00332828
Obec Sečovská Polianka
Hlavná 132/135, Sečovská Polianka, 09414, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok na rok 2022
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Služba zahŕňa dopravu kuriérom na miesto plnenia. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo papierových stravných poukážok | ks | 6960,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Hodnota stravnej poukážky zahŕňa | nominálnu hodnotu stravnej poukážky, náklady spojené s doručením a dopravou a províziu |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok (v papierovej forme - nie stravovacie karty) riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu objednávateľa), a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nepoužité stravné poukážky je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi najneskôr do 31. dňa po ukončení platnosti týchto stravných poukážok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny jednej stravnej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť počet stravných poukážok počas platnosti rámcovej dohody podľa jeho potrieb (v závislosti od počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod.). |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok, podľa skutočnej potreby počas trvania rámcovej dohody. |
Trvanie rámcovej dohody je 12 mesiacov. |
Rámcová dohoda zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.12.2022. |
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok, objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť rámcovú dohodu ku dňu skončenia tejto povinnosti. |
V prípade vyčerpania finančných prostriedkov v rámci trvania rámcovej dohody je verejný obstarávateľ oprávnený postupovať v zmysle § 18 ods 3 písm. b) platného zákona o verejnom obstarávaní. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | január 2022 až december 2022 |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Počet miest plnenia resp. počet miest, na ktoré objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok | jedno |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne približne po 580 ks a podľa potrieb objednávateľa |
Hlavná 132/135, Sečovská Polianka, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
12
6 960,00 ks
27 840,00
27 840,00
Vlastný návrh plnenia zákazky Z202238.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2022 12:49
12.01.2022 13:30
12.01.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2022 16:14 - Vstupná ponuka | 27 840,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2022 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 839,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: