• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 11:15

Detail zákazky Z202279

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 11:15

Základné údaje

Z202279

OF-248802

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6160941

Objednávateľ

30854687

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup prenosných počítačov

Prenosný počítač

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač - 14ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RAM, DDR4 GB 16 32
HDD, M.2 SSD GB 512
Hmotnosť KG 1, 89
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU: mikroprocesor s výkonom dávajúcim minimálne skóre 9 380 podľa benchmarku Passmark CPU Mark
Display: 14´´ FHD (1920x1080) 16:9 matný, 300nit, dotykový
VGA: integrovaná grafika, podpora práce na 2 monitoroch
Web kamera: integrovaná web kamera s HD+IR s krytom
Zvuk: zvuková karta, integrovaný reproduktor a mikrofón
Polohovacie zariadenie: polohovacie zariadenie, viacdotyková plocha (touchpad)
Klávesnica: interná podsvietená klávesnica so slovenským rozložením znakov
Batéria: min. 3 článková 41 Whr
Komunikácia: bezdrôtová sieť WLAN 802.11a/b/g/n, sieťová karta 10/100/1 000 LAN, Bluetooth 5.1
Dátové konektory: min. 2x USB 3.2, 1x USB 2.0, 1x HDMI, 1x RJ-45, 1x USB-C, čítačka pamäťových kariet, 1x Audio
Operačný systém: Windows 10 Pro (64 bit)
Ovladáče NB: hardvérové ovládače stiahnuteľné z domovskej internetovej stránky výrobcu zariadenia
Bezpečnosť: ochrana BIOS-u heslom pri zapnutí, overovanie BIOsu, zamykací slot, TPM čip verzia 2.0, FPR
Príslušenstvo: taška, USB klávesnica, USB myš
Záruka: 3 roky NBD u zákazníka garantované výrobcom, alebo autorizovaným servisom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov, alebo ekvivalentného dokladu preukazujúceho splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké, alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v špecifikácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu.
Parametre, ktoré nie sú v špecifikácii explicitne vymenované, nebudú zohľadnené pri vyhodnotení súťaže.
Dodanie na adresu v okrese Bratislava II, v pracovné dni v čase 9:00 -11:00 a 13:00 - 16:00, prípadne po predchádzajúcej telefonickej dohode aj v inom čase s vynesením tovaru na 4. poschodie (výťahom).
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky uvedené technické vlastnosti, objednávateľ má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nevädzová 5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 rámec

20 479,20

17 066,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov, alebo ekvivalentného dokladu preukazujúceho splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.01.2022 14:03

20.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 78
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.01.2022 12:41 - Vstupná ponuka 20 478,00 € Cena s DPH
19.01.2022 19:23 - Najvýhodnejšia ponuka 20 450,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS