• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 13:40

Detail zákazky Z2022188

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 13:40

Základné údaje

Z2022188

OF-248957

zazmluvnená

Objednávateľ

00632481

Centrum sociálnych služieb Fantázia

Belanského 12/8, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracie, dezinfekčné, čistiace prostriedky

Pracie a čistiace prostriedky

  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracie a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Predmetom zákazky je výber dodávateľa pracích a dezinfekčných prostriedkov. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia, t. j. budú vrátane dopravy a vyloženia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier Harmony 69 m, dvojvrstvový, farba biela, ks ks 400
Utierky textilné, 50x70cm, 100% bavlna, 3 ks ks 30
Osviežovač vzduchu 330 ml ks 60
Jar prostriedok na umývanie riadu, 1L, (5-15% Aniónové Povrchovo Aktívne Látky, <5% Neiónové Povrchovo Aktívne Látky, Benzisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfumy, Geraniol, Limonene) ks 40
Odmasťovač za studena 1L,  WELL DONE ks 12
Savo na podlahy a povrchy XXL 5kg s vôňou ks 5
'Savo čistič WC, tekutý čistiaci a dezinfekčný prípravok 750ml ks 20
Pantra prof. 05, 1000ml ks 30
Závesné guličky do WC, ks/3x50g ks 30
Aktivit  G gril rúry 5l ks 5
Ošetrujúci čistič na podlahu, 1L ks 12
Drôtenka na riad nerezová 40g ks 24
Dezikon 3kg ks 1
Vrecia na odpad LPDE 70x110cm, 1bal/25ks ks 40
Sáčky  na odpad LPDE 50x60cm, 1bal/25ks ks 20
Utierka Bodentuch 60x50cm ks 40
Metla ciroková 5 x šitá, 140cm ks 2
Rukavice chemické OPSIAL HANDCHEM 100 veľ.8 ks 30
Gumené rukavice upratovacie, NIKE  M ks 10
Gumené rukavice Bi color veľ. 8 - M ks 10
Mikroténové vrecká 25x35cm ks 60
Univerzálny čistič okien a skla, 1L ks 20
Mop bavlnený kapsový univerzál, 40cm ks 10
Švédska utierka z mikrovlákna, 40x40cm, nebalená modrá ks 20
Stierka na umývanie okien, skiel s teleskopickou tyčou 40cm ks 2
Indulona na ruky modrá, premasťujúci ochranný krém na ruky 100ml ks 10
Potravinová fólia 45cm x 300m ks 4
Špongia, hubka na riad, bal/5ks ks 50
Papierové utierky MIDI biele, 2 vrstv. ks 36
Toro pasta, 200g ks 10
Aviváž na bielizeň, 5L ks 12
Papierové desiatové sáčky 500ks, rozmer 120+50x280mm ks 10
PULIRAPID Casa Citrus 1,5 l ks 12
Mikroténové tašky 15kg/100ks, silné ks 10
Lopatka s gum. lištou+metlička Eko ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH.
3. Zmluva sa uzatvorí na dobu 2 mesiacov od uzatvorení zmluvy. Začiatok plnenia dodávateľovi vzniká po uzatvorení zmluvy.
4. Víťazný uchádzač predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody kontaktné údaje na nahlásenie objednávok v rozsahu meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, e - mailová adresa.
Víťazný uchádzač predloží prílohu č. ,, 1" jednotkové ceny predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH a cena spolu s DPH za komoditu do 3 pracovných dní.
5. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
6. Objednávka musí obsahovať: špecifikáciu druhu a množstva tovaru, termín dodania.
7. Ak v objednávke nebude uvedené inak, miestom dodania je pracovisko do Kysuckého Nového Mesta.
8. Predávajúci dodá tovar na dohodnuté miesto na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady vrátane zabezpečenia a dodania všetkých dovozných licencií, colných povolení a iných úradných povolení.
9. Predávajúci sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci.
10. Odovzdanie tovaru kupujúcemu bude uskutočnené na základe dodacieho listu k tovaru v mieste dodania na základe objednávky kupujúceho. Predávajúci je povinný uvádzať v dodacom liste dátum výroby/dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti pre každý dodávaný tovar tak, aby bolo možné skontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti v čase dodania tovaru. V prípade uvedenia označenia Faktúra slúži ako dodací list kupujúci akceptuje toto označenie.
11. Kupujúci je povinný písomne potvrdiť prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom predávajúcim. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho vykonať pred prevzatím tovaru prehliadku tovaru a/alebo právo kupujúceho odmietnuť prevziať tovar, ktorý nie je dodaný riadne a/alebo včas a/alebo v súlade s touto zmluvou.
12. Predávajúci je povinný umožniť kupujúcemu prehliadku tovaru pred jeho prevzatím. Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne a/alebo včas. Ak kupujúci odmietne prevziať tovar, pretože nebol dodaný riadne a/alebo včas, predávajúci je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne najneskôr do 24 hodín dodať kupujúcemu tovar bez vád, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote dodania.
13. Kúpna cena za tovar je jednotkovou cenou jednotlivých tovarov vrátane DPH a je cenou maximálnou. Kúpna cena podľa prvej vety tohto bodu je stanovená vrátane colných a daňových poplatkov a ďalších nákladov spojených s dodávkou, vrátane dopravy do miesta dodania, nákladov na obal a balenie tovaru a nákladov na vybavenie povolení.
14. Kupujúci nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok (zálohu).
15. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry predloženej predávajúcim za predpokladu, že tovar bol dodaný riadne a včas a v súlade s touto zmluvou a prípadne ďalšími podmienkami bližšie určenými kupujúcim v objednávke. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený kupujúcim.
16. Faktúra je splatná do 30 – tich dní odo dňa doručenia faktúry spolu s dodacím listom potvrdeným kupujúcim. Deň zaplatenia kúpnej ceny je deň pripísania fakturovanej kúpnej ceny z účtu kupujúceho na účet predávajúceho.
17. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený kupujúcim. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou.
18. Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30 – dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
19. Predávajúci sa zaväzuje, že tovar v čase jeho dodania kupujúcemu neprekročí prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby, alebo prvú tretinu doby minimálnej trvanlivosti.
20. Predávajúci poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
21. Kupujúci je povinný reklamovať vady dodaného tovaru elektronicky e – mailom do 48 hodín od ich zistenia.
22. Predávajúci je na základe reklamácie kupujúceho povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady kupujúcim. Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny.
23. Ak po odovzdaní tovaru dôjde zo strany kupujúceho k poškodeniu tovaru preukázateľne vplyvom neodborného zásahu, nejedná sa o záručnú udalosť. Záruka sa nevzťahuje ani na poškodenie tovaru spôsobené nevhodnou manipuláciou, skladovaním, alebo jeho použitím v rozpore s pokynmi uvedenými v návode na použitie a/alebo na obale tovaru.
24. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
25. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v momente prevzatia tovaru kupujúcim.
26. Ak je kupujúci v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny, má predávajúci právo na úrok z omeškania vo výške podľa predpisov obchodného práva.
27. V prípade, ak predávajúci poruší ktorúkoľvek povinnosť stanovenú v tejto zmluve alebo vyplývajúcu z tejto zmluvy, má kupujúci právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny stanovenej pre konkrétny tovar v objednávke. Tým nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody, ktorá presahuje výšku zmluvnej pokuty.
28. Omeškanie predávajúceho s dodaním tovaru o viac ako 1 kalendárny deň  a/alebo nedodanie tovaru vôbec a/alebo oznámenie predávajúceho, že nie je schopný dodať tovar podľa objednávky kupujúceho sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy a zakladá kupujúcemu právo od tejto zmluvy odstúpiť.
29. Kupujúci je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť, ak:
a) predávajúci podstatne poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto zmluvy,
b) predávajúci poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto zmluvy iným než podstatným spôsobom a takéto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote na nápravu,
c) okolnosti vylučujúce zodpovednosť predávajúceho trvajú viac ako 60 dní,
d) predávajúci stratil spôsobilosť vyžadovanú zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a/alebo stratil iné právne, alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto zmluvy a/alebo sa po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy ukázali nepravdivými vyhlásenia predávajúceho
e) v rámci kontroly verejného obstarávania zákazky, ktorej výsledkom je táto zmluva bolo konštatované porušenie zákona,
f) na majetok predávajúceho je vyhlásený konkurz a/alebo konkurzné konanie bolo zastavené pre nedostatok majetku a/alebo je predávajúcemu povolená reštrukturalizácia a/alebo predávajúci vstúpi do likvidácie, preruší, alebo iným spôsobom skončí svoju podnikateľskú činnosť a/alebo poskytovateľ predá svoj podnik alebo časť podniku,
g) u predávajúceho prebehla zmena kontroly, organizačná zmena, zmena právnej formy, zmena štatutárnych orgán a tieto zmeny nie sú pre objednávateľa konajúc rozumne a odôvodnene akceptovateľné a/alebo nie sú súladné so zákonom o VO,
h) právoplatným rozhodnutím Protimonopolného úradu SR bolo konštatované, že predávajúci sa pri získaní zákazky, ktorej výsledkom je táto zmluva, dopustil kolúzneho správania a/alebo v prípade, ak poskytovateľ iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a tým narušil alebo ohrozil hospodársku súťaž,
i) je splnený niektorý z dôvodov na odstúpenie od zmluvy podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
j) z iných zákonných dôvodov.
30. V prípade odstúpenia od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán k dátumu nadobudnutia účinnosti odstúpenia od zmluvy. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
31. Obe zmluvné strany môžu zmluvu písomne vypovedať aj bez udania dôvodu.
32. Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vyplývajúce z tejto dohody budú riešiť osobným rokovaním o možnej dohode. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa riadia slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu.
33. Výrobky môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami, ktoré však spĺňajú požiadavku min. % obsahu základných zložiek ako i kvalitatívnu úroveň príkladových výrobkov.
Pohľadávka nebude postupiteľná tretej osobe.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Belanského 12/8, Kysucké Nové Mesto, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika

24.01.2022 14:17 — 24.03.2022 14:17

1,00 ks

2 800,00

2 800,00

Víťazný uchádzač predloží prílohu č. ,, 1" jednotkové ceny predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH a cena spolu s DPH za komoditu do 3 pracovných dní.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2022 14:25

20.01.2022 14:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2022 14:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 636
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2022 09:29 - Vstupná ponuka 2 787,60 € Cena s DPH
20.01.2022 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 348,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS