• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 14:55

Detail zákazky Z2022124

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 14:55

Základné údaje

Z2022124

OF-248941

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6179561

Objednávateľ

53871103

Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja

Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK

Dodávateľ

36044881

SOLMO, s.r.o.

Horná 39, Brezno, 97703, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypová soľ

soľ, posypová soľ, soľ na posyp ciest

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypová soľ
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup priemyselnej voľne loženej posypovej soli s rozmrazovacou účinnosťou do -6°C s obsahom NaCl min. 98% a s obsahom protispekacej prísady K4 (Fe(CN)6) v rozmedzí: 10-200 mg.kg nákladnou automobilovou dopravou (prostredníctvom sklápača) s nosnosťou 24-27 ton na strediská objednávateľa (Bratislava, Pezinok, Malacky, Senec), určeného pre zimnú údržbu ciest podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na základe samostatne vystavených objednávok v max. objeme 1 800 ton.
Posypový materiál je určený na zimnú údržbu ciest II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa, ktorý má zabezpečiť bežnú a plynulú premávku na komunikáciách ako pri bežnom stave. Predmet zákazky musí spĺňať požiadavky STN 58 0111 respektíve ekvivalent EN, STN 65 6072 respektíve ekvivalent EN a spĺňať technické podmienky v zmysle TP 040 ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií)
a iné, najmä požiadavky platných technických noriem, právnych predpisov týkajúcich sa ochrany a tvorby životného prostredia, vzťahujúce sa na výrobok, jeho výrobu a zneškodnenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posypová soľ tona 1 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah rozpustnej účinnej substancie min. 98%
Nerozpustné látky max. 1,00%
Obsah síranov max. 0,90%
Obsah olova (Pb) rozmedzie 0,42 – 1,00 mg.kg-1
Obsah zinku (Zn) max. 0,50 mg.kg-1
Obsah železa (Fe) max. 15,00 mg.kg-1
Obsah vody (H2O) max. 2,00%
Obsah medi (Cu) rozmedzie 0,32 – 0,50 mg.kg-1
Obsah kadmia (Cd) rozmedzie 0,015 – 0,10 mg.kg-1
Obsah arzénu (As) max. 0,10 mg.kg-1
Obsah ortuti (Hg) rozmedzie 0,0045 – 0,01 mg.kg-1
Protispekavý prípravok K4 (Fe(CN)6) rozmedzie 10 – 200 mg.kg
Rozmrazovacia účinnosť Do -6°C
Granulometria:
nad 5 mm rozmedzie 0-5%
5 – 3,5 mm rozmedzie 40-48%
3,5 – 0,8 mm rozmedzie 25-35%
0,8 – 0,16 mm rozmedzie 5-10%
pod 0,16 rozmedzie 0-2%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ dodať v prvotriednej kvalite a v požadovaných kvalitatívnych parametroch, ktorý bude spĺňať verejným obstarávateľom určený účel t. j. funkčnú spôsobilosť spoľahlivo plniť predpísaný účel použitia.
Technické a kvalitatívne parametre uvedené v špecifikáciách, opisoch – požiadavkách na predmet zákazky podľa týchto súťažných podkladov sú považované za určujúce, okrem tých, ktoré sú uvedené ako maximálne a minimálne.
Skladovateľnosť t. j. obdobie, počas ktorého má požadovaný predmet zákazky zachované všetky funkčné vlastnosti/požadované hodnoty. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu záručnú lehotu 24 mesiacov.
Uchádzač si nemôže nárokovať, aby počas trvania zmluvy verejný obstarávateľ odobral celé predpokladané množstvo predmetu zákazky.
- Tovar a dodávky budú realizované na základe jednotlivých objednávok podľa potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa,
- V jednotlivých objednávkach bude uvedené – množstvo tovaru, miesto dodania a lehoty dodávok(štandardne do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi)
- Uchádzač musí dodržať lehoty na dodanie predmetu zmluvy uvedené v jednotlivých písomných objednávkach. V prípade operatívnej objednávky – mimoriadnej udalosti počas zimnej údržby ciest sa dodávateľ zaväzuje dodať predmet zákazky do 48 hodín od obdŕžania objednávky.
- Uchádzač bude zodpovedať za to, že predmet zákazky bude dodaný podľa podmienok verejného obstarávateľa a že počas trvania zmluvy bude mať vlastnosti predložených dokladoch – certifikáte, protokoloch a vzorke z ponuky uchádzača.
- Verejný obstarávateľ ma právo počas trvania zmluvy preverovať kvalitu predmetu zmluvy. V prípade, ak zistí rozdiely v kvalite dodaného tovaru oproti ponuke predloženej vzorke, má nárok žiadať od uchádzača vykonať na vlastné náklady skúšky certifikovanou skúšobňou. Ak certifikovaná skúšobňa potvrdí uvedené rozdiely, verejný obstarávateľ má právo na vrátenie celej vadnej dodávky tovaru na náklady uchádzača a zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 2 000,00 eur uchádzačom.
- Uchádzač sa zaväzuje odstrániť prípadne vady bez zbytočného odkladu po uplatnení písomnej reklamácie verejným obstarávateľom do 3 dní od doručenia.
- Cena v Rámcovej zmluve je nemenná počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky – po dodaní tovaru dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavský, Slovenská republika

12

1 800,00 tona

227 826,00

189 855,00

požaduje sa doručiť rozpis jednotkových cien

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.01.2022 12:44

28.01.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2022 13:40 - Vstupná ponuka 227 826,00 € Cena s DPH
28.01.2022 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka 227 820,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS