• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 13:50

Detail zákazky Z202297

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 13:50

Základné údaje

Z202297

OF-248783

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6158364

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

51881560

NGX, s. r. o.

Bancíkovej 1/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie aplikačnej podpory pre SW xCost

skladové hospodárstvo, xCost, aplikačná podpora, softvér

  • 72416000-9 - Poskytovatelia aplikačných služieb
  • 72266000-7 - Softvérové poradenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPET, 2. časť „VZP“ - Zaobstaranie aplikačnej podpory pre SW xCost
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je poskytovanie služieb podpory a údržby IS xCost v období 12 mesiacov a podpora, riadenie a realizácia zmenových požiadaviek IS xCost podľa potrieb Objednávateľa v rozsahu rámca 320 človekohodín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A. Služby podpory a údržby IS xCost                                                      Služby podpory:  - centrum podpory zákazníkov na účely zadávania požiadaviek na podporu a údržbu IS xCost. V rámci služieb centra podpory zákazníkov sú poskytované pravidelné reporty tak stavu nahlásených incidentov, požiadaviek, ako aj čas odozvy, resp. vyriešenia jednotlivých požiadaviek. mesiac 12
Služby systémovej údržby IS xCost: - kontrola serverov a príslušných operačných systémov, kontrola logov, naplnenosti diskového priestoru, operačnej pamäte, vyťaženosti CPU a iných prevádzkových parametrov týchto zariadení, mesiac 12
- kontrola diskových polí, kontrola logov a naplnenosti, mesiac 12
- kontrola a dohľad nad funkčnosťou hardvérových zariadení, kontrola ich prevádzkových parametrov, mesiac 12
- kontrola a dohľad nad funkčnosťou Aplikačného a Systémového softvéru, najmä kontrola logov, bežiacich procesov, vyťaženia CPU jednotlivými procesmi Systémového softvéru, mesiac 12
- sledovanie a údržba monitoring systému, kontrola jeho funkčnosti, pravidelné sledovanie a vyhodnocovanie funkčnosti monitorovaných komponentov, mesiac 12
- sledovanie a údržba zálohovacieho systému, kontrola jeho funkčnosti, pravidelné sledovanie a vyhodnocovanie funkčnosti monitorovaných komponentov, mesiac 12
- sledovanie a kontrola bezpečnosti, bezpečnostných komponentov, udalostí a nastavení, mesiac 12
- činnosti údržby a prevádzky vykonávané na základe identifikácie neštandardných stavov, mesiac 12
- sledovanie informácií výrobcov a dodávateľov zariadení, systémového softvéru, otestovanie, aplikácia príslušných bezpečnostných záplat, patchov a nutných aktualizácií systémového softvéru, mesiac 12
- riadenie komunikácie kľúčových a koncových užívateľov s aplikačnými špecialistami dodávateľa pri riešení chýb a problémov. mesiac 12
Služby údržby aplikačného softvéru IS xCost: - riešenie problémov s Informačným systémom v spolupráci s hardvérovými a databázovými špecialistami od inicializácie problému po odsúhlasenie užívateľom aplikácie. mesiac 12
- riadenie komunikácie kľúčových a koncových užívateľov s aplikačnými špecialistami dodávateľa pri riešení chýb a problémov, mesiac 12
- spolupráca na testovaní a nasadzovaní nových verzií aplikácií, respektíve pri nevyhnutnej parametrizácii, mesiac 12
- manažment zmien vo všetkých prostrediach, mesiac 12
- zosúladenie požiadaviek bezpečnostnej politiky a aplikačných nastavení, mesiac 12
- vypracovávanie dokumentácie vyžadovanej internými normami zákazníka, mesiac 12
- manažment aktualizácií dokumentácie a príručiek pre koncových užívateľov v spolupráci s autorom zmien, mesiac 12
- spolupráca pri riešení úloh interoperability jednotlivých aplikácií, mesiac 12
- spolupráca s externými subjektmi vyžadujúcimi informácie o rozhraniach a nastaveniach riešenia na základe potvrdenej žiadosti, mesiac 12
- činnosti údržby a prevádzky vykonávané na základe identifikácie neštandardných stavov. mesiac 12
B. Podpora, riadenie a realizácia zmenových požiadaviek IS xCost:  Rámec služieb podpory, riadenia a realizácie zmenových požiadaviek IS xCost podľa potrieb Objednávateľa. človekohodina 320
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto poskytovania bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.3 Plnenie môže byť poskytnuté (nainštalované) prostredníctvom vzdialeného prístupu udeleného Poskytovateľovi.
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode.
I.6 Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Rámcovej dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail,
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia,
c) vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Rámcovej dohody, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
I.7 Poskytovateľ je povinný poskytovať Služby podpory a údržby IS xCost priebežne počas trvania Rámcovej dohody a to v súlade s touto Rámcovou dohodou.
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytovať Služby podpory a Podporu, riadenie a realizáciu zmenových požiadaviek IS xCost na základe čiastkových objednávok Objednávateľa, ktorým v prípade požiadavky na čerpanie služieb Podpory, riadenia a realizácie zmenových požiadaviek IS xCost predchádza ponuka Poskytovateľa obsahujúca potrebný rozsah človekohodín a dátum dodania, resp. splnenia danej požiadavky.
Predchádzajúca ponuka Poskytovateľa nie je potrebná v prípade, ak Objednávateľ požaduje poskytovanie podporných služieb v ním preddefinovanom rozsahu za predpokladu, že to charakter jeho požiadavky umožňuje.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb, v rámci ktorých sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Poskytovateľ vystaví faktúru za Služby podpory a údržby IS xCost podľa tejto Rámcovej dohody v mesačných intervaloch, a to do pätnásteho dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, za ktorý sa Služby podpory a údržby IS xCost uhrádzajú. Za deň dodania sa považuje posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca.
III.2 Poskytovateľ vystaví faktúru za Podporu, riadenie a realizáciu zmenových požiadaviek vždy po poskytnutí plnenia, resp. splnení danej požiadavky a to v rozsahu podľa Objednávateľom schválenej ponuky Poskytovateľa s ohľadom na rozsah človekohodín. Za deň poskytnutia plnenia sa považuje posledný deň poskytnutia daného plnenia, resp. deň, kedy došlo k splneniu danej požiadavky.
III.3 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia podľa bodu I.7 až I.8 budú faktúry vystavené Poskytovateľom. Faktúry budú vystavené výlučne počas obdobia platnosti Rámcovej dohody vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu Rámcovej dohody.
III.4 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Rámcovej dohody, dodatku, referenčné číslo u objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Rámcovou dohodou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Rámcovej dohody. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2 000 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Rámcovej dohody, inak ide o podstatné porušenie Rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Rámcovej dohody.
IV.3 V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode.
V.4 Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Rámcová dohoda nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Množstvo uvedené v časti B „Podpora, riadenie a realizácia zmenových požiadaviek IS xCost„ je maximálne množstvo, ktoré nie je možné prekročiť.
V.5 Skutočné poskytnuté množstvo, ktoré bude určené na základe samostatných čiastkových výziev Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet človekohodín ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na ich obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Poskytovateľa.
V.6 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1.
V.7 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

320,00 človekohodina

69 700,00

69 700,00

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.01.2022 09:42

19.01.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 452
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2022 12:06 - Vstupná ponuka 69 600,00 € Cena bez DPH
19.01.2022 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 64 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS