00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
Licenčná podpora programových prostriedkov na ústredni
Technická podpora, licenčná podpora
Služba
1. Licenčná a technická podpora
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie poskytovania licenčnej a technickej podpory existujúceho multimediálneho komunikačného systému Mitel MiVoice MX-ONE Telephony Server a služby technickej a licenčnej podpory pre programové prostriedky a licencie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zabezpečenie poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na programové prostriedky s názvom „MX TS Tel Sys SWA Std 1y“ na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy | ks | 1 | ||
2. Zabezpečenie poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na používateľské licencie s názvom „MX TS Tel User SWA Std 1y“ na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy | ks | 586 | ||
3. Zabezpečenie poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na server s názvom „MX TS Tel Gateway SWA Std 1y“ na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy | ks | 2 | ||
4. Zabezpečenie poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na programové prostriedky s názvom „MX Prov Mgr Sys SWA Std 1y“ na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy | ks | 1 | ||
5. Zabezpečenie poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na používateľské licencie s názvom „MX Prov Mgr User SWA Std 1y“ na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy | ks | 586 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Parameter | Minimálne požadované kvalitatívne parametre – všetky parametre predmetu zákazky sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti predmetu zákazky, |
1. Parameter | ktoré musí navrhovaný/dodávanýpredmet zákazky spĺňať, ak nie je uvedené inak (ďalej len „minimálne požadované kvalitatívne parametre“) |
1.1 Prístup | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k poskytovaniu služieb technickej a licenčnej podpory na programové prostriedky, na používateľské licencie a na server nedodáva na pevnom nosiči údajov, |
1.1 Prístup | dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom bezpečných komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov |
1.1 Prístup | na webovom sídle dodávateľa predmetných služieb. |
1.2 Služby technickej a licenčnej podpory | Licencia, dodanie a implementácia ku novým významným vydaniam programových prostriedkov relevantným pre objednávateľa, vrátane novej funkcionality, ak je poskytovaná. |
1.2 Služby technickej a licenčnej podpory | Zahŕňa najmä aktualizácie/update existujúceho komunikačného systému a programových prostriedkov (opravy v jednej hlavnej verzii programových prostriedkov vytváraním vedľajších verzií), |
1.2 Služby technickej a licenčnej podpory | možnosť upgradu/downgradu komunikačného systému alebo programových prostriedkov v hlavnej verzii |
1.2 Služby technickej a licenčnej podpory | (t. j. zmena hlavnej verzie minimálne o 1 vyššia/nižšia, v ktorej došlo k zmene funkcionalít oproti pôvodnej hlavnej verzii, ak bude vydaná počas doby poskytovania služieb podľa tejto zmluvy), |
1.2 Služby technickej a licenčnej podpory | synchronizácia licenčnej a technickej podpory a termíny jej plynutia na užívaných produktoch v rámci organizácie objednávateľa. |
1.3 Služby technickej a licenčnej podpory | Licencia, dodanie a implementácia rýchlych opráv ( tzv. hot fixy) a service packy. |
1.4 Služby technickej a licenčnej podpory | Manažment incidentov, technický dopyt; Service Level Objective (určenie úrovne/parametru kritickosti) pre vyriešenie problému na podporovaných vydaniach softvéru; |
1.4 Služby technickej a licenčnej podpory | Prístup pre certifikovaných technikov partnerov Mitel; Telefónny a webový ticketovací systém, prístup do znalostnej databázy – všetky služby počas pracovných hodín 08:00-16:00 |
1.4 Služby technickej a licenčnej podpory | v rámci pracovných dní objednávateľa. |
1.5 Záruka | Záruka na poskytované služby v trvaní 12 mesiacov v mieste sídla objednávateľa začne plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy formou podpísaného preberacieho protokolu bez výhrad. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa, že zabezpečí pre objednávateľa z plynulé a bezproblémové poskytovanie služieb licenčnej a technickej podpory existujúceho multimediálneho komunikačného systému Mitel MiVoice MX-ONE Telephony Server na komunikáciu pevných liniek (ďalej len „komunikačný systém“) a služby technickej a licenčnej podpory pre programové prostriedky a licencie, ktoré sú súčasťou systému objednávateľa na 12 mesiacov od účinnosti tejto zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a v požadovanom rozsahu uvedeného v tejto zmluve. |
1.2 Licenčná a technická podpora zahŕňa najmä aktualizácie/update a upgradu/downgradu existujúcich programových prostriedkov komunikačného systému, synchronizácia licenčnej a technickej podpory a termíny jej plynutia na používaných programových prostriedkov objednávateľa; licenciu, dodanie a implementáciu rýchlych opráv a service packy; manažment incidentov, technický dopyt; Service Level Objective (určenie úrovne/parametru kritickosti) pre vyriešenie problému na podporovaných vydaniach softvéru; |
1.2 prístup pre certifikovaných technikov partnerov Mitel podľa podmienok uvedených v tejto zmluve; telefónny a webový ticketovací systém, prístup do znalostnej databázy dodávateľa. |
1.3 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky uvedenej v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých služieb, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. Jednotkové ceny služieb musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
c) V prípade, ak dodávateľ pri plnení zmluvy využije kapacity subdodávateľa/ľov, predloží "Zoznam subdodávateľov". Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
d) certifikát/dokument/link potvrdzujúci skutočnosť, že je autorizovaným a certifikovaným partnerom výrobcu dodávaných licencii, že je oprávnený predávať/dodávať tieto licencie na území Slovenskej republiky v slovenskom jazyku a to najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. |
2.2 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaných dokumentov/informácií do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.3 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie aktualizácií programových prostriedkov v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa technických prostriedkoch a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa: Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava |
3.2 Termín začiatku dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 30 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
3.3 Dodávateľ musí zabezpečiť plnenie predmetu zmluvy v plnom rozsahu počas 12 mesiacov od účinnosti tejto zmluvy. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy v jednom celku. |
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy najneskôr však v lehote podľa bodu 3.3 OPNP tejto zmluvy. |
4.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov služby, identifikačné číslo služby, plnenia služby podľa tejto zmluvy, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
5.2 V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa; Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
5.5 V prípade potreby prítomnosti zamestnancov dodávateľa v mieste plnenia, títo sa budú v priestoroch objednávateľa pohybovať vždy v sprievode povereného zamestnanca objednávateľa. Zamestnanci dodávateľa sú povinní pri plnení predmetu tejto zmluvy riadiť sa a v plnom rozsahu dodržiavať interné bezpečnostné predpisy a prevádzkový a hygienický režim Objednávateľa, v prípade, že Objednávateľ má takéto predpisy schválené a riadne s nimi Zhotoviteľa oboznámil. |
5.5 Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie organizácie práce svojich zamestnancov, za oboznámenie svojich zamestnancov s internými bezpečnostnými predpismi a prevádzkovým a hygienickým režimom Objednávateľa, s predpismi BOZP a PO, ochrany životného prostredia, ako aj za ich dodržiavanie. |
6. UDELENIE LICENCIÍ |
6.1 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a časovo, územne neobmedzený súhlas na používanie služieb podpory programových prostriedkov k existujúcim programovým prostriedkom, aktualizácie/update existujúcich programových prostriedkov a upgradu/downgradu existujúcich programových prostriedkov v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa programových prostriedkov a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon po dobu minimálne 12 mesiacov. |
6.1 Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
6.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k aktualizáciám systému a aktualizáciám programových prostriedkov nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
7.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- eur za každé jedno porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa . Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
7.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7.4 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku 12 mesiacov na poskytované služby podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa) podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. |
7.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis služieb v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví vada alebo chyba služby, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu služby a dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia vady objednávateľom spôsobom uvedeným v technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
7.6 Reklamáciu vady služby bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa, alebo v zákazníckom pracovisku dodávateľa cez zriadený telefónny alebo webový ticketovací systém minimálne v čase 8:00 - 16:00, v pracovné dni, v slovenskom jazyku. |
7.7 Reklamácia vady služby musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ služby, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu služby, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. Dodávateľ je povinný odstrániť reklamovanú vadu na ktorú sa záruka vzťahuje najneskôr do 48 hodín od jej nahlásenia. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Predmet tejto zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
8.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene služieb sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, DPH, colné poplatky, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady). |
8.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 5 technických vlastností podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8.4 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých služieb vrátane identifikačných čísel. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
8.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
8.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania služieb, dátum splatnosti. |
8.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. |
8.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
8.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
8.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
9. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa dňom odpísania príslušnej zmluvnej ceny z bankového účtu objednávateľa. |
9.2 Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
9.3 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
9.4 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. V prípade neúspešného doručenia uvedenej písomnosti doporučenou listovou zásielkou sa deň vrátenia zásielky odosielateľovi bude považovať za deň riadneho doručenia. Odstúpenie sa bude považovať za riadne doručené aj vtedy, ak ju adresát odmietne prevziať, pričom deň odmietnutia prevzatia zásielky, sa bude považovať za deň doručenia. |
9.5 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa aktuálne platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
9.6 Obstarávateľ si vyhradzuje právo ukončiť platnosť zmluvného vzťahu pred dobou ukončenia jeho platnosti a to v prípade, že iný ústredný orgán štátnej správy bude v pozícií centrálneho verejného obstarávateľa podľa § 15 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a uzatvorí taký zmluvný vzťah, prostredníctvom ktorého bude obstarávateľovi umožnené obstarávanie rovnakého predmetu zákazky ako je predmet tejto zákazky. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.01.2022 15:00 — 20.01.2023 15:00
1,00 sada uvedená v technickej špecifikácii zákazky
13 959,60
11 633,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.01.2022 12:37
19.01.2022 13:00
19.01.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2022 12:13 - Vstupná ponuka | 13 647,48 | € | Cena s DPH |
14.01.2022 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 647,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: