• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2022 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.01.2022 12:03

Detail zákazky Z2022164

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2022 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.01.2022 12:03

Základné údaje

Z2022164

OF-248961

zrušená

Objednávateľ

35629703

Krajský súd v Trnave

Vajanského 2/A, Trnava, 91870, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4, A3 a A5.

papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4 a A5.
Funkcia
Papier do tlačiarenských zariadení.
Papier do rozmnožovacích zariadení.
Papier do laserových tlačiarní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A4 xeroxový papier, hmotnosť/gramáž 80g/m2 balík 1300 2000
A5 xeroxový papier, hmotnosť/gramáž 80g/m2 balík 5 20
A3 xeroxový papier,  hmotnosť/gramáž 80g/m2 balík 5 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa balenie (balík)
cena zahŕňa naskladnenie tovaru na miesto určenia objednávateľom
cena zahŕňa dovoz
Kancelársky papier A4 80g/m2, hrúbka - nanometer min. 107, drsnosť Bendtsen ml/min 200, tuhosť pozdĺž mN 125, tuhosť naprieč mN 60, drsnosť 200ml/min., belosť 161CIE, opocita min.93%, v balíku po 500 ks, obojstranná tlač uvedené parametre sú minimálne
Kancelársky papier A5 80g/m2, hrúbka 107, drsnosť 200ml/min., belosť 161 CIE, opocita min. 93%, v balíku 500 ks, obojstranná tlač uvedené parametre sú minimálne
Kancelársky papier A3 80g/m2, hrúbka 107, drsnosť 200ml/min., belosť 161 CIE, opocita min. 93%, v balíku 500 ks, obojstranná tlač uvedené parametre sú minimálne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky bude dodaný vo viacerých dodávkach v kalendárnom roku 2022 na základe vopred zaslanej objednávky emailom  v pracovných dňoch do 8.00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred dodanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presne označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný s počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený, atď) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Záruka 24 mesiacov.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Trnava ( do sídla objednávateľa), na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené  pri dovoze. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním  predmetu zákazky do požadovaných  priestorov objednávateľa (doprava, balné, vyskladnenie, atď).
Vyloženie tovaru na miesto určenia objednávateľom.
Typ musí spĺňať požiadavky na kopírovací papier no rozmnožovanie suchým tonerov a ISO 9706 na stálosť papiera, čo musí dodávateľ preukázať do 48 hodín od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Neakceptujeme dovoz kurierom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského 2/a, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.02.2022 08:00 — 31.12.2022 14:00

2 120,00 bal.

7 000,00

7 000,00

Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presne označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH na kancelársky papier A4, A5 a A3.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.01.2022 09:24

19.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 339
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS