• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2022 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 10:50

Detail zákazky Z202216

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2022 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2022 10:50

Základné údaje

Z202216

OF-248487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6150471

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

sterilizačný materiál - papier porezový

obalový materiál, lukasterik, sterilizačné obaly,obaly z papieroviny

  • 33198200-6 - Papierové sterilizačné vrecká alebo odevy z papieroviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lukasterikové hárky na parnú sterilizáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer 600 mm x 600 mm balenie 60
rozmer 900 mm x 900 mm balenie 190
rozmer 1100 mm x 1100 mm balenie 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tolerancia v rozmeroch:  šírka +/-15%,   výška +/-15%
veľkosť balenia 10kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia. Miestom plnenia sú 2 zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Požaduje sa predložiť položkový rozpočet s uvedením aj  jednotkových cien bez DPH a s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požadujeme do 5 pracovných dní predložiť vlastný návrh na plnenie (prospektový materiál), ktorý  musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Požaduje sa predloženie vzoriek spĺňajúcich funkčné a technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak skúšobná vzorka nevyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy a zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Požadujeme predložiť doklady k riadnemu užívaniu predmetu zákazky (certifikáty CE, doklady o zhode, potvrdenie ŚÚKL...)
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní od doručenia.
Uvedené množstvá  sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar , ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

6 133,00

6 133,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

1. Technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. 2. Prospekt ponúkaného produktu. 3. Podpísaná kalkulácia ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.01.2022 10:22

14.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.01.2022 08:52 - Vstupná ponuka 6 132,00 € Cena bez DPH
14.01.2022 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 6 132,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS