00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Toner do laserových tlačiarní
Toner do laserových tlačiarní
Tovar, Služba
1. originál tonerové náplne
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Nedodržanie podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Vykonanie obhliadky tovaru pred jeho prevzatím |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner HP CE310 A - 126 black | ks | 10 | ||
2. Toner HP CE311 ,12 ,13 - 126A C/M/Y | ks | 15 | ||
3. Toner Lexmark 75B20K0 | ks | 5 | ||
4. Toner Lexmark 75B20 YO - CO - MO | ks | 15 | ||
5. Toner HP CF230X - 30X | ks | 20 | ||
6. Toner HP CE285A - 85A | ks | 50 | ||
7. Toner HP CF283X - 83X | ks | 50 | ||
8. Toner HP CE278A - 78A | ks | 50 | ||
9. Toner HP CB436A - 36A | ks | 10 | ||
10. Toner HP Q2612A - 12A | ks | 10 | ||
11. Toner HP CB435A - 35A | ks | 50 | ||
12. Toner HP CF351A - 130 | ks | 2 | ||
13. Toner HP CF352A - 130 | ks | 2 | ||
14. Toner HP CF353A - 130 | ks | 2 | ||
15. Toner HP CF381A 312/cyan | ks | 10 | ||
16. Toner HP CF382A 312/yel. | ks | 10 | ||
17. Toner HP CF383A 312A/mag. | ks | 10 | ||
18. Toner HP CF211,12,13 - 131A | ks | 6 | ||
19. Toner Lexmark 622 62D2H00 | ks | 20 | ||
20. Valec Lexmark 52D0Z00 black/ 622 | ks | 10 | ||
21. Toner Lexmark 502 50F2X00 | ks | 50 | ||
22. Valec Lexmark 50F0ZA0 - 500Z | ks | 20 | ||
23. Opticky valec CF232A 32A | ks | 10 | ||
24. Lexmark 7420 black 74C2SKO | ks | 20 | ||
25. Lexmark 7420 mag 74C2SMO | ks | 10 | ||
26. Lexmark 7420 yell 74C2SYO | ks | 10 | ||
27. Lexmark 7420 cyan 74C2SCO | ks | 10 | ||
28. Lexmark odpadova nadoba 74C0W00 | ks | 10 | ||
29. Toner HP W2030X - 415 | ks | 20 | ||
30. Toner HP W2031A - 415 | ks | 20 | ||
31. Toner HP W2032A - 415 | ks | 20 | ||
32. Toner HP W2033A - 415 | ks | 20 | ||
33. Toner Epson T2661 | ks | 10 | ||
34. Toner Epson T2670 | ks | 10 | ||
35. Lexmark 86C0HK0 - CX/921 | ks | 5 | ||
36. Lexmark 76C0HM0 - CS/921 | ks | 5 | ||
37. Lexmark 76C0HC0 - CS/921 | ks | 5 | ||
38. Lexmark 76C0HY0 - CS/921 | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kapacita laserového tonera je 1200 strán | |
2. Kapacita: 1000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
3. Kapacita: 13 000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
4. Kapacita: 10 000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
5. Kapacita laserového tonera je 3 500 strán pri 5% pokrytí. | |
6. Kapacita laserového tonera je 1 600 strán pri 5% pokrytí. | |
7. Kapacita laserového tonera je 2 200 strán pri 5% pokrytí. | |
8. Kapacita laserového tonera je 2100 strán A4 pri 5% pokrytí | |
9. Kapacita laserového tonera je 2000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
10. Kapacita laserového tonera je 2000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
11. Kapacita laserového tonera je 1500 strán A4 pri 5% pokrytí | |
12. 13. 14. Kapacita laserového tonera je 1000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
15. 16. 17. Kapacita laserového tonera je 2700 strán A4 pri 5% pokrytí | |
18. Kapacita laserového tonera je 1800 strán A4 pri 5% pokrytí | |
19. Kapacita laserového tonera je 25 000 strán A4 pri 5% pokrytí | |
20. Optická jednotka s kapacitou 100 000 strán | |
21. Kapacita laserového tonera je 10 000 strán pri 5% pokrytí. | |
22. Optická jednotka s kapacitou 60 000 strán | |
23. Optická jednotka s kapacitou 23 000 strán | |
24. 25. 26. 27. Kapacita laserového tonera je 7 000 strán pri 5% pokrytí. | |
28. Lexmark odpadova nadoba 74C0W00 - Kapacita 90 000 strán | |
29. Kapacita laserového tonera je 7 500 strán A4 pri 5% pokrytí | |
30. 31. 32. Kapacita laserového tonera je 2 100 strán pri 5% pokrytí. | |
33. Kapacita 5,8 ml | |
34. Kapacita 6,7 ml | |
35. 36. 37.38. Kapacita tonera je 34 000 strán pri 5% pokrytí. |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia |
Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. |
Tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
Kupujúci bude priebežne monitorovať počet vytlačených strán na jeden toner. V prípade, že tonery nebudú spĺňať predpísanú výťažnosť, objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH |
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Objednávateľ požaduje repasovné tonery (refilabe toners) a originálne tonery. Pod repasovaným tonerov sa rozumie doplnená originálna kazeta/cartridge od výrobcu zariadenia, do ktorého je určená s výmenou potrebných opotrebovaných dielov, doplnením tonerového prachu, opatrená páskou proti sypaniu prachu zo zásobníka a s priloženým testom kazety v tlačiarni, do ktorej je určená. |
Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu enviromentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“. Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom. |
Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní potvrdenie zastúpenia výrobcu požadovaných originálnych tonerov o výťažnosti tonerov uvedených v zákazke s prevzatím záruky za dodávané tonery podľa požiadaviek obstarávateľa. Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Objednávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerov a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerov do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zák. NR SR č.223/20011 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Zaručenie profylaktiky tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade znečistenia zariadenia dodaným tonerom. Ekologická likvidácia prázdnych kaziet tonerov pri dodaní tovaru (výmena plných dodaných kaziet za prázdne pri dodávke tovaru) Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 12 mesiacov od ich dodania |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím alternatívneho, kompatibilného (ekvivalentného) toneru je podmienené preskúmaním zariadenia servisným technikom dodávateľa, servisný technik bude prizvaný od objednávateľa a náklady na opravu sa budú zosobňovať podľa zodpovednosti buď na strane objednávateľa, alebo dodávateľa. |
Identifikácia poruchy tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia zariadenia chybou toneru (vysypanie toneru, znečistenie papiera, iná chyba toneru).V takom prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Klenová, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
1,00 celok
36 644,00
36 644,00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2022 10:43
07.02.2022 11:10
07.02.2022 11:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.02.2022 07:11 - Vstupná ponuka | 36 644,00 | € | Cena bez DPH |
07.02.2022 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 643,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: