• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2022 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2022 16:50

Detail zákazky Z202292

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2022 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2022 16:50

Základné údaje

Z202292

OF-247275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6167322

Objednávateľ

35914416

Poliklinika Tehelná, a.s.

Tehelná 26, Bratislava, 83103, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, kWh, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Združená dodávka elektrickej energie do odberného miesta (ďalej aj "OM") odberateľa, zabezpečenie prepravy a distribúcie elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie na 12 mesiacov OM 3000000453 MWh 450
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) kW 230
Rezervovaná kapacita (RK) mesačná kW 220
Istič A 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM 3000000453
1.1. EIC Kód 24ZZS8012490000N
1.2. Distribučná sadzba X2
1.3. Napäťová úroveň VN
1.4. Typ merania A
1.5. Počet fáz 3
1.6. Dohodnutý účinník 0,95 -1,00
2. Špecifikácia trafostanice označenie "TS0959-000"; výkon 630 kVA;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať  elektrickú energiu nepretržite v čase od 01.02.2022 00:00:00 hod. do 31.01.2023 23:59:59 hod. do odberného miesta odberateľa podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS -OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného (predpokladaného) množstva spotreby elektrickej energie dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, dopatky a pod.). Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjte k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie.
4. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za službu obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, ostatných prípadných poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Štruktúru zmluvnej ceny , t.j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých je vysúťažená cena zložená. V prípade, ak vysúťažená cena nekorešponduje s požadovaným rozpisom, prípadne dodávateľ nepredloží tento dokument, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: Platnú zmluvu na rok 2022 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2022 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii elektrickej energie a o poskytovaní podporných služieb. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia, prípadne že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
9. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
10. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO).
11. Ponúknutá cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas trvania zmluvy.
12. Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
13. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. Verejný obstarávateľ požaduje mesačné vyúčtovanie a mesačnú fakturáciu bez zálohových platieb.
14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti
15. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
16. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
17. Dodávateľ týmto vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú potrebné na uzatvorenie a plnenie zmluvy.
18. V súlade s bodom 9.5 článku IX Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu objednávateľa.
19. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota 1.4. Typ merania A
Navrhnutá hodnota 1.4. Typ merania. K typu merania A je potrebné doplniť denné diagramy odberu elektriny (postupnosť hodnôt dohodnutého množstva odberu elektriny alebo dodávky elektriny v MW pre každú obchodnú hodinu obchodného dňa v štvrťhodinovom rozlíšení) za jeden súvislý kalendárny rok, v editovateľnom súbore vo formáte excel. A, doplniť odberové diagramy za jeden kalendárny rok

V prospech správneho ocenenia obchodnej jednotky/ceny plnenia je kritické, aby sa do súťažných podmienok uvádzali aj denné diagramy dodávky odberu. Tieto údaje má k dispozícii iba odberateľ a súčasný dodávateľ elektriny, čím ostatní uchádzači sú v konkurenčnej nevýhode.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 26, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 00:00 — 31.01.2023 23:59

1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

180 000,00

180 000,00

Sú uvedené v článku 3 Osobitné požiadavky na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.01.2022 15:22

24.01.2022 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2022 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 95
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2022 12:57 - Vstupná ponuka 179 999,00 € Cena bez DPH
24.01.2022 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 179 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS