35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
17321450
exe, a.s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Obnova Microsoft Software Assurance a nákup nových licencií
Microsoft Software Assurance, Softvérové balíky
Tovar, Služba
1. A) Obnova Microsoft Software Assurance na 3 roky
|
|
---|---|
Funkcia |
Microsoft licencie pre pracovné účely zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SQLSvrStdCore SNGL SA MVL 2Lic CoreLic – 3Y obnova SA (PN 7NQ-00301) | ks | 12 | ||
SQLSvrEntCore SNGL SA MVL 2Lic CoreLic – 3Y obnova SA (PN 7JQ-00355) | ks | 4 | ||
VisioPro SNGL SA MVL – 3Y obnova SA (PN D87-01158) | ks | 10 | ||
SharePointSvr SNGL SA MVL – 3Y obnova SA (PN H04-00269) | ks | 4 | ||
VSEntSubMSDN ALNG SA MVL – 3Y obnova SA (PN MX3-00117 ) | ks | 3 |
2. B) Nákup nových licencií
|
|
---|---|
Funkcia |
Microsoft licencie pre pracovné účely zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Win Server CAL 2022 Sngl UCAL (PN R18-06495) | ks | 650 | ||
ExchgStdCAL 2019 SNGL MVL UsrCAL (PN 381-04518 ) | ks | 650 |
Názov |
1. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), oznámiť dodávateľovi meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby objednávateľa (ďalej len „zástupca objednávateľa“). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia zástupcu objednávateľa podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie zaslať e-mailom zástupcovi objednávateľa: |
a. technickú špecifikáciu jednotlivých častí predmetu zmluvy, |
b. podrobný položkový cenník predmetu zmluvy podľa špecifikácie a množstva uvedeného v tejto zmluve, s uvedením ceny v eurách za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH, |
c. meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodavateľa“), |
d. zoznam všetkých subdodávateľov, |
e. prehlásenie, že je spôsobilý dohodu uzatvoriť a plniť záväzky z nej vyplývajúce. Zároveň v prílohe č. 3 tejto Zmluvy prikladá potvrdenie od spoločnosti Microsoft, alebo jej zástupcu pre Slovenskú republiku, že je partnerom spoločnosti Microsoft na úrovni Licensing Solution Partner (LSP), prípadne Large Account Resseller (LAR) (ďalej len „potvrdenie o partnerstve Microsoft“), pričom objednávateľ je oprávnený overiť si zdokladovaný status dodávateľa u spoločnosti Microsoft. |
3. Objednávateľ prehlasuje, že má platnú registráciu pre program Select Plus (č. zmluvy 5358019) na dobu neurčitú. |
4. Objednávateľ prehlasuje, že nie je oprávnenou organizáciou verejného sektora v zmysle definície spoločnosti Microsoft (EMEA). |
5. Prípadná zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením, podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany doručeným druhej zmluvnej strane, pričom na zmenu kontaktných osôb sa nevyžaduje uzavretie dodatku k tejto zmluve. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednanú časť predmetu zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia jednotlivých objednávok, v ktorých objednávateľ vymedzí množstvá a druhy jednotlivých obnovovaných a / alebo nových licencií. |
7. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie objednanej časti predmetu zmluvy vo svojom mene a na svoje náklady, pričom zodpovedá za to, že dodaná časť predmetu zmluvy nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa zmluvy. |
8. V prípade, že časť predmetu zmluvy bude dodaná s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou až po prechode nebezpečenstva škody na časti predmetu zmluvy na objednávateľa, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa nároky z vád predmetu zmluvy. |
9. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady dodanej časti predmetu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradnú časť predmetu zmluvy podľa tejto zmluvy a príslušnej objednávky. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednanú časť predmetu zmluvy elektronicky napr. vzdialeným prístupom, emailom alebo iným vhodným zabezpečeným spôsobom. |
11. Prevzatie objednanej, riadne a včas poskytnutej časti predmetu zmluvy vykoná zástupca objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť a dodanie potvrdí podpisom písomného preberacieho protokolu. Povinnosť riadne a včas dodať objednanú časť predmetu zmluvy splní dodávateľ až dodaním objednanej časti predmetu zmluvy objednávateľovi v zmysle dohodnutých podmienok. Preberacie protokoly musia spĺňať požiadavky bodov 6.5.4 a 6.7.6 Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“). |
12. Zástupca objednávateľa, nie je povinný potvrdiť dodanie objednanej časti predmetu Zmluvy, ak: • nezodpovedá zmluve, • nezodpovedá objednávke, • nebola riadne dodaná. |
13. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania objednanej časti predmetu zmluvy a bezodkladne ju doručiť objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názvy dodaných jednotlivých častí predmetu zmluvy, pričom prílohou faktúry bude kópia písomného preberacieho protokolu, ktorá bude potvrdzovať dodanie objednaných častí predmetu zmluvy. Dodávateľ bude faktúry zasielať kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky vo formáte.pdf |
14. DPH bude predávajúci účtovať podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v čase zdaniteľného plnenia. Na zmenu sadzby výšky DPH sa nevyžaduje úprava formou dodatku k zmluve. |
15. Úhrada bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
16. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu určené všeobecne záväzným právnym predpisom alebo touto Zmluvou, je objednávateľ oprávnený ju vrátiť dodávateľovi, s uvedením chýbajúcich, resp. nesprávnych údajov, do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť opravenú resp. doplnenú faktúru. V tomto prípade nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
17. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
18. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom, pohľadávky vzniknuté objednávateľ z uplatnených pokút podľa tejto Zmluvy a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný zaplatiť dodávateľ objednávateľovi ako zdravotnej poisťovni. |
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
20. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
21. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8 VZP. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny plnenia vrátane DPH podľa bodu 4.3 zmluvy za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
22. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
23. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy. |
24. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. |
25. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 20, 21 a 22 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
26. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
27. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti týkajúce sa zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zmluvná strana je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. |
28. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. |
Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany. |
29. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, či akéhokoľvek porušenia zmluvy, sa nepoužije e-mail. Uvedené neplatí pre objednávky. |
30. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
31. Plnenie predmetu zmluvy nebude mať dosah na spracúvanie osobných údajov a kybernetickú bezpečnosť objednávateľa. |
32. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
33. V prípade ak dodávateľ nezašle zástupcovi objednávateľa akékoľvek doklady alebo informácie v zmysle bodu 2 týchto osobitných podmienok na plnenie, tak je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej maximálnej ceny za predmet zmluvy vrátane DPH podľa bodu 4.3 zmluvy. |
34. V prípade ak dodávateľ nebude z akýchkoľvek dôvodov schopný dodať predmet zmluvy, tak je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej maximálnej ceny plnenia za predmet zmluvy vrátane DPH podľa bodu 4.3 zmluvy. |
35. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
36. Ak sa táto povinnosť na dodávateľa vzťahuje, dodávateľ je v súlade s § 4 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov povinný byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora aspoň po dobu trvania tejto zmluvy. |
37. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania nie je dotknutý nárok zmluvnej strany na náhradu škody v celom rozsahu, ktorá jej preukázateľne vznikne v dôsledku nesplnenia povinností druhou zmluvnou stranou. |
38. Zmluva má charakter rámcovej zmluvy a uzatvára sa na dobu určitú na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v čl. XVI VZP. Jednotlivé časti plnenia podľa tejto zmluvy budú zmluvnými stranami realizované na základe objednávok objednávateľa v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. |
Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý predmet tejto zmluvy, t. j. nie je povinný si objednať všetky plnenia predmetu zmluvy. Je len na rozhodnutí objednávateľa koľko ktorých plnení si na základe tejto zmluvy od dodávateľa objedná. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
251 020,20
209 183,50
Uviesť meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2022 14:10
24.01.2022 12:00
24.01.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2022 11:12 - Vstupná ponuka | 250 824,00 | € | Cena s DPH |
23.01.2022 17:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 250 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: