00648698
Zariadenie pre seniorov Prievidza
J. Okáľa 6, Prievidza, 97101, SVK
45597481
Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.
Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK
Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
Tovar, Služba
1. Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami, preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ochranné respirátory FFP2 bez výdychového ventilu | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | netkaná textília, maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek |
materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
vlastnosti | kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/PEL netoxických a stredne toxických aerosólov |
utesnenie nosa | kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa |
veľkosť | univerzálna |
stupeň filtrácie | ≥ 95% |
trieda ochrany | N95 (FFP2) |
CE certifikované | áno |
respirátor bez výdychového ventilu | áno |
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia | áno |
balenie | samostatne hygienicky balené po 1ks, alebo maximálne jednotkové balenie 10ks v obale |
Názov |
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, potrebné certifikáty výrobku, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
Splatnosť faktúry je v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
4. V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
J. Okáľa 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
18.01.2022 14:00
3 000,00 ks
300,00
250,00
Respirátor FFP2 v zmysle horeuvedených parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2022 09:44
11.01.2022 13:30
11.01.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2022 09:50 - Vstupná ponuka | 298,80 | € | Cena s DPH |
05.01.2022 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 298,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: