• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 13:50

Detail zákazky Z2022140

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 13:50

Základné údaje

Z2022140

OF-248879

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6158374

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bežné počítače

Počítače stolné, výpočtová technika

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bežné počítače
Funkcia
Bežné stolné PC (SFF prevedenie) rovnakého modelu pre bežnú kancelársku prácu a prácu v nemocničnom informačnom systéme (webový prístup) plus klávesnica a myš.
Predmetom zákazky je dodanie 130 ks nových počítačov rovnakého modelu pre potreby nemocničnej počítačovej siete v období jedného roka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bežné počítače ks 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie počítača Small Form Factor (SFF)
procesor Windows 11 plne podporovaný, rok uvedenia na trh max. 2019
základná frekvencia CPU min. 2,9 GHz
benchmark skóre podľa PassMark min. 9491 bodov
pamäť RAM typ DDR4, min. 8 GB
disk typ SSD s DRAM, min. 250 GB
optická mechanika CD/DVD-RW
USB porty min. 8, z toho min. 2 vpredu a min. 6 vzadu (možné zabezpečiť aj cez pridanú PCIe kartu)
verzia USB min. 2 ks USB 3.1, ostatné USB 2.0
grafická karta min. integrovaná, kompatibilná s DirectX 12, WDDM 2.0 ovládač
grafická karta výstupy min. porty VGA 15-pin (D-SUB) a 2x DisplayPort
zvuková karta áno
sieťová karta áno, Ethernet port RJ45, podpora 10/100/1000 Mbps
PCI slot min. 1 ks PCIe x16 slot a 1ks PCIe x1
operačný systém Windows 10 Professional SK 64 bit
BIOS UEFI, Secure Boot
nastavenie bootovania v BIOSe prioritne zo siete cez PXE, bootovanie bez pripojenej klávesnice, vypnutý Secure Boot
TPM min TPM v. 2.0
napájanie 220V, štandardný C14 IEC konektor
záručná doba min. 24 mesiacov
klávesnica rozhranie USB
myš rozhranie USB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Lehota plnenia zmluvy - 12 mesiacov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba 24 mesiacov od dátumu dodávky.
Dodávka a fakturácia podľa potreby objednávateľa na základe priebežnej objednávky počas lehoty plnenia zmluvy.
Plnenie sa uskutoční na základe štyroch priebežných objednávok. Minimálne dodané množstvo v rámci jednej objednávky bude 20 jednotiek zo zmluvného plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody,
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom Dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe.
Písomný súhlas Objednávateľa  s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči Objednávateľovi.
V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou 1. dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

130,00 ks

68 900,00

68 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.01.2022 14:00

19.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 125
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2022 15:22 - Vstupná ponuka 68 900,00 € Cena bez DPH
19.01.2022 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 68 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS