• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2022 14:50

Detail zákazky Z202280

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2022 14:50

Základné údaje

Z202280

OF-248730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6167320

Objednávateľ

00607223

Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky

Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR ( Zákon č. 162/2018 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, Vyhláška ÚRSO č. 423/2013, s ktorou sa mení vyhláška č. 24/2013 Z.z, Nariadenie vlády č. 211/2010 , ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie vlády SR č. 317/2007 Z.z).
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie po dobu 12 mesiacov  v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) na jedno odberné miesto.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - VT KWh 215000
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -NT KWh 140000
Hodnota ističa A 3x315
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ predloží čestné prehlásenie o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 162/2018 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ predloží čestné prehlásenie, že má uzatvorenú na rok 2022 distribučnú zmluvu alebo, že zahájil rokovanie s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy (ZSE-Distribúcia) Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ predloží čestné prehlásenie, že má uzatvorenú na rok 2022 zmluvu o zúčtovaní odchýlky alebo, že zahájil s prevádzkovateľom prenosovej sústavy rokovania o uzatvorení zmluvy o zúčtovaní odchýlky na rok 2022. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ predloží tieto čestné prehlásenia do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Čislo odberného miesta - EIC kód OM 24ZZS5100798000A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je cena za dodávku silovej elektriny v pásme VT a NT s prevzatím zodpovednosti za odchýlku, stála platba za odberné miesto a tarifa za prístup do distribučnej siete.
Cena musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou elektrickej energie ( min.: silová elektrina NT, VT stála platba za odberné miesto, spotrebná daň pre VT a NT, pevná a variabilná zložka za distribúciu vrátane prenosu elektriny VT a NT, tarifa za distribučné straty, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu, spätná jalová energia, spotrebná daň, DPH).
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny.
Cena nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie na odberné miesto odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržanie právnych predpisov.
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa. Okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme .
Preddavková faktúra bude vystavená do 5-tich pracovných dní od začiatku mesiaca so splatnosťou 30 dni. Vyúčtovacia faktúra bude vystavená do 15-tich dní po skončení fakturačného obdobia so splatnosťou 30 dní.
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúcej vety, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, so začiatkom plnenia od 1.2.2022 a koncom 31.1.2023.
Predpokladaná spotreba odberu spolu VT a NT je 355 000 KWh za 12 mesiacov.
Požaduje sa predložiť vyplnená a dodávateľom podpísaná "Kalkulácia celkovej ceny" v súlade s opisným formulárom, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie.
Tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 70% - 130%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodnými dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti. Prípadné poplatky súvisiace pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti hradí nový dodávateľ.
Dodávateľ zabezpečí za Odberateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Odberateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade styku s osobnými údajmi zamestnancov Odberateľa a pri ich spracovávaní bude postupovať v súlade čl. 28 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 00:00 — 31.01.2023 00:00

355 000,00 KWh

120 355,00

100 296,00

Dodávateľ predloží čestné prehlásenie o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 162/2018 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.01.2022 13:21

24.01.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 180
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2022 13:35 - Vstupná ponuka 120 352,92 € Cena s DPH
24.01.2022 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 120 352,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS