• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2022 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 11:23

Detail zákazky Z2022165

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2022 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 11:23

Základné údaje

Z2022165

OF-248884

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6179569

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie 12 kusov 10TB externých diskov

externý disk, 10TB

  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 10TB externé disky
Funkcia
Zabezpečenie zariadení na prenos a archiváciu dát, vznikajúcich v súvislosti s plnením operatívnych úloh, činností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10TB externé disky ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobca a model WD Elements Desktop 10 TB
Typ úložiska HDD
Kapacita úložiska 10000 GB (10 TB)
Formát 3,5"
Rozhrania USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Konektor Micro USB-B
Materiál obalu plast
USB kábel súčasť balenia Áno
Použitie Externý
Šifrovanie 256-bitové hardvérové AES
Záruka 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet zákazky musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a kvantitatívne parametre uvedené v špecifikácii predmetu zákazky, musí byť originálny, nový, nie renovovaný a použitý
Záručná doba na predmet zákazky je 36 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť dokument vo formáte pdf (príloha č. 1) s uvedením technickej špecifikácie preukazujúcej splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Dodávateľovi sa umožňuje dodanie ekvivalentu požadovaného predmetu zákazky, ale len v prípade, že ide o produkt s rovnakými, respektíve lepšími parametrami ako sú požadované parametre.
Objednávateľ do 3 pracovných dní od obdržania vyplnenej prílohy č. 1, túto odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať minimálne parametre predmetu zákazky požadované v technickej špecifikácii. Zaslanie dokumentu podľa prílohy č. 1 zo strany dodávateľa, v ktorej nebude predmet zákazky spĺňať minimálne parametre predmetu zákazky požadované v technickej špecifikácii sa považuje za podstatné porušenie povinnosti dodávateľa podľa zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť aktualizovaný podrobný rozpis cien na predmet zákazky, ktorý je výsledkom EKS v členení cena za kus v EUR bez DPH, cena za kus v EUR vrátane DPH, celková cena v EUR vrátane DPH na každú položku predmetu zákazky a celkovú cenu za celý predmet zákazky vo formáte pdf.
Všetky ceny dodávateľ uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Do ceny je možné započítať iba ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Zmena ceny nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy doručiť presnú kontaktnú adresu svojho servisného strediska, kde bude objednávateľ uplatňovať písomné požiadavky na záručný servis. Za písomné oznámenie sa považuje aj komunikácia elektronickými prostriedkami (e-mail), ktorá umožňuje trvalé zachytenie obsahu komunikácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v prílohe č. 1 alebo v osobitných podmienkach na plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavkové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov objednávateľa.
Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia.
Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky.
Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného druhu tovaru.
Ak dodávateľ nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.03.2022 10:00

12,00 ks

2 457,54

2 047,95

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov. Súčasťou musí byť aj prospekt/fotografia dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2022 14:21

27.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2022 17:57 - Vstupná ponuka 2 457,54 € Cena s DPH
27.01.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 2 455,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS