• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 10:18
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 11:10

Detail zákazky Z2022157

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 10:18
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 11:10

Základné údaje

Z2022157

OF-219771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6158370

Objednávateľ

00165697

Okresný súd

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papier na fotokopírovanie

Kancelársky papier

  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Predmet zákazky je dodanie kvalitného papiera ideálneho na veľkoobjemovú tlač a fotokopírovanie, vhodného na každodenné použitie v kancelárii do laserových tlačiarní, kopíriek a čiernobielych atramentových tlačiarní a faxov a vhodného na archiváciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. typ A4 (platí pre vlastnosti 1-13): hmotnosť/gramáž g/m2 80 83
hrúbka nanometer 106 109
bielosť CIE (D65/10 0) % 161 164
drsnosť Bendtsen ml/min 200 250
opacita/nepriehladnosť % 91
tuhosť pozdĺž mN 125 140
tuhosť naprieč mN 60 70
rozmer rozmer A4
rozmer výška mm 297
rozmer šírka mm 210
počet balíkov v kartóne ks 5
počet kusov papiera v balíku ks 500
požadovaný objem 1. typu- A4 balík 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa dovoz
cena zahŕňa naskladnenie
cena zahŕňa balenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
typ musí spĺňať požiadavky na kopírovací papier na rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 na stálosť papiera, čo musí dodávateľ preukázať písomne do 48 hodín od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Záruka 24 mesiacov.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Neakceptujeme dovoz kuriérom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

28.01.2022 11:17 — 28.01.2022 11:18

400,00 balík

2 200,00

1 833,33

Predložený návrh musí byť v súlade s požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.01.2022 13:45

19.01.2022 10:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2022 10:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2022 08:24 - Vstupná ponuka 2 199,60 € Cena s DPH
13.01.2022 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 199,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS