• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2022 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2022 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2022 13:50

Detail zákazky Z202210

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2022 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2022 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2022 13:50

Základné údaje

Z202210

OF-248203

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6145986

Objednávateľ

186490

Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce

Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36205214

KOSIT a.s.

Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie odpadu na rok 2022 - objemný odpad

skládka, zneškodnenie, odpad, objemný odpad

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodňovanie odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je  zneškodňovanie  odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie odpadu a priebežný odvoz na skládku poskytovateľa služby. Následné zneškodňovanie  odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. Celkové predpokladané množstvo odpadu je 1300 ton počas trvania zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie počas trvania zmluvy  vrátane katalógového čísla odpadu:            20 03 07 - objemný odpad tona 1300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za zneškodnenie predpokladaného množstvo 1300 ton počas trvania zmluvy a musí obsahovať cenu za mernú jednotku  t.j. cenu za 1 tonu odpadu. V cene nie sú zahrnuté  poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov  z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov.
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu odpadu všetky  náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko  objednávateľ bude cenu poskytovateľa  služby považovať pri uzavretí zmluvy za maximálnu zmluvnú  cenu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán  formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny za 1 tonu odpadu.
Poskytovateľ služby  je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi  platný súhlas  príslušného úradu životného prostredia na  zneškodnenie  odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov  (ďalej len "zákon o odpadoch").
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v znení neskorších predpisov. Ak poskytovateľ služby nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona.
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola  vzdialená od sídla objednávateľa max. 50 km.  Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov.  Vzdialenosť skládky odpadov od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od vonkajšej hranice obce/mesta na komunikácii v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov.
Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Poskytovateľ služby je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zníženie rozsahu plnenia.
Poskytovateľ služby berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
Poskytovateľ služby je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky.
Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky).
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných mesačných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutej jednotkovej ceny a bude vykonávaná jedenkrát mesačne.
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované samostatne v aktuálnej platnej výške poplatkov.
Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím zmluvného vzťahu dohodou zmluvných strán alebo výpoveďou s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená.
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

17.01.2022 07:00 — 31.12.2022 00:00

1 300,00 tona

52 000,00

52 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.01.2022 12:16

12.01.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2022 09:58 - Vstupná ponuka 52 000,00 € Cena bez DPH
12.01.2022 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 52 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS