• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2022 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2022 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2022 15:00

Detail zákazky Z202125334

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2022 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2022 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2022 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2022 15:00

Základné údaje

Z202125334

OF-248723

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6163784

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

46729429

Unique Medical s. r. o.

Stará Vajnorská 1367/4, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hemodynamický záznamový systém

hemodynamický systém, RTG, Axiom Sensis

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 33111200-3 - Röntgenové pracovné stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hemodynamický záznamový a informačný systém
Funkcia
Hemodynamický záznamový a informačný systém tvotrí kompletný systém na vyhodnocovanie hemodynamických parametrov s rozhraním pre obojstrannú komunikáciu s angiografickým zariadením pre transfer demografických dát a dát z angiografického zariadenia ako sú napr. RAO/LAO uhol, CRAN/CAUD uhol, obrazová frekvencia snímkovania, čas trvania skiaskopie, fokus, dávka žiarenia
Systém umožňujúci sledovanie hemodynamických parametrov pacienta počas intervenčného zákroku, plne kompatibilný so zariadením Axiom Artis dFC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hemodynamický záznamový systém ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
systém plne kompatibilný s RTG zariadením AXIOM Artis dFC r.v.2006 áno
Systém musí umožňovať pripojenie a migráciu databázy z existujúcej hemodynamickej stanice pri zachovaní všetkých pôvodných doteraz zaznamenaných pacientskych dát do nového systému áno
Systém obsahuje softvérové vybavenie na podporu min. nasledovných režimov: áno
- vyhľadávanie pacientskych štúdii, správ (report) áno
- spracovanie administratívnych dát (predpísané lieky, katétre, prenos dát pacientov z nemocničného informačného systému plánovaných na invazívny výkon - working list) áno
- vytváranie rôznych správ a meniteľných formulárov z vykonaných vyšetrení áno
- súčasťou je aj kompletné vybavenie pre kardiológiu dospelých jedincov pre hemodynamické vyšetrenia pravého/ľavého srdca s potrebnými kalkuláciami hemodynamických parametrov s možnosťou on-line zobrazenia jednotlivých parametrov pre diagnostické/monitorovacie účely, anotácie, so zabudovanou databázou na dlhodobú archiváciu pacientskych vyšetrení vrátane všetkých meraní a výpočtov áno
Systém zahŕňa moduly: 2 samostatné monitory, min. 10 zvodové EKG, meranie srdcového výdaja, 4x invazívny tlak, SpO2 v prípade možnosti aj s pletyzmografickou krivkou
Príslušenstvo pre hemodynamický systém tvorí: sada káblov a elektród, príslušenstvo na meranie EKG, rtg transparentné EKG káble
Súčasťou systému je záložný UPS zdroj áno
Systém obsahuje - softvérovú aplikáciu pre grafickú dokumentáciu srdcových štruktúr a - softvérovú aplikáciu pre grafickú dokumentáciu koronárnych ciev áno
Systém umožňuje: DICOM rozhranie – DICOM HIS/RIS Worklist/MPPS a vytváranie reportov
Súčasťou systému je bezdrôtová čítačka čiarových kódov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky.
3. Záruka na tovar v zmysle záručných podmienok výrobcu zariadenia.
4. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, nastavením, preskúšaním a odovzdaním funkčného systému.
5. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované.
6. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
7. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
8. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
15. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
16. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.01.2022 07:00 — 25.02.2022 15:00

1,00 celok

141 058,00

141 058,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.01.2022 14:09

21.01.2022 14:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2022 14:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.01.2022 15:49 - Vstupná ponuka 141 058,00 € Cena bez DPH
19.01.2022 19:06 - Najvýhodnejšia ponuka 141 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS