• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2022 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 14:10

Detail zákazky Z2022174

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2022 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 14:10

Základné údaje

Z2022174

OF-242557

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6160973

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36675148

LUMAX, s. r. o.

Železničná 4745, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové obaly - spotrebný materiál

menubox, EPP pohár, EPP príbor, EPP miska

  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Menubox INFINITY EPP - dvojdielny / 125 ks bal 200
2. PSM Cutlery Kit (nožík + vidlička + lyžica + obrúsok) 172 mm [250ks] bal 100
3. BIO Miska 425 biela s viečkom biela (50ks) bal. 700
4. Miska hranatá s int. viečkom, PET 250ml / 50 ks bal. 300
5. Misky okrúhle, PP 250ml / 100ks bal. 100
6. Papierový pohár 250ml / 50 ks  (O 80 mm) bal. 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odporúčaná teplota použitia: do 120 stupňov Odolný voči vode a mastnote Odolný voči horúcemu oleju (do 160 stupňov) Mikrovlnná rúra: ÁNO Rúra: NIE Produkt je 100% recyklovateľný Materiál: EPP-penový polypropylén (mono materiál) Hnedá farba Rozmery: 24cm x 17cm Výška: 7,8 cm
2. PSM Cutlery Kit (nožík + vidlička + lyžica + obrúsok) 172 mm [250ks] - recyklovaný plast Organické jednorazové balenie (nožík + vidlička + lyžica + obrúsok). Vyrobené z bioplastickej PSM, bez obsahu ropy.
4. Miska hranatá s int. viečkom, PET 250ml, hranatá priehľadná s vekom, 50ks Miska hranatá priehľadná s integrovaným viečkom udrží vaše jedlo čerstvým je vhodná na šaláty, ovocie, morské plody, omáčky, dezerty. Rozmery 11,6 x 11,2 x 4,5 cm.
5. Misky okrúhle, PP Miska 250ml, 100ks - Rozmer: 38,5 x 10 cm Plastová okrúhla miska so zaobleným okrajom priehľadná. Miska je vhodná do mikrovlnnej rúry.
6. Objem pohára je 250 ml a jeho výška je 10 cm. Na uzatvorenie pohára je vhodné viečko o priemere 80mm. Poháre sú biologicky odbúrateľné a vhodné pre nápoje s teplotou medzi -25 ° C a 100 ° C.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod.
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ).
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom.
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a
nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Dodávateľ ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Zároveň Dodávateľ berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Na základe medzinárodného obchodu musí byť súčasťou zmlúv: V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.“

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

14 685,00

14 685,00

Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách. Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.01.2022 13:15

20.01.2022 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2022 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2022 15:43 - Vstupná ponuka 14 685,00 € Cena bez DPH
19.01.2022 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka 14 685,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS