00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovacie karty a stravné poukážky
Stravovacie, karty, stravné, poukážky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 101 | ||
2. Predpokladaný počet elektronických stravovacích jednotiek v nominálnej hodnote 3,90 € | ks | 13440 | ||
3. Predpokladaný počet elektronických stravovacích jednotiek v nominálnej hodnote 4,80 € | ks | 11900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje: | |
- | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty |
Elektronická stravovacia karta umožňuje: | |
- | bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu |
2. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo stravných poukážok v nominálnej hodnote 3,90 € | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať: | |
- | názov a logo dodávateľa |
- | ochranné prvky proti falšovaniu, používané pre tlač cenných papierov |
- | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
- | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v € |
- | poučenie pre spotrebiteľa |
- | číselný resp. čiarový kód. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesta plnenia (dve odberné miesta objednávateľa). |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára s účinnosťou od 1.2.2022 do 31.1.2023 , alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
3. Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, prípadne fax. číslo, e-mailová adresa). |
4. Objednávateľ uvedie dve oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody, nakoľko objednávateľ má dve odberné miesta objednávateľa, ktoré budú upresnené zazmluvnenému dodávateľovi. |
5. V celkovej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných kariet, stravných poukážok vrátane provízie. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa týkajúce sa : - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, - priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám,- všetky transakčné náklady týkajúce sa komunikácie karty napr. zasielanie sms a pod., |
6. Zamestnanec objednávateľa - držiteľ karty- bude oboznámený s užívateľskou podporou (servis a ochrana) a s technickými prostriedkami, použitím ktorých môže kedykoľvek zistiť zostatok na karte. Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na karte (SMS, e-mail). Minimálna hodnota transakcie zamestnanca nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky. |
7. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, v prípade straty alebo krádeže do 24 hod. |
8. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v prílohe objednávky. Príloha objednávky bude obsahovať číslo karty, meno zamestnanca, osobné číslo a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
9. Na základe doručenej objednávky v elektronickej forme dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od jej prijatia. |
10. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry zaslanej objednávateľovi s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy. |
11. Dodávateľ vystaví faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba zabezpečená. |
12. Dodávateľ preukáže do 3 dní od uzavretia zmluvy, že má zmluvne dohodnutých minimálne 5 reštauračných zariadení a min. 5 potravinových reťazcov v blízkosti okolia miest plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu a je ňou možné platiť. V prípade ak dodávateľ nesplní túto podmienku objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
13. Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa jednotlivých položiek tvoriacich fakturovanú cenu za službu. Zmluvná cena je počas platnosti zmluvy nemenná. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa. |
15. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky/nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných kariet (stravných poukážok) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa, ktoré sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo. |
17. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
18. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
19. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie. |
20. Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvomi zmluvnými stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa. |
21. Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe čiastkových objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku (tzn. hodnota provízie) za poskytované služby a z DPH (ak je relevantné) z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie jednotlivých čiastkových požiadaviek nebude kompletné alebo v požadovanom množstve a kvalite. |
23. Objednávateľ a Dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
24. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 Súbor v zmysle technickej špecifikácie
119 286,00
119 286,00
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie rozpis ceny vrátane provízie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2022 11:03
20.01.2022 11:30
20.01.2022 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2022 09:09 - Vstupná ponuka | 119 286,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2022 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 285,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: