00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
35743565
MAGNA ENERGIA a.s.
Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK
Nákup a dodávka zemného plynu 2022
zemný plyn
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v kategórii maloodber a zabezpečenie distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do odberných miest odberateľa počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OM- ČOM.: 4101453924,POD KSPPDIS000130020019, S Stromová 1, 831 01 Bratislava. | kWh | 239617 | ||
2. OM- ČOM.: 4101454466POD SKSPPDIS000130022828, Hanulova 5/B, 841 01, , Bratislava. | kWh | 209710 | ||
3. OM - ČOM.: 4100011565, POD: SKSPPDIS000110106998, Černyševského 27, 851 01 Bratislava. | kWh | 119442 | ||
4. OM - ČOM.: 4100003591, POD: SKSPPDIS000110113830, Búdkova 2, 811 04 Bratislava. | kWh | 43019 | ||
5. OM - ČOM.: 4100012103, POD: SKSPPDIS000110111550, Búdkova 2, 811 04 Bratislava. | kWh | 44701 | ||
6. OM - ČOM.: 4100012110, POD: SKSPPDIS000110111551, Búdkova 2, 811 04 Bratislava. | kWh | 5000 |
Názov |
Predmetom zmluvy je pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.03.2022 00:00 hod. do 31.08.2022 do 24:00 hod. |
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie 6 mesiacov na odberných miestach č. 1 až č. 6 je 661 489 kWh. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do miesta plnenia t.j. odberných miest č. 1 až č. 6 odberateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
Zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa na uvedených adresách odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite, a čase dodania zemného plynu za OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. |
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku Úradu pre reguláciu sieťových odvetví ( ÚRSO) č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov a ostatné platné právne predpisy SR, ktorými sa ustanovujú pravidlá fungovania vnútorného trhu s plynom. |
Dodať dohodnuté celkové množstvo zemného plynu. |
Zabezpečiť dohodnuté množstvo pre OM odberateľa. |
Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa. |
V prípade, že počas doby trvania zmluvy odberateľ zníži alebo navýši počet odberných miest, pre fakturáciu budú použité zmluvne dohodnuté jednotkové ceny. |
Množstvo odobratého plynu je predpokladané, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu, ktoré bude v tolerancii odberu +/- 20%. (minimálna spotreba vo výške 80% predpokladanej spotreby a maximálna spotreba vo výške 120% predpokladanej spotreby). V prípade spotreby mimo tolerancie, budú účtované sankcie na základe dohody zmluvných strán. |
V prípade zrušenia jedného alebo viacerých odberných miest počas trvania tejto zmluvy sa pre účely výpočtu tolerancie odberu (+/- 20 %) použije hodnota celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu ponížená o predpokladané množstvá pre odberné miesta , ktoré budú zrušené. |
Odberateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod. |
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje. |
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zmluvy ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zmluvy. |
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. |
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy SR. |
Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len „NJF“)a cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, b) vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO, c) nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky. |
Úhrady za predmet zmluvy sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa. |
Odberateľ požaduje, aby pre odberné miesta č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 bola mesačne vystavovaná jedna zálohová faktúra s jednou ročnou vyúčtovacou faktúrou, čiže spolu 6 zálohových faktúr a 1 vyúčtovacia faktúra pre všetky odberné miesta. |
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi v papierovej forme. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacích faktúr budú namerané množstvá oznámené dodávateľovi zo strany PDS. |
Faktúry musia byť odberateľovi doručené do 10 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia odberateľovi. Vyúčtovacie faktúry musia byť odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúry musia spĺňať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musia obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia,, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou odberateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa oprávnenú osobu – konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zmluvy s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zmluvy a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zmluvy, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zmluvy, tak je odberateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII. bodu 18.2 písm. a) OPET od zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že kúpna zmluva, OPET a jej príloha č. 1 OUPDPE majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) dodávateľa. |
Do 5 pracovných dní od účinnosti kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS alebo do 28.02.2022 predloží dodávateľ na adresu odberateľa: |
Doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy). |
Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek (príloha č. 2 uzatvorenej zmluvy). |
Rozpis mesačných zálohových platieb (preddavkov) pre odberné miesta s ročným vyúčtovaním (príloha č. 3 uzatvorenej zmluvy). |
Dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, ktorý musí obsahovať tieto údaje: meno, priezvisko , titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne číslo,e-mailovú adresu (príloha č. 4 uzatvorenej zmluvy). |
Dodávateľ je povinný doručiť na odberateľovu adresu požadované doklady v uzatvorenej obálke označenej „Neotvárať - plyn 2022“. |
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s čl. XVIII. bod 18.2, písm. a) OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v čl. XII. bod 12.2 OPET, ako aj porušenie povinností podľa čl. IV. bodu 4.6. OUPDEP. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj: a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu, b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluvesa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ má právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII.bod 18.2 písm. a) OPET. |
Stromová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2022 00:00 — 31.08.2022 23:59
1,00 sada
153 600,00
128 000,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle Čl. XIII. bod 8 OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2022 08:30
28.01.2022 10:41
28.01.2022 10:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2022 09:27 - Vstupná ponuka | 150 987,60 | € | Cena s DPH |
28.01.2022 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 111 188,32 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: