00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
50327313
Neito Prešov s.r.o.
Bajzova 295/1A, Haniska, 08001, SVK
Zimná údržba v areáli FNsP J. A. Reimana Prešov
Odhŕňanie snehu, pluhovanie, posyp komunikácii, zimná údržba chodníkov a schodísk ručne, zimný ručný posyp drťou a soľou
Služba
1. Zimná údržba v areáli FNsP J. A. Reimana Prešov
|
|
---|---|
Funkcia |
Odhŕňanie snehu kolesovým traktorom, pluhovanie, posyp komunikácií vrátane presunu techniky, zimná údržba chodníkov a schodísk ručne, zimný ručný posyp drťou a soľou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odhŕňanie snehu kolesovým traktorom, pluhovanie vrátane presunu techniky | hod. | 124,5 | 143 | |
2. Multicar pluhovanie vrátane presunu techniky | hod. | 146 | 168 | |
3. Multicar sypač, posyp komunikácii vrátane presunu techniky | hod. | 91 | 105 | |
4. Zimná údržba chodníkov a schodísk ručne | m2 | 32 450 | 37 318 | |
5. Zimný ručný posyp drťou a soľou | m2 | 43 940 | 50 531 | |
6. Pohotovostná služba - 24 hod. | týždeň | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Odhŕňanie snehu kolesovým traktorom, pluhovanie vrátane presunu techniky. | Požaduje sa poskytovanie traktora s pluhovacím zariadením. |
2. Multicar pluhovanie vrátane presunu techniky. | Požaduje sa poskytovanie multicaru s pluhovacím zariadením. |
3. Multicar sypač, posyp komunikácii vrátane presunu techniky. | Požaduje sa poskytovanie multicaru s posypovým zariadením (vrátane posypového materiálu - drť a soľ). |
4. Zimná údržba chodníkov a schodísk ručne. | Plochy pred vstupom do budov, schodištia, technikou neprístupných chodníkov a pod. |
5. Zimný ručný posyp drťou a soľou. | Posyp posypovým materiálom proti zamŕzaniu a proti šmyku vozidiel a osôb (vrátane posypového materiálu). |
6. Pohotovostná služba - 24 hod. | Pohotovosť sa stanovuje od 30. 01. 2022 do 31. 03. 2022 a od 15. 11. 2022 do 31. 01. 2023. Podľa vývoja poveternostných podmienok v prípade kalamitných situácií dodávateľ posiliní personálne |
pokračovanie bodu 6. | aj mechanizačne výkon služby. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov /od 30. 01. 2022 do 31. 01. 2023/ alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácií, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
4. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu služby, ktorý má byť dodávateľom poskytnutý objednávateľovi za podmienok uvedených v rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu objednávateľovi na základe písomných čiastkových výziev (objednávok) objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých čiastkových výzvach (objednávkach). Objednávka sa vyhotoví podľa činnosti v danom mesiaci, objemy budú vyfakturované podľa skutočne poskytnutých služieb. Periodicita zasielania čiastkových výziev (objednávok) na plnenie objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody - min. 1x mesačne, počas doby vykonávania zimnej údržby. |
6. Dodávateľ je povinný včas objednávateľa písomne upozorniť na prípadnú potrebu vykonania/poskytnutia plnenia vo väčšom rozsahu alebo odlišným spôsobom, ako to vyplýva z čiastkových výziev (objednávok), a toto upozornenie náležite odôvodniť. |
7. Dodávateľ je povinný začať s poskytovaním plnenia na základe výzvy do 1 pracovného dňa odo dňa doručenia predmetnej čiastkovej výzvy dodávateľovi. |
8. Miestom plnenia zmluvy je areál objednávateľa. |
9. Právo vyúčtovať služby vzniká dodávateľovi po odsúhlasení rozsahu poskytnutých služieb povereným zamestnancom objednávateľa, t.j. podpísaním pracovných listov, v zmysle jednotlivých čiastkových výziev objednávateľa (objednávok). |
10. Zamestnanec objednávateľa, ktorý je poverený preberaním a kontrolou poskytovaných služieb, potvrdí riadne poskytnutie služieb tým spôsobom, že ich poskytnutie písomne odsúhlasí na pracovných listoch, ktoré zabezpečí dodávateľ. Pracovné listy budú vyhotovené dvojmo, jeden krát pre dodávateľa a jeden krát pre objednávateľa. |
11. Dodávateľ je pritom povinný jednotlivé pracovné listy predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie najneskôr v lehote 3 pracovných dní od poskytnutia služby v zmysle predmetnej čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľa. V prípade vzniku rozporu medzi deklarovanou poskytnutou službou a skutočne poskytnutou službou je dodávateľ povinný preukázať, že službu poskytol. |
12. Prílohou každej faktúry vystavenej dodávateľom budú pracovné listy potvrdené objednávateľom. Poskytnuté služby budú fakturované 1 x mesačne. |
13. Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutí služby. |
14. Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú vadami, chybami a/alebo inými nedostatkami služieb svojho plnenia (ďalej len „vady“) v plnom rozsahu po celú dobu platnosti rámcovej dohody. Za vady sa považujú najmä oneskorené, neúplné, nedostatočné, nekvalitné služby, resp. poskytnutie služieb v rozpore s predmetom rámcovej dohody. |
15. Objednávateľ je oprávnený denne vykonávať kontrolu poskytovaných služieb svojím zamestnancom, ktorý bude zodpovedať za kvantitatívne a kvalitatívne prevzatie poskytovaných služieb. |
16. V prípade, že poverený zamestnanec objednávateľa zistí, že pri poskytovaní služieb došlo k vadnému plneniu zo strany dodávateľa, je povinný reklamáciu telefonicky alebo osobne oznámiť príslušnému zamestnancovi dodávateľa. Následne poverený zamestnanec objednávateľa informuje o tejto skutočnosti dodávateľa aj písomne, a to do 3 dní odo dňa telefonického alebo osobného oznámenia. |
17. Dodávateľ je povinný vadné plnenie bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po jeho telefonickom oznámení najneskôr v lehote do 24 hodín. Ak Dodávateľ nie je bez vlastného zavinenia schopný odstrániť vadné plnenie v stanovenej lehote, je povinný o dôvodoch tejto nemožnosti objednávateľa oboznámiť a dohodnúť s ním náhradný termín na odstránenie vadného plnenia v čo najkratšom možnom čase. |
18. Ak Dodávateľ vadné plnenie, ktoré bolo riadne reklamované neodstráni v stanovenej lehote, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé vadné plnenie. Na účely zmluvnej pokuty sa za samostatné vadné plnenie považuje aj každý začatý deň omeškania s odstránením vadného plnenia. |
19. Komunikácia medzi povereným zamestnancom objednávateľa a dodávateľom bude operatívne a bezodkladne zabezpečená prostredníctvom poverenej osoby dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa bude operatívne riadiť prácu zamestnancov dodávateľa , preberať požiadavky od povereného zamestnanca objednávateľa a v prípade potreby dávať pokyny zamestnancom dodávateľa na odstránenie zistených vád. |
20. Dodávateľ zabezpečí kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho služby poskytujú, aby služby u objednávateľa neposkytovali pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok. V prípade zistenia dodávateľa, že niektorá z uvedených osôb je pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, je povinný okamžite túto osobu nahradiť. |
21. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho služby poskytujú na zistenie alkoholu alebo iných omamných látok, vždy ak ho o to požiada objednávateľ. |
22. Dodávateľ je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP. |
23. Dodávateľ je zároveň povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezpečiť ich používanie. |
24. Pre samotný výkon zimnej údržby sú komunikácie rozdelené podľa poradia dôležitosti do troch stupňov: |
1. stupeň dôležitosti: prístupová cesta z ulice Jána Hollého k budove Chirugického monobloku, vrátanie peších komunikácií a schodísk; prístupová cesta z ulice Jána Hollého k budove Internistického monobloku, vrátane peších komunikácií a schodísk; prístupová cesta z ulice Sládkovičova k budove Psychiatrického pavilónu, vrátane peších komunikácií a shodísk; prístupové cesty od budov Chirurgického, Internistického monobloku a Psychiatrického pavilónu k pristávacej ploche (Heliport) pre vrtuľníky, vrátane pristávacej plochy; prístupová cesta k objektom Oddelenia dopravy. |
pokračovanie 1. stupňa dôležitosti - Zjazdnosť ciest a prechodnosť chodníkov zabezpečiť do 30 minút od zmeny počasia. |
2. stupeň dôležitosti: príjazdové cesty k objektu na prípravu stravy a k rampám pri jednotlivých objektoch na dovoz stravy pre pacientov; verejné pešie komunikácie priliehajúce k areálu organizácie, ktoré je povinná organizácia udržiavať v zmysle platných nariadení mesta Prešov. |
pokračovanie 2. stupňa dôležitosti - Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 60 minút od zmeny počasia. |
3. stupeň dôležitosti: ostatné cesty a pešie komunikáce vrátane parkovísk. |
pokračovanie 3. stupňa dôležitosti - Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 90 minút od zmeny počasia. |
Úspešnému dodávateľovi bude predložený podrobný plán zimnej údržby. |
25. Pre zimnú údržbu komunikácii musí dodávateľ preukázať, že má k dispozícii: traktor s pluhovacím zariadením 1 ks a multicar s pluhovacím a posypacím zariadením 1 ks. Pre ručné zametanie a posyp podľa potreby bude vyčlenených 6 pracovníkov. Posyp komunikácii bude vykonávaný výlučne chemickým posypom - soľou. Inertným materiálom - kamennou drvou frakcie 4 - 8, iba po dohode s objednávateľom. |
26. Chemický posyp je povolený v prípade namŕzania komunikácii, obvyklým zdravotne nezávadným materiálom, |
27. V prípade kalamitných situácii dodávateľ posilní podľa potreby personálne aj mechanizačné výkon služby. Pre vývoz snehu v prípade potreby je určená spevnená plocha v areáli. |
28. Pohotovosť pre výkon zimnej údržby sa stanovuje dňom 15.11.2022. Ukončenie pohotovosti bude stanovené dohodou podľa vývoja poveternostnej situácie. |
29. Dodávateľ je povinný vykonávať/poskytovať plnenie v takom čase, takým spôsobom a v takom rozsahu, aby nedochádzalo k poškodeniam zdravia osôb pohybujúcich sa v areáli objednávateľa, ako aj aby nedochádzalo k vzniku škôd na majetku objednávateľa. Dodávateľ zodpovedá za škodu resp. preberá/zaväzuje sa prevziať na seba všetky záväzky vyplývajúce zo škodových udalostí, ktoré sú v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti |
pokračovanie bodu 29: Dodávateľa, najmä s nedostatočne alebo nesprávne upravenou komunikáciou v rámci zimnej údržby, a ktoré by mohli byť resp. budú pričítateľné objednávateľovi na jeho zodpovednosť. Objednávateľ je oprávnený takto vzniknutú škodu regresne vymáhať od dodávateľa. |
30. Dodávateľ sa zaväzuje, že nahradí akúkoľvek škodu, ktorá objednávateľovi vznikne priamo alebo nepriamo s činnosťou, ktorú dodávateľ poskytuje objednávateľovi podľa tejto zmluvy. |
31. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznamovať dodávateľovi všetky udalosti v súvislosti, s ktorými si budú poškodené osoby alebo iné oprávnené osoby uplatňovať u objednávateľa nárok na majetkovú alebo nemajetkovú ujmu, uplatnenie ktorej súvisí s porušením zmluvnej povinnosti dodávateľa najmä s nedostatočne alebo nesprávne upravenou komunikáciou. |
32. Dodávateľ je na základe takto oznámenej udalosti oprávnený a zároveň povinný zúčastňovať sa na mimosúdnych alebo súdnych konaniach prejednávajúcich uplatnený nárok na náhradu majetkovej alebo nemajetkovej ujmy. |
33. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. |
34. Pohľadávky, ktoré objednávateľovi alebo dodávateľovi vzniknú z tejto zmluvy alebo v súvislosti s touto zmluvou nemôžu byť predmetom záložného práva. |
35. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na Oddelenie prevádzkových činností objednávateľa kontaktné údaje s uvedením mena, priezviska, telefónneho čísla poverenej osoby dodávateľa. |
36. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na Oddelenie prevádzkových činností objednávateľa aktualizovaný rozpočet na základe technickej špecifikácie predmetu zmluvy (uviesť aj jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy). |
37. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od 31. 01. 2022 na Oddelenie prevádzkových činností údaje o strojovom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby. |
Jána Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
38 209,70
38 209,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2022 08:13
20.01.2022 10:10
20.01.2022 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2022 10:08 - Vstupná ponuka | 38 196,00 | € | Cena s DPH |
20.01.2022 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 193,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: