36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
25284584
DEYMED Diagnostic s.r.o.
Kudrnáčova 533, Hronov, 54931, CZE
Digitálny prístroj video EEG
prístroj, digitálny, EEG
Tovar, Služba
1. Položka č. 1 - Digitálny prístroj video EEG
|
|
---|---|
Funkcia |
Digitálny prístroj video EEG umožňuje realizáciu štandardných testov EEG, s možnosťou prehliadania, popisovania a analýzy výsledkov vyšetrení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Digitálny prístroj video EEG s dvojkamerovou digitálnou HD videometriou, presná synchronizácia Videa a EEG záznamov | |
1.1 24-kanálový plne digitálny prístroj na vyšetrenie EEG | |
1.2 export EEG záznamu vrátane prenosného prehliadača na flash disk, snímacia hlavica min. 24 kanálov s bezdrôtovým snímaním záznamu (dosah 150 m vo voľnom priestranstve) | |
1.3 kompaktná hlavica s možnosťou bezdrôtovej alebo ambulantnej prevádzky | |
1.4 prevádzka na batérie a optická izolácia hlavice | |
1.5 bez straty dát v prípade straty alebo rušenia signálu (nahrávanie do internej pamäte) | |
1.6 24 hodín nepretržitého snímania v bezdrôtovom mode na jedno nabitie batérie | |
1.7 export EEG záznamu vrátane prenosného prehliadača na flash disk | |
1.8 export dát do EDF, LORETA, Matlab a Excel | |
1.9 možnosť automatického vyhľadávania artefaktov, ostrých vĺn a epileptoformých javov on line alebo off line, vo vybranom úseku EEG alebo v celom zázname | |
2. Sada elektród a spotrebných materiálov: | |
2.1 ušné elektródy počet 2ks | |
2.2 minimálne 3 x EEG čiapky štandardnej veľkosti s prívodmi elektród v materiáli čiapky (nie sú dostupné ani z vonkajšej ani z vnútornej strany EEG čiapky) | |
2.3 minimálne 5l EEG gelu | |
2.4 min. 2x dávkovacia striekačka s tupou ihlou | |
2.5 dóza na EEG | |
3. Počítač pre EEG prístroj, ktorý spĺňa požiadavky programu EEG (napr. HP, DELL, IBM a pod.) | |
3.1 Monitor minimálne 24", s rozlíšením minimálne Full HD | |
3.2 PC-klávesnica | |
3.3 PC-myš | |
4. Operačný systém Windows 7 Ultimate-64 bit, alebo Windows 10 pro | |
5. Min. 24-kanálový digitálny EEG elektronický blok včítane špeciálnych vstupov a výstupov a indikátorov impedancie - kompaktný elektronický blok s komunikačným a napájacím kanálom USB alebo ekvivalentné riešenie s nasledovnými funkciami | |
5.1 plne programovateľný, EEG zosilňovač, s programovým nastavením parametrov všetkých kanálov. 3 kanály pre pulzný oximeter (SpO2, HR, pulz) + vstup pre EKG | |
5.2 vstavaný univerzálny konektor synchronizačného vstupu/ výstupu pre pripojenie externých stimulátorov | |
6. LED fotostimulátor na stojane | |
7. Prístrojový vozík | |
7.1 s oddeľovacím transformátorom | |
7.2 s priestorom a uchytením pre počítač, klávesnicu a myš | |
7.3 s priestorom pre tlačiareň | |
7.4 s otočným ramenom/ alebo nezávislým stojanom na pripevnenie vstupného bloku | |
8. Software | |
8.1 automatizovaná archivácia údajov na interný alebo externý nosič | |
8.2 karta pacienta: obsahuje základné údaje pacienta - meno, priezvisko, rodné číslo. Možnosť dodatočne meniť ľubovoľný údaj v karte pacienta | |
8.3 možnosť nastavovania vzorkovacej frekvencie užívateľom v nastaveniach software v rozmedzí od 100 Hz do 16 000 Hz | |
8.4 nastaviteľný hardwareový aj softwareový filter - HPF aj LPF. Softwareová filtrácia online aj offline | |
8.5 možnosť ukladania nefiltrovaných kriviek | |
8.6 meranie impedancie aj polarizácie všetkých zvodov - možnosť zobrazenia impedancie | |
8.7 možnosť vytvárania montáží s voľbou ľubovoľného zvodu ako referenčného | |
8.8 možnosť prehliadania a popisovania práve natáčaného aktuálneho záznamu EEG, Export dát do EDF, LORETA, Matlab a Excel | |
8.9 možnosť automatického vyhľadávania artefaktov, ostrých vĺn a epileptoformých javov on line alebo of line, vo vybranom úseku EEG alebo v celom zázname | |
8.10 možnosť použitia analytických nástrojov pri zázname, pri prehliadaní aktuálnej stránky alebo z nastaveného úseku | |
8.11 možnosť analýzy celého spektra EEG alebo jednotlivých spektrálnych pásiem delta, theta, alfa, gama, alebo v užívateľsky nastaviteľných pásmach | |
8.12 amplitúdová analýza EEG vo forme tabuliek, máp 2D, 3D alebo grafov | |
8.13 spektrálna analýza EEG vo forme tabuliek, máp2D, 3D alebo grafov | |
8.14 koherenčná analýza EEG vo forme tabuliek, máp alebo grafov | |
8.15 korelačná analýza EEG vo forme tabuliek, máp alebo grafov | |
8.16 periodometrická analýza EEG | |
8.17 manuálne alebo automatizované generovanie reportu podľa užívateľom nastaviteľných šablón | |
8.18 možnosť sieťového ukladania a prehliadania EEG | |
8.19 možnosť individuálnej zmeny mierky zobrazenia jednotlivých EEG kriviek | |
8.20 možnosť individuálneho skrytia zobrazenia jednotlivých EEG kriviek | |
8.21 prepínateľné jazykové verzie software včítane Slovenskej | |
8.22 nastaviteľné profily pre rôzne vyšetrovacie alebo vyhodnocovacie režimy | |
8.23 možnosť sieťového prepojenia/popisovania včítane využitia dátového serveru, možnosť diaľkového servisu cez internet | |
9. Zaškolenie personálu | |
10. Zabezpečenie servisu |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
2.1 v lehote uvedenej v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" maximálne však do 30 pracovných dní od doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po uzavretí zmluvy), |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. päť (5) pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, ŠUKL kód (ak je to relevantné), MZ SR kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
2.7 Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
5. Súčasťou záväzku dodávateľa podľa bodu 2. je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len: |
5.1 certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu |
5.2 návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), |
5.3 záručný list, |
5.4 preberací (akceptačný) protokol, |
5.5 inštalačný protokol, |
5.6 protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru podľa uzatvorenej zmluvy. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
7. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Objednávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na emailovú adresu podatelna@vusch.sk. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. |
8. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
10. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným t.j. dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže |
tak: |
10.1 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
10.2 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
11. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní uvedenom v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny", minimálne však v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
12. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
12.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
12.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
12.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
12.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
12.5 v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s perididicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
12.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 18. tejto časti. |
12.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
12.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
12.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
12.10 technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa denne 24/7, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
13. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, |
za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
14. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním email. správy na email. adresu dodávateľa uvedenú v Prílohe č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (Oprávnená kontaktná osoba pre účel plnenia zmluvy). |
15. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
15.1 V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
16. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
16.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
16.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
17. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
17.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
17.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
18. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
19. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
20. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu (trhu krajín EÚ) existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
20.1 V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do šesťdesiatich (60) kalendárnych dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
21. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
23. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na www.vusch.sk. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
25. Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej kúpnej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti. |
26. Požaduje sa, aby sa dodávateľ po uzatvorení zmluvy oboznámil s Etickým kódexom obchodných partnerov objednávateľa zverejnenom na www.vusch.sk. Požaduje sa dodržiavanie etických zásad uvedených v Etickom kódexe objednávateľa, pričom v prípade zistenia, že došlo k porušeniu týchto zásad, objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvný vzťah ukončiť v 1-mesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť 1. kalendárnym dňom mesiaca, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom Vám bude písomná výpoveď doručená a skončí sa posledným kalendárnym dňom príslušného mesiaca. |
27. V prípade ak sa na predmet zákazky vykonala prípravná trhová konzultácia, informácie k prípravnej trhovej konzultácie verejný obstarávateľ zverejňuje na www.vusch.sk/verejne-obstaravanie/. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY (v rámci ponuky, ktorú dodávateľ predkladá v lehote na predkladanie ponúk): |
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY v ktorom predloží: |
1. Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" |
2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny" |
3. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. |
C. VYHODNOTENIE VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov VLASTNÝ NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia dodávateľovho VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY. Dodávateľ následne postupuje podľa časti D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY a odstúpi od zmluvy v zmysle OPET. |
D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII |
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom dokumentov: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY po EA - uvedie názov zákazky", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny", |
- dodávateľ predkladá Prílohu č. 2 v ktorej budú uvedené jednotkové ceny a celková cena upravené podľa výsledku elektronickej aukcie, |
- dodávateľ predkladá Prílohu č. 2 len v prípade, ak došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii. Dodávateľ následne postupuje podľa časti E. bodu 1.2. |
E. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV PO ELEKTRONICKEJ AUKCII a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty po elektronickej aukcii nasledovne: |
1.1. v prípade ak, nedošlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii: |
a) zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa časti E. bodu 2 písm. a). |
1.2. v prípade ak, došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii: |
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII. |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | 1.2 export EEG záznamu vrátane prenosného prehliadača na flash disk, snímacia hlavica min. 24 kanálov s bezdrôtovým snímaním záznamu (dosah 150 m vo voľnom priestranstve) | |
Navrhnutá hodnota | 1.2 export EEG záznamu vrátane prenosného prehliadača na flash disk, snímacia hlavica min. 24 kanálov |
Pre snímanie video EEG nie je potrebná bezdrôtová snímacia hlavica, pretože pacient musí pri snímaní byť v zornom poli kamier. Požiadavka na bezdrôtovú hlavicu je diskriminačná voči dodávateľom, ktorí môžu realizovať kvalitné pracovisko videoEEG aj bez zbytočnej bezdrôtovej konštrukcie hlavice.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | 1.4 prevádzka na batérie a optická izolácia hlavice | |
Navrhnutá hodnota | prevádzka na batérie a optická izolácia hlavice, alebo pevné pripojenie k riadiacemu PC |
Prevádzak na batérie zbytočne komplikuje prácu na zariadení. Jedná sa o diskriminačnú podmienku voči dodávateľom, ktorí majú zariadenie napájané iným spôsobom, ktorý nemá vplyv na užívateľské vlastnosti a kvalitu práce prístroja.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | 1.5 bez straty dát v prípade straty alebo rušenia signálu (nahrávanie do internej pamäte) | |
Navrhnutá hodnota | zrušiť celý bod |
Táto požiadavka nemá význam, ak sa pripustí riešenie bez batériového napájania. Napájanie iné ako z batérií zjednodušuje a skvalitňuje konštrukciu zariadena - nevzkikajú žiadne straty alebo rušenie.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | 1.6 24 hodín nepretržitého snímania v bezdrôtovom mode na jedno nabitie batérie | |
Navrhnutá hodnota | neobmedzené nepretržité snímanie a záznam video EEG |
Batériové napájanie hlavice je obmedzujúcim faktorom prevádzky a diskriminačnou požiadavkou voči dodávateľom s iným než batériovým napájaním hlavice
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
07.02.2022 08:00 — 18.03.2022 14:30
1,00 ks
30 000,00
30 000,00
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: 1. Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (ďalej len „Príloha č. 1“). Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný - ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. 2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 2 - „Kalkulácia ceny". 3. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2022 13:03
18.01.2022 10:00
18.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2022 19:07 - Vstupná ponuka | 29 500,00 | € | Cena bez DPH |
18.01.2022 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: