00166464
Krajská prokuratúra
Mojmírova 5, Košice-Staré Mesto , 04162, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, dodanie stravných lístkov, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 16080 | ||
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu |
Stravný lístok | papierová forma (nie elektronická karta) |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov do 48 hodín od podania objednávky na miesta určené v objednávke. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Objednávku na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať cez elektronický formulár, alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v € a výškou poplatku za poskytnuté služby (provízie) v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby (provízia) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov (dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa). |
Faktúra za objednané stravné lístky bude doručená objednávateľovi spolu so stravnými lístkami v zmysle platných predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list s uvedením množstva a nominálnej hodnoty stravných lístkov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Uvedené množstvo odobratých stravných lístkov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od 26.1.2022 do 25.1.2023 |
Doba platnosti stravných lístkov je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. Doba platnosti stravných lístkov vydaných v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho kalendárneho roka. Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky dodaním stravných lístkov na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných lístkov, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných lístkov. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží aktualizovaný rozpočet, ktorý vychádza zo zadaných parametrov (nomin. hodnota stravného lístka, predpokladané množstvo stravných lístkov) a vysúťaženej ceny. |
Do aktualizovaného rozpočtu dodávateľ uvedie: výšku poplatku za poskytnuté služby (províziu) v % (tento údaj ostáva nemenný aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka), províziu za 1 ks stravného lístka v € bez DPH a s DPH, celkovú cenu za 1 ks stravného lístka vrátane provízie v € bez DPH a s DPH. Cena celkom za stravné lístky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty predpokladaného množstva stravných lístkov v € a celkovou výškou provízie v €. Uvedená cena celkom musí byť rovná vysúťaženej cene. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Ich nedodržaním obstarávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
12
16 080,00 ks
77 184,00
77 184,00
V opisnom formulári sa uvádza, že Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od 26.1.2022 do 25.1.2023. Z dôvodu oneskorenia lehoty na predkladanie ponúk kvôli potrebe dodržania zákonom stanoveného počtu dní pri vyhlasovaní zákazky uvádzam, že napriek vyššie uvedenému časovému intervalu, začiatok účinnosti Zmluvy (Rámcovej dohody) môže byť najskôr v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády SR.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2022 11:39
28.01.2022 11:45
28.01.2022 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2022 11:42 - Vstupná ponuka | 77 184,00 | € | Cena s DPH |
18.01.2022 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 77 183,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: