• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2022 14:50

Detail zákazky Z202125312

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2022 14:50

Základné údaje

Z202125312

OF-243714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6144109

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

35819065

NetPoint, a.s.

Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Register povolení

Register povolení, Software as a service

  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Všeobecné informácie
Funkcia
Informačný systém verejnej správy pre evidenciu povolení
Systém bude slúžiť pre pracovníkov  objednávateľa, pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, vrátane prevádzkovateľov lekárenskej starostlivosti a pre občanov (zverejňovanie na webovom portáli)
 2. Technologické požiadavky
Funkcia
Systém musí byť vytvorený vo forme webových aplikácií s centrálnym úložiskom dát
Musí byť použiteľný prostredníctvom ľubovoľného bežne dostupného webového prehliadača
Dátové štruktúry a rozhrania musia byť v súlade so štandardami pre informačné systémy verejnej správy a so štandardami zdravotníckej informatiky
Musí využívať oficiálne číselníky pre ISVS a číselníky zdravotníckej informatiky
Musí komunikovať s inými systémami prostredníctvom webových služieb a XML správ
Bezpečnosť údajov v systéme musí byť zaručená použitím prihlasovacích mien a prístupových práv
Komunikácia medzi serverom a klientom musí byť šifrovaná pomocou protokolu SSL
Musí obsahovať priebežne aktualizovanú databázu ulíc pre potreby určovania zdravotných obvodov
 3. Prevádzkové požiadavky
Funkcia
Systém musí byť poskytovaný formou služby (Software as a Service) vo vládnom cloud-e alebo v hybridnom vládnom cloud-e
Prístup k službe pre neobmedzený počet používateľov (vrátane poskytovateľov zdravotnej starostlivosti)
Priebežné doplňovanie systému o legislatívne zmeny a nové funkcie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa
Helpdesk pre všetkých používateľov dostupný v pracovných dňoch 7:30-16:00 e mailom aj telefonicky
 4. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa
Funkcia
Vedenie registrov povolení v zmysle zákonov č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti a 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach
Evidencia údajov o zdravotníckych zariadeniach, lekárňach a výdajniach zdravotníckych pomôcok v rozsahu zákonov č. 576/2004 o zdravotnej starostlivosti, č. 577/2004 rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia, č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, č. 581/2004 Z.z. o zdravotných poisťovniach, č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotných pomôckach, č. 153/2013 Z.z. o Národnom zdravotníckom informačnom systéme, vyhlášky č. 84/2016, ktorou sa ustanovujú určujúce znaky zdravotníckych zariadení, Nariadenia vlády č. 640/2008 Z.z.
Evidencia ďalších údajov o poskytovateľoch: kontaktné informácie vrátane e-mailov, poznámky, slúžiaci lekári a sestry, GPS súradnice miesta prevádzky, informácie o poplatkoch v procese povoľovacieho konania, nájomné a vlastnícke zmluvy k priestorom prevádzky
Zobrazovanie, vyhľadávanie a triedenie zoznamov a detailov zdravotníckych zariadení, poskytovateľov/prevádzkovateľov podľa rôznych kritérií alebo v režime fulltext
Vytváranie štatistík na požiadanie z dát vedených v informačnom systéme a nástrojov
Prepínanie zobrazenia medzi „všetky zariadenia poskytovateľa/prevádzkovateľa“ a „poskytovateľ/prevádzkovateľ daného zariadenia“
Hierarchické usporiadanie ambulantných zariadení v rámci polikliniky alebo nemocnice
Zobrazovanie kódov poskytovateľov pridelených Úradom pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou pri odborných zameraniach zariadení
Evidencia, vyhľadávanie a upravovanie neprítomností nahlásených poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti (minimálne v tvare: nahlásené za posledných X dní, aktuálne a budúce neprítomnosti, všetky neprítomnosti) a to vrátane upozornenia na zle vyplnené hlásenia
Evidencia, vyhľadávanie a upravovanie prekážok v prevádzkovaní lekární nahlásených prevádzkovateľmi (minimálne v tvare: nahlásené za posledných X dní, aktuálne a budúce prekážky, všetky prekážky)
Evidencia zdravotných obvodov v štruktúre okres, obec, ulica, časť ulice vrátane aktualizovanej databázy ulíc, s upozorňovaním na obvody bez pridelených poskytovateľov a obvody s pridelenými poskytovateľmi so zrušeným povolením
Možnosť zadávania rozsahu prideleného zdravotného obvodu vymenovaním ulíc pri zdravotníckom zariadení
Možnosť priradenia zdravotníckeho zariadenia k obci, ulici alebo časti ulice
Evidencia ordinačných hodín ambulantných zdravotníckych zariadení, vrátane ich histórie
Schvaľovanie ordinačných hodín na základe elektronických aj listinných žiadostí poskytovateľov vrátane e-mailovej notifikácie žiadateľa o stave procesu schvaľovania
Automatická kalkulácia ordinačného času a lekárskeho úväzku v schvaľovaných ordinačných hodinách
Evidencia prevádzkových časov lekární a výdajní, vrátane ich histórie
Schvaľovanie prevádzkových časov na základe elektronických aj listinných žiadostí prevádzkovateľov vrátane e-mailovej notifikácie žiadateľa o stave procesu schvaľovania
Vytváranie, schvaľovanie, evidencia a rozposielanie rozpisov zabezpečenia ambulantnej pohotovostnej služby vrátane upozorňovania na predchádzajúce služby alebo dovolenky pri zadávaných poskytovateľoch
Rozposielanie e-mailových notifikácií o schválených rozpisoch ambulantnej pohotovostnej služby organizátorom a slúžiacim poskytovateľom a lekárom v momente schválenia rozpisu a 2 dni pred službou
Vytváranie, evidencia a rozposielanie rozpisov zabezpečenia lekárenskej pohotovostnej služby
Rozposielanie e-mailových notifikácií o schválených rozpisoch lekárenskej pohotovostnej služby všetkým lekárňam v spádovom území, príslušným organizátorom ambulantnej pohotovostnej služby v momente schválenia rozpisu
Zber a sumarizácia ročných hlásení o spotrebe omamných a psychotropných látok s exportom pre ministerstvo zdravotníctva vrátane aktualizácie zoznamov a prepočítavacích koeficientov liekov a látok s obsahom omamných a psychotropných látok (OPL)
Možnosť drill-down analýzy v hláseniach OPL podľa konkrétnej bázy OPL alebo liek
Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o stiahnutí liekov alebo zdravotníckych pomôcok z trhu a ich rozposielanie všetkým poskytovateľom/prevádzkovateľom do 30 minút od zverejnenia
Evidencia a vybavovanie podnetov a sťažností voči poskytovateľom/prevádzkovateľom vrátane automatického upozorňovania na predchádzajúce podnety a sťažnosti voči poskytovateľovi
Rozposielanie e-mailových správ s prílohami všetkým poskytovateľom alebo prevádzkovateľom s platným povolením alebo ich zoznamu na základe vyhľadávania podľa rôznych kritérií
Opakované zasielanie adresátom, ktorí nepotvrdili prijatie
Možnosť dopĺňania adresátov na základe „autocomplete“ zadávania mena odborného zástupcu alebo názvu poskytovateľa
Všetky vyššie uvedené funkcionality musia byť dostupné aj pre zariadenia povolené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky (ich aktualizáciu zabezpečí dodávateľ systému)
 5. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - tlačové zostavy
Funkcia
Rozhodnutie o povolení (všetky druhy)
Vyznačenie zmeny v povolení
Určenie zdravotného obvodu
Schválené ordinačné hodiny
Rozpis zabezpečenia poskytovania ambulantnej pohotovostnej služby
Schválený prevádzkový čas
Rozpis zabezpečenia lekárenskej pohotovostnej služby
 6. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - štatistiky s možnosťou tlače
Funkcia
Lekárske úväzky v kraji podľa odborných zameraní a podľa okresov
Poskytovatelia podľa formy podnikania
Štatistika zastúpenia odborných zástupcov zdravotníckych zariadení vo vekových kategóriách rozdelená podľa okresov s možnosťou výberu odborných zameraní
Štatistika zastúpenia odborných zástupcov zdravotníckych zariadení vo vekových kategóriách rozdelená podľa okresov s možnosťou výberu odborných zameraní - výsledky zoskupené podľa špecializačného odboru odborného zástupcu
Štatistika zastúpenia odborných zástupcov vo vekových kategóriách rozdelená podľa druhu zdravotníckeho zariadenia a podľa okresov - pre všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých, všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre deti a dorast, špecializovanú gynekologickú ambulantnú starostlivosť a špecializovanú zubno-lekársku ambulantnú starostlivosť
Zmeny a vydania povolení v kraji za konkrétny rok rozdelené po okresoch a po mesiacoch
Štatistika účasti poskytovateľov na službách konkrétneho druhu ambulantnej pohotovostnej služby (APS) v priebehu zvoleného roka rozdelená podľa zariadení APS a podľa mesiacov v rámci roka, vrátane prehľadu poskytovateľov, ktorí v priebehu daného roka APS neslúžili
Štatistika ambulancií a miest prevádzky v rámci okresov a celého kraja, osobitne počty všeobecných ambulancií pre dospelých a pre deti a dorast, a špecializovaných gynekologických a stomatologických ambulancií a osobitne počty všetkých špecializovaných ambulancií podľa odborného zamerania
Štatistika rozdelenia zdravotných obvodov medzi poskytovateľov usporiadaná po okresoch - pri každom poskytovateľovi počet ulíc/obcí jemu prideleného obvodu
Ročná štatistika podnetov: počet podaní a počet vybavených podaní, pričom zobrazí podiely rôznych spôsobov vybavenia, podiely rôznych druhov podaní a množstvá podaní odstúpených na iné inštitúcie, zároveň aj počet prijatých a počet vybavených podnetov pre každý mesiac v roku
Ročná štatistika schvaľovania ordinačných hodín, ktorá vyhodnocuje počet žiadostí; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú poplatok za prednostné poskytnutie zdravotnej starostlivosti, ak je taký schválený; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú práve v 1 dni ordinačné hodiny po 12:00; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú v 2 a viac dňoch ordinačné hodiny po 12:00; podiel schválených s 2 a viac dňami popoludní na všetkých schválených ordinačných hodinách; prehľad po mesiacoch, štvrťrokoch, polrokoch a za celý rok
Štatistika nových rozhodnutí pre fyzické a právnické osoby (nové rozhodnutie, vyznačenie zmeny novým rozhodnutím)
Štatistika doručenia cenníka všetkých zdravotných výkonov podľa § 79 ods. 1 písm. g) a zoznamu zdravotných výkonov a služieb, pri ktorých možno požadovať úhradu podľa § 79 ods. 1 písm. zv) zákona č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch
Štatistika priradených kódov poskytovateľov
Štatistika vybraných druhov ambulancií podľa veku odborného zástupcu
Štatistika lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok v rámci okresov a celého kraja rozdelená podľa typu lekárne, s medzisúčtami pre lekárne a pre výdajne zdravotníckych pomôcok
 7. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - nástroje
Funkcia
Generovanie zoznamov zariadení na základe výsledkov vyhľadávania vo formáte XLS (s osobnými údajmi aj bez osobných údajov)
Generovanie e-mailových distribučných zoznamov vo formáte vCard na základe výsledkov vyhľadávania
Zobrazovanie polohy zariadení na mape na základe výsledkov vyhľadávania
Kontrola nájomných zmlúv zariadení
Kontrola správnosti vyplnenia ulíc a miest
Kontrola správnosti vyplnenia údajov registra povolení
Kontrola nepriradených zdravotných obvodov
Zobrazenie obsahu číselníkov
Kontrola správnosti údajov pre export do NCZI
Kontrola existencie odborného zástupcu v inom zdravotníckom zariadení v rámci SR
Lokálna kópia registra právnických osôb (len poskytovatelia zdravotnej starostlivosti) – aktualizácia registra
Kontrola „exspirácie“ náhradných odborných zástupcov
Kontrola lekární s dočasne pozastavenou činnosťou
 8. Funkčné požiadavky - poskytovatelia zdravotnej starostlivosti
Funkcia
Webová aplikácia v responzívnom dizajne
Možnosť kontroly evidovaných údajov
Možnosť aktualizácie kontaktných údajov verejných aj určených len pre potreby verejného obstarávateľa
Možnosť doplnenia doplnkových informácií, ktoré budú pri zariadení zverejnené na internete (môže slúžiť pre marketingové účely)
Nahlasovanie neprítomnosť v ambulancii
Prezeranie schválených ordinačných hodín
Možnosť žiadať o schválenie nových ordinačných hodín
Oznamovanie spôsobu zabezpečenia služieb APS
Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o liekoch a zdravotníckych pomôckach
Zobrazovanie oznamov
Upozorňovanie na nedoriešené problémy, napr. chýbajúce kódy PZS
 9. Funkčné požiadavky - prevádzkovatelia lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok a ortopedicko-protetických pomôcok
Funkcia
Webová aplikácia v responzívnom dizajne
Možnosť kontroly evidovaných údajov
Možnosť aktualizácie kontaktných údajov verejných aj určených len pre potreby verejného obstarávateľa
Možnosť doplnenia doplnkových informácií, ktoré budú pri zariadení zverejnené na internete (môže slúžiť pre reklamné účely)
Prezeranie schválených prevádzkových časov
Možnosť žiadať o schválenie nového prevádzkového času
Nahlasovanie prekážky v prevádzkovaní
Vypĺňanie a odosielanie Hlásenie o spotrebe omamných a psychotropných látok
Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o liekoch a zdravotníckych pomôckach
Zobrazovanie oznamov
Upozorňovanie na nedoriešené problémy, napr. chýbajúce kódy PZS
 10. Funkčné požiadavky - zverejňovanie informácií pre občanov
Funkcia
Zoznam poskytovateľov a ich zdravotníckych zariadení, vrátane zariadení lekárenskej starostlivosti
Zoznam zrušených lekární
Zoznam pohotovostných lekární a rozpisov LPS (vrátane PDF)
Zoznam rozpisov APS (vrátane PDF)
Zoznam zdravotných obvodov
Obsahy číselníkov
Mimoriadne oznamy ŠÚKL
 11. Funkčné požiadavky – integrácia na iné orgány verejnej moci a registre
Funkcia
NCZI: export údajov o povoleniach a zariadeniach podľa štandardov pre zdravotnícku informatiku
ÚDZS: export údajov o povoleniach a zariadeniach podľa štandardov pre zdravotnícku informatiku
ÚDZS: import údajov o pridelených kódoch PZS
MZ SR: import všetkých údajov z registra povolení MZ SR
MZ SR: export sumárnych hlásení o spotrebe omamných a psychotropných látok
ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): vyhľadávanie údajov o poskytovateľoch v RPO
ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): generovanie IPO/IČO pre novovzniknuté právnické osoby (aj fyzické osoby – podnikatelia)
ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): zápis fyzických osôb – podnikateľov do RPO
Sociálna poisťovňa: export údajov o zmenách v povolení fyzických osôb
ŠÚKL: import zoznamu liekov s obsahom omamných a psychotropných látok
ŠÚKL: import mimoriadnych oznamov
MV SR (Register adries): využitie adresných bodov pri vypĺňaní adries a zostavovaní zdravotných obvodov
 12. Integrácie na ostatné systémy verejnej správy
Funkcia
Poskytovanie údajov do NCZI
Poskytovanie údajov do ÚDZ
Prijímanie údajov z ÚDZS (spárované KPZS)
Generovanie IPO/IČO a zápis fyzických osôb do RPO (ŠÚSR)
Prijímanie údajov z RPO
Prijímanie údajov z Registra adries (MV SR)
Prijímanie mimoriadnych oznamov zo ŠÚKL
Sumarizácia a zasielanie hlásení OPL na MZ SR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje sprevádzkovať službu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytovanie služieb, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade ak parametre a požiadavky na software nebudú v súlade s požiadavkami stanovenými objednávateľom, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.01.2022 08:00

12,00 mesiac

28 800,00

24 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.01.2022 11:43

11.01.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.01.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 446
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2022 12:46 - Vstupná ponuka 28 800,00 € Cena s DPH
10.01.2022 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 28 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS