17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
36622524
MB TECH BB s.r.o.
Priemyselná ulica 15449/2, Banská Bystrica, 97401, SVK
Počítač
počítač, výpočtová technika
Tovar, Služba
1. Počítač
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolové počítače s príslušenstvom určených na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítač | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počítač: | |
Procesor | minimálne i5 respektíve minimálna hodnota CPU benchmark je viac ako 4646 bodov |
Pamäť RAM | minimálne 8 GB DIMM DDR3 |
SSD disk | minimálne 256 GB |
Mechanika | DVD-RW |
Operačný systém | minimálne na úrovni Windows 10 Profesional 64-bit, alebo vyššia verzia z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS |
USB porty | minimálne 6x USB 2.0 port a 4x USB 3.0 port |
DisplayPort alebo HDMI | áno |
Nepoškodené komponenty, bez viditeľných škrabancov, bez prachu | áno |
Klávesnica | SK USB - nová |
Optická myš | USB - nová |
Stav počítačov | nové alebo repasované |
Monitor: | |
Uhlopriečka displeja | minimálne: 23" (58,4 cm) |
Úprava panela | Antireflexný, LED podsvietenie |
Rozlíšenie | minimálne 1 920 × 1 080 |
Zobrazovací uhol | minimálne: 170° horizontálne, 160° vertikálne |
Jas | minimálne: 250 cd/m2 |
Pomer kontrastu | minimálne: 1 000 : 1 statický, 5 000 000 : 1 dynamický |
Čas odozvy | minimálne: 5 ms |
Video vstupy | minimálne: VGA, DVI-D, DisplayPort |
Porty a konektory | minimálne: 3 USB 2.0 |
Stav monitorov | nové alebo repasované |
K monitorom dodať aj kábel DVI, resp. DisplayPort , kompatibilný s výstupom z PC. Dĺžka minimálne 1,5 m | áno |
Monitor - rok výroby 2017 alebo neskôr | áno |
MS Office | Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook– z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS |
Názov |
Miestom plnenia sú dve zdravotnícke zariadenia v zriaďovacej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie predmetu zákazky, množstva, miesta, spôsobu a lehoty dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je: balenie, naloženie, dovoz na miesto určené objednávateľom, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti v mieste plnenia. |
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého produktu, |
b.) typové označenie tovaru, výrobcu, technickú dokumentáciu - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku a technickú špecifikáciu vrátane technických listov preukazujúcich plnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú a obchodnú špecifikáciu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, vyhlásenie o zhode v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly predmetu zmluvy zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady predmetu zmluvy, resp. jeho nesúlad so zmluvou, predmet zmluvy neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok predmetu zmluvy odstrániť. |
Predmet zmluvy musí byť dodaný v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Predmet zmluvy musí spĺňať platné normy akosti a kvality. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu predmetu zmluvy, u ktorého sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 6 mesiacov od ich dodania |
Dodávka predmetu zmluvy, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 15 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní dodacieho listu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
Na predmet zmluvy musí byť garantovaná záruka v trvaní 36 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom |
Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis predmetu zmluvy, jeho množstvo,dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za objednávateľa. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Servisné podmienky: |
Požaduje sa nástup na servis do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. Vrátane dovozu aj odvozu reklamovaného predmetu zákazky v rámci záručného servisu. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zodpovednosť za vady: |
Na predmet zmluvy musí byť garantovaná záruka v trvaní 36 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom. |
Dodávateľ garantuje, že dodaný predmet zmluvy bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zmluvy v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady predmetu zmluvy, zistené pri preberaní dodaného predmetu zmluvy,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného predmetu zmluvy za vadný predmet zmluvy, dodanie chýbajúceho predmetu zmluvy. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod. |
Ak sa v opise predmetu nachádzajú odvolávky na konkrétny výrobok, resp. výrobcu, značku, umožňuje objednávateľ predložiť ekvivalentný výrobok pri splnení minimálnych parametrov uvedených opisnom formulári. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Uvedené množstvá sú len orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
50,00 ks
13 041,50
13 041,50
1. Technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. 2. Prospekt ponúkaného produktu. 3. Podpísaná kalkulácia ceny.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2022 10:23
14.01.2022 10:00
14.01.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2022 13:45 - Vstupná ponuka | 13 041,50 | € | Cena bez DPH |
12.01.2022 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 025,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: