenie trávnatých plôch, futbalové ihrisko

  • 16310000-1 - Kosačky
  • 16311000-8 - Kosačky trávnikov
  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vretenová kosačka na kosenie trávnatých plôch a futbalového ihriska so zberným košom
Funkcia
kosenie všetkých trávnatých plôch a veľkej trávnatej plochy futbalového ihriska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
výkon motora HP 18
určené na plochu minimálne m2 10000
šírka záberu cm 120
objem zberného koša l 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zberný kôš súčasť dodávky, pevne uchytený s možnosťou demontáže a výmeny za vertikulátor
značka etablovaná značka na Slovenskom trhu minimálne 10 rokov
servisné stredisko servisné stredisko je minimálne v jednom z okresov Senec, Dunajská Streda, alebo Bratislava.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky
Tovar požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. Vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom. Počas pozáručnej doby s bezplatným príjazdom a diagnostikou a s dodávkou originálnych náhradných dielov
Pozáručné servisné zabezpečenie s dodávkou originálnych náhradných dielov
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa v technickej špecifikácií uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť, miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov, s deklarovateľnou, technickou špecifikáciou s rovnakými resp. vyššími parametrami
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácií, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinností Zmluvy bezodkladné (najneskôr do 7 dní) písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované Objednávateľom pri zadaní zákazky v EKS
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od Zmluvy
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať Objednávateľ možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa
Vrátenie tovaru a odstúpenie od Zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, Objednávateľ tovar neodoberie a vystaví negatívnu referenciu
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané
Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy
Všetky ceny musia byť stanovené v súlade so Zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním a inštaláciou predmetu zmluvy v zmysle VZP OPET
Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na dodanie a inštaláciu uvedenú v týchto osobitných požiadavkách na predmet zákazky a vo VZP OPET a nemá k tomu výhrady
Predmet zmluvy bude odovzdaný a prebraný na základe odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 211, Kalinkovo, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 16:25 — 28.02.2022 16:25

1,00 kus

4 500,00

4 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

žiadne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2022 16:27

24.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 161
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2022 09:41 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena s DPH
12.01.2022 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS