36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35819065
NetPoint, a.s.
Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Register povolení
Register povolení, Software as a service
Služba
|
1. Všeobecné informácie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Informačný systém verejnej správy pre evidenciu povolení |
| Systém bude slúžiť pre pracovníkov objednávateľa, pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, vrátane prevádzkovateľov lekárenskej starostlivosti a pre občanov (zverejňovanie na webovom portáli) |
|
2. Technologické požiadavky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Systém musí byť vytvorený vo forme webových aplikácií s centrálnym úložiskom dát |
| Musí byť použiteľný prostredníctvom ľubovoľného bežne dostupného webového prehliadača |
| Dátové štruktúry a rozhrania musia byť v súlade so štandardami pre informačné systémy verejnej správy a so štandardami zdravotníckej informatiky |
| Musí využívať oficiálne číselníky pre ISVS a číselníky zdravotníckej informatiky |
| Musí komunikovať s inými systémami prostredníctvom webových služieb a XML správ |
| Bezpečnosť údajov v systéme musí byť zaručená použitím prihlasovacích mien a prístupových práv |
| Komunikácia medzi serverom a klientom musí byť šifrovaná pomocou protokolu SSL |
| Musí obsahovať priebežne aktualizovanú databázu ulíc pre potreby určovania zdravotných obvodov |
|
3. Prevádzkové požiadavky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Systém musí byť poskytovaný formou služby (Software as a Service) vo vládnom cloud-e alebo v hybridnom vládnom cloud-e |
| Prístup k službe pre neobmedzený počet používateľov (vrátane poskytovateľov zdravotnej starostlivosti) |
| Priebežné doplňovanie systému o legislatívne zmeny a nové funkcie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa |
| Helpdesk pre všetkých používateľov dostupný v pracovných dňoch 7:30-16:00 e mailom aj telefonicky |
|
4. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vedenie registrov povolení v zmysle zákonov č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti a 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach |
| Evidencia údajov o zdravotníckych zariadeniach, lekárňach a výdajniach zdravotníckych pomôcok v rozsahu zákonov č. 576/2004 o zdravotnej starostlivosti, č. 577/2004 rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia, č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, č. 581/2004 Z.z. o zdravotných poisťovniach, č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotných pomôckach, č. 153/2013 Z.z. o Národnom zdravotníckom informačnom systéme, vyhlášky č. 84/2016, ktorou sa ustanovujú určujúce znaky zdravotníckych zariadení, Nariadenia vlády č. 640/2008 Z.z. |
| Evidencia ďalších údajov o poskytovateľoch: kontaktné informácie vrátane e-mailov, poznámky, slúžiaci lekári a sestry, GPS súradnice miesta prevádzky, informácie o poplatkoch v procese povoľovacieho konania, nájomné a vlastnícke zmluvy k priestorom prevádzky |
| Zobrazovanie, vyhľadávanie a triedenie zoznamov a detailov zdravotníckych zariadení, poskytovateľov/prevádzkovateľov podľa rôznych kritérií alebo v režime fulltext |
| Vytváranie štatistík na požiadanie z dát vedených v informačnom systéme a nástrojov |
| Prepínanie zobrazenia medzi „všetky zariadenia poskytovateľa/prevádzkovateľa“ a „poskytovateľ/prevádzkovateľ daného zariadenia“ |
| Hierarchické usporiadanie ambulantných zariadení v rámci polikliniky alebo nemocnice |
| Zobrazovanie kódov poskytovateľov pridelených Úradom pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou pri odborných zameraniach zariadení |
| Evidencia, vyhľadávanie a upravovanie neprítomností nahlásených poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti (minimálne v tvare: nahlásené za posledných X dní, aktuálne a budúce neprítomnosti, všetky neprítomnosti) a to vrátane upozornenia na zle vyplnené hlásenia |
| Evidencia, vyhľadávanie a upravovanie prekážok v prevádzkovaní lekární nahlásených prevádzkovateľmi (minimálne v tvare: nahlásené za posledných X dní, aktuálne a budúce prekážky, všetky prekážky) |
| Evidencia zdravotných obvodov v štruktúre okres, obec, ulica, časť ulice vrátane aktualizovanej databázy ulíc, s upozorňovaním na obvody bez pridelených poskytovateľov a obvody s pridelenými poskytovateľmi so zrušeným povolením |
| Možnosť zadávania rozsahu prideleného zdravotného obvodu vymenovaním ulíc pri zdravotníckom zariadení |
| Možnosť priradenia zdravotníckeho zariadenia k obci, ulici alebo časti ulice |
| Evidencia ordinačných hodín ambulantných zdravotníckych zariadení, vrátane ich histórie |
| Schvaľovanie ordinačných hodín na základe elektronických aj listinných žiadostí poskytovateľov vrátane e-mailovej notifikácie žiadateľa o stave procesu schvaľovania |
| Automatická kalkulácia ordinačného času a lekárskeho úväzku v schvaľovaných ordinačných hodinách |
| Evidencia prevádzkových časov lekární a výdajní, vrátane ich histórie |
| Schvaľovanie prevádzkových časov na základe elektronických aj listinných žiadostí prevádzkovateľov vrátane e-mailovej notifikácie žiadateľa o stave procesu schvaľovania |
| Vytváranie, schvaľovanie, evidencia a rozposielanie rozpisov zabezpečenia ambulantnej pohotovostnej služby vrátane upozorňovania na predchádzajúce služby alebo dovolenky pri zadávaných poskytovateľoch |
| Rozposielanie e-mailových notifikácií o schválených rozpisoch ambulantnej pohotovostnej služby organizátorom a slúžiacim poskytovateľom a lekárom v momente schválenia rozpisu a 2 dni pred službou |
| Vytváranie, evidencia a rozposielanie rozpisov zabezpečenia lekárenskej pohotovostnej služby |
| Rozposielanie e-mailových notifikácií o schválených rozpisoch lekárenskej pohotovostnej služby všetkým lekárňam v spádovom území, príslušným organizátorom ambulantnej pohotovostnej služby v momente schválenia rozpisu |
| Zber a sumarizácia ročných hlásení o spotrebe omamných a psychotropných látok s exportom pre ministerstvo zdravotníctva vrátane aktualizácie zoznamov a prepočítavacích koeficientov liekov a látok s obsahom omamných a psychotropných látok (OPL) |
| Možnosť drill-down analýzy v hláseniach OPL podľa konkrétnej bázy OPL alebo liek |
| Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o stiahnutí liekov alebo zdravotníckych pomôcok z trhu a ich rozposielanie všetkým poskytovateľom/prevádzkovateľom do 30 minút od zverejnenia |
| Evidencia a vybavovanie podnetov a sťažností voči poskytovateľom/prevádzkovateľom vrátane automatického upozorňovania na predchádzajúce podnety a sťažnosti voči poskytovateľovi |
| Rozposielanie e-mailových správ s prílohami všetkým poskytovateľom alebo prevádzkovateľom s platným povolením alebo ich zoznamu na základe vyhľadávania podľa rôznych kritérií |
| Opakované zasielanie adresátom, ktorí nepotvrdili prijatie |
| Možnosť dopĺňania adresátov na základe „autocomplete“ zadávania mena odborného zástupcu alebo názvu poskytovateľa |
| Všetky vyššie uvedené funkcionality musia byť dostupné aj pre zariadenia povolené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky (ich aktualizáciu zabezpečí dodávateľ systému) |
|
5. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - tlačové zostavy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Rozhodnutie o povolení (všetky druhy) |
| Vyznačenie zmeny v povolení |
| Určenie zdravotného obvodu |
| Schválené ordinačné hodiny |
| Rozpis zabezpečenia poskytovania ambulantnej pohotovostnej služby |
| Schválený prevádzkový čas |
| Rozpis zabezpečenia lekárenskej pohotovostnej služby |
|
6. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - štatistiky s možnosťou tlače
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Lekárske úväzky v kraji podľa odborných zameraní a podľa okresov |
| Poskytovatelia podľa formy podnikania |
| Štatistika zastúpenia odborných zástupcov zdravotníckych zariadení vo vekových kategóriách rozdelená podľa okresov s možnosťou výberu odborných zameraní |
| Štatistika zastúpenia odborných zástupcov zdravotníckych zariadení vo vekových kategóriách rozdelená podľa okresov s možnosťou výberu odborných zameraní - výsledky zoskupené podľa špecializačného odboru odborného zástupcu |
| Štatistika zastúpenia odborných zástupcov vo vekových kategóriách rozdelená podľa druhu zdravotníckeho zariadenia a podľa okresov - pre všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých, všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre deti a dorast, špecializovanú gynekologickú ambulantnú starostlivosť a špecializovanú zubno-lekársku ambulantnú starostlivosť |
| Zmeny a vydania povolení v kraji za konkrétny rok rozdelené po okresoch a po mesiacoch |
| Štatistika účasti poskytovateľov na službách konkrétneho druhu ambulantnej pohotovostnej služby (APS) v priebehu zvoleného roka rozdelená podľa zariadení APS a podľa mesiacov v rámci roka, vrátane prehľadu poskytovateľov, ktorí v priebehu daného roka APS neslúžili |
| Štatistika ambulancií a miest prevádzky v rámci okresov a celého kraja, osobitne počty všeobecných ambulancií pre dospelých a pre deti a dorast, a špecializovaných gynekologických a stomatologických ambulancií a osobitne počty všetkých špecializovaných ambulancií podľa odborného zamerania |
| Štatistika rozdelenia zdravotných obvodov medzi poskytovateľov usporiadaná po okresoch - pri každom poskytovateľovi počet ulíc/obcí jemu prideleného obvodu |
| Ročná štatistika podnetov: počet podaní a počet vybavených podaní, pričom zobrazí podiely rôznych spôsobov vybavenia, podiely rôznych druhov podaní a množstvá podaní odstúpených na iné inštitúcie, zároveň aj počet prijatých a počet vybavených podnetov pre každý mesiac v roku |
| Ročná štatistika schvaľovania ordinačných hodín, ktorá vyhodnocuje počet žiadostí; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú poplatok za prednostné poskytnutie zdravotnej starostlivosti, ak je taký schválený; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú práve v 1 dni ordinačné hodiny po 12:00; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú v 2 a viac dňoch ordinačné hodiny po 12:00; podiel schválených s 2 a viac dňami popoludní na všetkých schválených ordinačných hodinách; prehľad po mesiacoch, štvrťrokoch, polrokoch a za celý rok |
| Štatistika nových rozhodnutí pre fyzické a právnické osoby (nové rozhodnutie, vyznačenie zmeny novým rozhodnutím) |
| Štatistika doručenia cenníka všetkých zdravotných výkonov podľa § 79 ods. 1 písm. g) a zoznamu zdravotných výkonov a služieb, pri ktorých možno požadovať úhradu podľa § 79 ods. 1 písm. zv) zákona č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch |
| Štatistika priradených kódov poskytovateľov |
| Štatistika vybraných druhov ambulancií podľa veku odborného zástupcu |
| Štatistika lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok v rámci okresov a celého kraja rozdelená podľa typu lekárne, s medzisúčtami pre lekárne a pre výdajne zdravotníckych pomôcok |
|
7. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - nástroje
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Generovanie zoznamov zariadení na základe výsledkov vyhľadávania vo formáte XLS (s osobnými údajmi aj bez osobných údajov) |
| Generovanie e-mailových distribučných zoznamov vo formáte vCard na základe výsledkov vyhľadávania |
| Zobrazovanie polohy zariadení na mape na základe výsledkov vyhľadávania |
| Kontrola nájomných zmlúv zariadení |
| Kontrola správnosti vyplnenia ulíc a miest |
| Kontrola správnosti vyplnenia údajov registra povolení |
| Kontrola nepriradených zdravotných obvodov |
| Zobrazenie obsahu číselníkov |
| Kontrola správnosti údajov pre export do NCZI |
| Kontrola existencie odborného zástupcu v inom zdravotníckom zariadení v rámci SR |
| Lokálna kópia registra právnických osôb (len poskytovatelia zdravotnej starostlivosti) – aktualizácia registra |
| Kontrola „exspirácie“ náhradných odborných zástupcov |
| Kontrola lekární s dočasne pozastavenou činnosťou |
|
8. Funkčné požiadavky - poskytovatelia zdravotnej starostlivosti
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Webová aplikácia v responzívnom dizajne |
| Možnosť kontroly evidovaných údajov |
| Možnosť aktualizácie kontaktných údajov verejných aj určených len pre potreby verejného obstarávateľa |
| Možnosť doplnenia doplnkových informácií, ktoré budú pri zariadení zverejnené na internete (môže slúžiť pre marketingové účely) |
| Nahlasovanie neprítomnosť v ambulancii |
| Prezeranie schválených ordinačných hodín |
| Možnosť žiadať o schválenie nových ordinačných hodín |
| Oznamovanie spôsobu zabezpečenia služieb APS |
| Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o liekoch a zdravotníckych pomôckach |
| Zobrazovanie oznamov |
| Upozorňovanie na nedoriešené problémy, napr. chýbajúce kódy PZS |
|
9. Funkčné požiadavky - prevádzkovatelia lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok a ortopedicko-protetických pomôcok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Webová aplikácia v responzívnom dizajne |
| Možnosť kontroly evidovaných údajov |
| Možnosť aktualizácie kontaktných údajov verejných aj určených len pre potreby verejného obstarávateľa |
| Možnosť doplnenia doplnkových informácií, ktoré budú pri zariadení zverejnené na internete (môže slúžiť pre reklamné účely) |
| Prezeranie schválených prevádzkových časov |
| Možnosť žiadať o schválenie nového prevádzkového času |
| Nahlasovanie prekážky v prevádzkovaní |
| Vypĺňanie a odosielanie Hlásenie o spotrebe omamných a psychotropných látok |
| Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o liekoch a zdravotníckych pomôckach |
| Zobrazovanie oznamov |
| Upozorňovanie na nedoriešené problémy, napr. chýbajúce kódy PZS |
|
10. Funkčné požiadavky - zverejňovanie informácií pre občanov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zoznam poskytovateľov a ich zdravotníckych zariadení, vrátane zariadení lekárenskej starostlivosti |
| Zoznam zrušených lekární |
| Zoznam pohotovostných lekární a rozpisov LPS (vrátane PDF) |
| Zoznam rozpisov APS (vrátane PDF) |
| Zoznam zdravotných obvodov |
| Obsahy číselníkov |
| Mimoriadne oznamy ŠÚKL |
|
11. Funkčné požiadavky – integrácia na iné orgány verejnej moci a registre
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| NCZI: export údajov o povoleniach a zariadeniach podľa štandardov pre zdravotnícku informatiku |
| ÚDZS: export údajov o povoleniach a zariadeniach podľa štandardov pre zdravotnícku informatiku |
| ÚDZS: import údajov o pridelených kódoch PZS |
| MZ SR: import všetkých údajov z registra povolení MZ SR |
| MZ SR: export sumárnych hlásení o spotrebe omamných a psychotropných látok |
| ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): vyhľadávanie údajov o poskytovateľoch v RPO |
| ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): generovanie IPO/IČO pre novovzniknuté právnické osoby (aj fyzické osoby – podnikatelia) |
| ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): zápis fyzických osôb – podnikateľov do RPO |
| Sociálna poisťovňa: export údajov o zmenách v povolení fyzických osôb |
| ŠÚKL: import zoznamu liekov s obsahom omamných a psychotropných látok |
| ŠÚKL: import mimoriadnych oznamov |
| MV SR (Register adries): využitie adresných bodov pri vypĺňaní adries a zostavovaní zdravotných obvodov |
|
12. Integrácie na ostatné systémy verejnej správy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Poskytovanie údajov do NCZI |
| Poskytovanie údajov do ÚDZ |
| Prijímanie údajov z ÚDZS (spárované KPZS) |
| Generovanie IPO/IČO a zápis fyzických osôb do RPO (ŠÚSR) |
| Prijímanie údajov z RPO |
| Prijímanie údajov z Registra adries (MV SR) |
| Prijímanie mimoriadnych oznamov zo ŠÚKL |
| Sumarizácia a zasielanie hlásení OPL na MZ SR |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje sprevádzkovať službu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytovanie služieb, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| V prípade ak parametre a požiadavky na software nebudú v súlade s požiadavkami stanovenými objednávateľom, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.01.2022 08:00
12,00 mesiac
28 800,00
24 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2022 11:43
11.01.2022 14:00
11.01.2022 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.01.2022 12:46 - Vstupná ponuka | 28 800,00 | € | Cena s DPH |
| 10.01.2022 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 680,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: