• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2022 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 15:55

Detail zákazky Z2022191

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2022 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 15:55

Základné údaje

Z2022191

OF-248799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6158397

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tromboelastometer

tromboelastometer, bed side monitorovanie, tromboelastografia, rotačná tromboelastometria, analyzátor krvi

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 38434520-7 - Analyzátory krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tromboelastometer
Funkcia
Prístroj určený na rotačnú tromboelastometriu, meranie mechanických vlastností koagula (viskoelastické vlastnosti trombu) v priebehu jeho tvorby, stabilizácie a rozkladu bunkovej membrány
Automatický POCT analyzátor, použitie plnej neupravenej krvi, vyšetrenie z plnej krvi (citrátová krv, ako na koagulačné vyšetrenie)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
tromboelastometer ks 1
počet kanálov / vyšetrení súčasne počet 1
najdôležitejšie výsledky max. do 10 min. od začiatku procesu analýzy min 10
potrebné množstvo krvi ml 0,4
hmotnosť prístroja kg 30
napájanie prístroja V/Hz 230/50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plne automatický POCT analyzátor áno
Princíp analýzy - rotačná tromboelastometria áno
Uzavretý systém dávkovania vzorky krvi (vyšetrovaná krv je automaticky bez pipetovania natiahnutá do testovacej kazety priamo z uzavretej skúmavky) áno
Bez špeciálnych teplotných podmienok vzoriek krvi, teploty pri vyšetrovaní áno
Stolové prevedenie, ľahko prenosný, odolný voči vibráciám a otrasom áno
Možnosť vyšetrovania aj na transportnom vozíku, bez nutnosti kalibrácie po prevoze áno
Integrovaná čítačka čiarových kódov áno
Jednoduché ovládanie pomocou dotykovej obrazovky áno
Intuitívny softvér pre komfortné ovládanie zariadenia, ukladanie, spracovanie a export výsledkov áno
Numerický aj grafický výstup, automatická detekcia abnormálnych výsledkov áno
Automatické farebné odlíšenie abnormálnych numerických výsledkov pri zobrazení áno
Porovnanie, komparácia kriviek grafického výstupu s normálnym profilom áno
Pripojenie k informačnému systému (LIS, NIS) áno
Online sledovanie priebehu merania (vzdialený prístup) áno
Výstup pre pripojenie tlačiarne alebo integrovaná tlačiareň áno
Minimálna potreba údržby a kalibrácie po premiestnení áno
Testy: ITEM C, EXTEM C, FIBTEM C, APTEM C, HEPTEM C áno
Spotrebný materiál: originál testovacie kazety, kontrolný materiál áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane  inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
4. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované
5. Záručná doba na zariadenie kompletného vybavenia je min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia prístroja
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
11. V prípade dodávky tovaru zo zahraničia ( v rámci krajín EÚ), požaduje sa predložiť údaje do hlásenia "INTRASTAT-SK" v rozsahu - číslo colného sadzobníka, krajina pôvodu tovaru, váha tovaru (netto) 1ks, a spôsob dopravy
12. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
13. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
14. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
15. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
16. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
17. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
19. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota potrebné množstvo krvi ml 0,4
Navrhnutá hodnota potrebné množstvo krvi ml 3,5 4,5

zrejme omyl pri zadávaní, 3,5/4,5 ml sú klasické citrátové odberovky na koagulačné vyšetrenie

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 15. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
Navrhnutá hodnota 15. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia alebo distribútora pre SR, vrátane sériového čísla zariadenia

Výrobca predáva svoje výrobky prostredníctvom distribútorov, nikdy priamo. Preto nevieme zabezpečiť dodací list priamo od výrobcu, ale iba od distribútora určeného pre SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.01.2022 07:00 — 25.02.2022 15:00

1,00 ks

35 640,00

35 640,00

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.01.2022 15:03

19.01.2022 15:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2022 15:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.01.2022 08:55 - Vstupná ponuka 35 640,00 € Cena bez DPH
17.01.2022 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 35 640,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS