• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2022 16:53
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2022 10:50

Detail zákazky Z2022115

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2022 16:53
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2022 10:50

Základné údaje

Z2022115

OF-248883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6174285

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky a distribúcie elektriny Poskytovateľom služieb, ktorý zabezpečí dodávku elektriny podľa konkrétnych potrieb Odberateľa, ako aj komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny pre 2 odberné miesta (ďalej len "OM") špecifikované Odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa v oboch OM v trvaní 5 mesiacov.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, Vyhláška ÚRSO č. 24/2013 v platnom znení).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 5 mesiacov - OM1 MWh 144
Predpokladaná spotreba za 5 mesiacov - OM2 MWh 13,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č. 1 ČOM: 9681015, EIC kód: 24ZSS96810150010, Napäťová úroveň: VN, Rezervovaná kapacita (kW): 145, Max. rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 165 kW, typ RK - 12m
Odberné miesto č. 2 ČOM: 6224168, EIC kód: 24ZSS6224168000G, Napäťová úroveň: NN, Rezervovaná kapacita (kW): 120, Max. rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 120kW, typ RK - 12m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") pre obdobie od 01.02.2022 do 30.06.2022.
Miestom plnenia predmetu zmluvy je sídlo Odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM1 a OM2 na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva elektrickej energie. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie špecifikovanej v tejto zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM1 a OM2 Odberateľa a v prípade žiadosti Odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
Dodávateľ garantuje parametre dodávky elektrickej energie v toleranciách podľa príslušných noriem a to frekvencia +/- 1%, napätie +/- 10%.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a podobne.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO).
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektriny.
Spotrebnú daň a DPH uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len "NJF") a cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za Distribučné služby Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje,že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny, vrátane ceny za silovú energiu, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do NJF, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, kt. výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tie ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa.
Úhrady faktúr sa uskutočnia v mene Euro (€) formou bezhotovostného platobného styku. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Odberateľ nebude uhrádzať preddavky. Dodávateľ zašle Odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej vystavenia a následného doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Prílohou faktúr bude aj detailný rozpis odberného miesta, tabuľka a grafický prehľad nameraných hodnôt spotreby za fakturované obdobie.
Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5 (piateho) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Ak vzniknú pri fakturácii dodávok chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a podobne, majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry, resp. jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým Dodávateľ postúpi pohľadávky voči Objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služby bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že Zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
Dodávateľ predloží Odberateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) nasledovné doklady:
1) Podrobný rozpočet - štruktúru ceny, t.j. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek bez DPH za kWh; MWh - za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby, ktoré tvoria zmluvnú cenu za použitú tarifu (EUR/ kWh; MWh, EUR/mesiac).
2) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail), na konanie vo veciach tejto Zmluvy;
Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, pričom Odberateľ má právo vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej Odberateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
Za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie, resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

5

157,50 MWh

59 046,86

59 046,86

Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.01.2022 16:53

26.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2022 09:45 - Vstupná ponuka 59 045,66 € Cena s DPH
26.01.2022 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 59 045,66 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS