17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Dodávka dezinfekčných prostriedkov časť 2 - CHLÓR tbl
Dezinfekcia, malé plochy, chlór, biocíd
Tovar, Služba
1. Položka 1.1: Dezinfekčný prostriedok na báze chlóru (tbl)
|
|
---|---|
Funkcia |
dezinfekcia malých plôch bez nutnosti následného oplachu po expozícii, biocíd |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dezinfekčný prostriedok na báze chlóru (tbl). (Uvedený počet tbl. je počítaný na 0,2 % chlór v 1 tbl. PRI INEJ KONCENTRÁCII PREPOČÍTAŤ POŽADOVANÉ MNOŽSTVO TBL) | ks | 450000 | ||
Možnosť koncentrácie v 1 tbl | % | 0,1 | 0,5 | |
Expozičný čas | minút | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná forma | tbl |
Spektrum účinnosti | min. A,B,M,T,C,V |
Podľa normy | EN 14885, EN 14348,EN13727+A2,EN13697+A1,EN16615(V),EN13624 V, EN14476+A2 (B) alebo EN16777 (B)B, 17126 C- alebo 13704 C |
Prípravok musí byť biocíd a registrovaný v registri chemických látok CCHLP | ÁNO |
dezinfekcia malých plôch bez nutnosti následného oplachu po expozíci | ÁNO |
Jednotkové ceny za uvádzajú za | 1 balenie |
Uvedený počet tbl. je počítaný na 0,2 % chlór v 1 tbl. | Pri inej koncentráciii prepočítať na požadované množstvo tbl - uviesť prepoč. množstva do stĺpca G4 v Prílohe č. 1 Technické požiadavky na predmet zákazky a taktiež cenu za prepoč. množstvo |
Spektrá účinnosti - vysvetlivky: | |
Spektrum účinnosti A. | A. baktericídny ( vrátane MRSA ), fungicídny – mikroskopické kvasinkové huby |
spektrum účinnosti (B) | (B). obmedzený virucídny ( na obalené živočíšne vírusy vrátane HBV, HIV, HVC) |
spektrum účinnosti B | B. virucídny ( vrátane malých neobalených vírusov ) |
spektrum účinnosti C | C. sporicídny |
spektrum účinnosti T | T. usmrtenie mykobaktérií komplexu M.tuberculosis |
spektrum účinnosti M | M. usmrtenie potenciálne patogénnych mykobaktérií |
spektrum účinnosti V | V. fungicídny na mikroskopické vláknité huby (plesne) |
spektrum účinnosti (V) | (V). obmedzený fungicídny na mikroskopické vláknité huby (plesne) |
2. Položka 1.2 Jednorázové suché utierky
|
|
---|---|
Funkcia |
dezinfekcia malých plôch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorázové suché utierky | ks | 800400 | ||
Rozmer | cm | 13x17 | 40x40 | |
Balenie utierok | ks/bal | 60 | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednotkové ceny sa uvádzajú | za jedno balenie |
3. Položka 1.3 Vedro na jednorázové utierky (box) - kompatibilita s jednorázovými utierkami - možnosť náhrady.
|
|
---|---|
Funkcia |
dezinfekcia malých plôch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vedro na jednorázové utierky (box) - kompatibilita s jednorázovými utierkami - možnosť náhrady. | ks (vedier) | 100 | ||
Objem | l | 2 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednotkové ceny sa uvádzajú | za 1 ks |
V cene dezinfekčných prostriedkov v rámci časti 2 žiadame aj dodanie: aktualizačných samolepiacich štítkov v počte 2000 ks (produkt, šarža,použiteľné do,dátum otvorenia orig. balenia,dátum doplnenia,zodpovedný pracovník) |
Názov |
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“). Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami OPET. |
3. Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPET účinných odo dňa 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky - Technické/produk. listy; KBÚ; Certifikát/doklad o biocídnych dez. prostriedkov; Doklad o registrácii dez. prostr. v CCHLP; Doklady - certifikáty na preukázanie noriem (odkaz) a vyplnená priložená príloha : Technické požiadavky na predmet zákazky. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien po el. aukcii (podľa priloženej prílohy: Technické požiadavky na predmet zákazky - aktualizovaný dokument po el. aukcii) platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od vyžiadania Objednávateľa bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. |
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie z vlastného návrhu na plnenie zákazky a zo zoznamu tovaru s jednotkovými cenami po el. aukcii |
6. Objednávateľ má právo žiadať aj inú zákonnú dokumentáciu tovaru na vybrané položky za účelom bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, kontroly jeho technickej špecifikácie alebo pre prípad riešenia sporov. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hodín od vyžiadania Objednávateľa. |
7. Objednávateľ požaduje od dodávateľa, v prípade potreby aj opakovane, odborné preškolenie zamestnancov ohľadom praktického používania výrobkov, toto školenie je zahrnuté v cene dez. prostriedkov. V cene dezin. prostriedkov sú zahrnuté aj aktualizačné samolepiacie štítky v počte 2000 ks (produkt, šarža,použiteľné do,dátum otvorenia orig. balenia,dátum doplnenia,zodpovedný pracovník) |
8. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
9. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. celkovej vysúťaženej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
10. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar do 3 pracovných dní od odoslania čiastk.objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny objednaného tovaru za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za objednaný tovar. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. V prípade, ak |
sa dodávateľ najmenej dvakrát počas zmluvného obdobia dostane do omeškania, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
V prípade, ak dodávateľ počas zmluvného obdobia dodá min. 2 (dve) po sebe idúce dodávky tovaru v omeškaní, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
11. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. V prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou (nad 35%) má objednávateľ právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať, ak sa nedohodnú inak. V prípade, ak dodávateľ počas zmluvného obdobia dodá najmenej dvakrát tovar po uplynutí požadovanej expirácie podľa prvej vety tohto bodu, |
bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných Podmienok na strane dodávateľa. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
V prípade, ak dodávateľ počas zmluvného obdobia dodá min. v 2 (dvoch) dodávkach tovar s uplynutím požadovanej mini. expirácie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluv. podmienok. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
13. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
14. Nedodržanie požiadavky č. 1, 2, 3, 4, 6, 7, 12, 13, 27, 28, 29, 30 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a rovnako iné práva vyplývajúce z podstatného porušenia zmluvy a |
rovnako nie je dotknuté právo na náhradu škody objednávateľa a rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
15. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa (nemocničná lekáreň a sklad všeobecného materiálu, sklad pre verejnú lekáreň) v čase od 7:30 do 14.30 hod. Objednávanie, dodávka a fakturácia dez. prostriedkov bude prebiehať z/na 3 odberné miesta. Na základe uvedeného Objednávateľ požaduje vyhotovovať dodacie listy a faktúry zvlášť, pre každé odberné miesto. |
faktúry na základe čiastkových objednávok zvlášť pre 3 odberné čísla |
16. Cena zahŕňa dodanie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
17. Dodávka a fakturácia tovaru sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. |
18. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 4 desatinné miesta a celkové na 2 desatinné miesta. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
20. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
21. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
23. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
25. prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu jednorazovej zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a rovnako nie je dotknutý nárok objednávateľa na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
26. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby atd v súlade s platnými normami o označovaní obalov. |
27. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
28. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
29. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
30. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
Názov | Upresnenie |
požadované doklady (v rámci vlastného návrhu plnenia zákaky): | Technické/produk. listy; KBÚ; Certifikát/doklad o biocídnych dez. prostriedkov; Doklad o registrácii dez. prostr. v CCHLP; Doklady - certifikáty na preukázanie noriem (odkaz) a |
požadované doklady (v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky): | vyplnená priložená príloha : Technické požiadavky na predmet zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
87 854,00
87 854,00
Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky - Technické/produk. listy; - KBÚ; - Certifikát/doklad o biocídnych dez. prostriedkov; - Doklad o registrácii dez. prostr. v CCHLP; - Doklady - certifikáty na preukázanie noriem (odkaz) a - vyplnená priložená príloha : Technické požiadavky na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2022 14:00
25.01.2022 08:45
25.01.2022 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2022 13:29 - Vstupná ponuka | 87 854,00 | € | Cena bez DPH |
25.01.2022 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 87 845,64 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: