• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2022 09:50

Detail zákazky Z202260

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2022 09:50

Základné údaje

Z202260

OF-248719

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6167302

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kapiláry plastové heparinizované, uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným, miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovným

Kapiláry, plastové kapiláry s heparínom, uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným, miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovným, zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kapiláry plastové heparinizované, uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným, miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovným
Funkcia
Kapiláry plastové heparinizované na odber krvi.  Zdravotnícky spotrebný materiál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapiláry plastové heparinizované ks 42500
Kapiláry plastové heparinizované - objem µl 120 130
Kapiláry plastové heparinizované - dĺžka mm 110 130
Miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným (podľa príslušného rozmeru) ks 42500
Uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným (podľa príslušného rozmeru) ks 85000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením veľkosti balenia, ceny za balenie v € bez DPH, sadzbu DPH, ceny za balenie v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť  uzatvorenej zmluvy.
- svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potrieb objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 15 dní od doručenia objednávky.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s prvou dodávkou predmetu zákazky dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, najmä dodací list a kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do pätnástich dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov, ktorá je uvedená v bode 3.2 zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v zmluve podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

08.02.2022 07:00 — 07.02.2023 15:30

1,00 celok

9 656,00

9 656,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. katalógového čísla príp. iného označenia predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2022 08:13

24.01.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2022 09:43 - Vstupná ponuka 9 656,00 € Cena bez DPH
24.01.2022 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 9 655,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS