• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2022 10:20

Detail zákazky Z202125338

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2022 10:20

Základné údaje

Z202125338

OF-248823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6163776

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Gastrolístky

stravné lístky, dodávka stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gastrolístky
Funkcia
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota eur 5,10
predpokladané množstvo ks 22800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravný lístok musí obsahovať názov a logo dodávateľa
stravný lístok musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
stravný lístok musí obsahovať termín platnosti
stravný lístok musí obsahovať nominálna hodnota
Akceptačné miesta - Gastrozariadenia v meste Bratislava, Pezinok, Malacky min. 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celková cena stravného lístka je tvorená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude
V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo stravných lístkov
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho SP so zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby vo všetkých okresoch hl. mesta Bratislava, v meste Pezinok a Malacky. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy.
Zmena nominálnej hodnoty SP počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota SP.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty SP sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, pre ktorý boli objednané
Interval objednávania 1 x mesačne cca 1900 ks

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.01.2022 14:00 — 22.12.2022 14:00

22 800,00 ks

116 280,00

116 280,00

Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.01.2022 08:12

21.01.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.01.2022 09:11 - Vstupná ponuka 116 280,00 € Cena s DPH
10.01.2022 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 116 279,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS