36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35819065
NetPoint, a.s.
Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Evidencia sociálnych služieb
Agenda evidencie sociálnych služieb, Software as a service
Služba
|
1. Všeobecné informácie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Verejný obstarávateľ vedie príslušné evidencie a registre v zmysle zákonov č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov |
| Predmetom zákazky je zabezpečiť softvér a súvisiace služby pre efektívne plnenie povinností v zmysle uvedenej legislatívy a to najmä: |
| Poskytovanie agendového informačného systému Registra sociálnej pomoci pre evidenciu |
| Registrovanie sociálnych služieb a spracovanie súvisiacej agendy (výkazy, spracovanie žiadostí o posúdenie odkázanosti na sociálnu službu |
| Spracovanie žiadostí o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby |
| Vedenie poradovníkov, komunikácia s poskytovateľmi, štatistiky a pod.) |
|
2. Technologické požiadavky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Systém musí byť vytvorený vo forme webových aplikácií s centrálnym úložiskom dát, prevádzkovateľný v cloud-e |
| Systém musí byť použiteľný prostredníctvom ľubovoľného bežne dostupného webového prehliadača (minimálne na platformách Windows, Linux, MacOS) |
| Dátové štruktúry a rozhrania musia byť v súlade so štandardami pre informačné systémy verejnej správy |
| Systém musí využívať oficiálne číselníky pre ISVS a číselníky MPSVaR |
| Systém musí komunikovať s inými systémami prostredníctvom webových služieb a XML správ |
| Bezpečnosť údajov v systéme musí byť zaručená použitím prihlasovacích mien a prístupových práv |
| Komunikácia medzi serverom a klientom musí byť šifrovaná pomocou protokolu SSL |
|
3. Prevádzkové požiadavky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Systém musí byť poskytovaný formou služby (Software as a Service) vo vládnom cloud-e alebo v hybridnom vládnom cloud-e |
| Prístup k službe pre neobmedzený počet používateľov (vrátane poskytovateľov sociálnych služieb) |
| Priebežné doplňovanie systému o legislatívne zmeny a nové funkcie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa |
| Helpdesk pre všetkých používateľov dostupný v pracovných dňoch 7:30-16:00 e mailom aj telefonicky |
|
4. Funkčné požiadavky na evidenciu a registrovanie sociálnych služieb
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Evidencia údajov o registrovaných sociálnych službách a ich poskytovateľoch v potrebnom rozsahu |
| Evidencia údajov o sociálnych službách a ich poskytovateľoch registrovaných v iných krajoch v potrebnom rozsahu |
| Vyhľadávanie v evidencií podľa rôznych parametrov |
| Generovanie výpisu z Registra poskytovateľov sociálnych služieb vo formáte elektronického úradného dokumentu (zákon 305/2013 Z. z.) |
| Generovanie registračnej karty poskytovateľa sociálnych služieb |
| Kontrola adries voči Registru adries |
| Kontrola údajov poskytovateľa voči Registru právnických osôb, vrátane generovania odpisu z RPO |
| Kvartálny export do XLS vo formáte pre MPSVaR |
| Export údajov pre zverejňovanie na internete |
| Možnosť elektronickej (e-mailovej) komunikácie s poskytovateľmi služieb |
|
5. Funkčné požiadavky v rámci evidencie prijímateľov sociálnych služieb
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Evidencia prijímateľov služby poskytovateľmi (vrátane neprítomností klienta) |
|
6. Funkčné požiadavky v rámci posudzovania odkázanosti na sociálnu službu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Evidencia údajov žiadosti, sociálneho posudku a lekárskeho posudku |
| Generovanie rozhodnutia (posudku o odkázanosti na sociálnu službu) |
| Workflow spracovania žiadosti |
| Štatistiky spracovania žiadostí |
|
7. Funkčné požiadavky v rámci poskytovania sociálnych služieb
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Evidencia žiadosti o zabezpečenie sociálnej služby a evidencia súvisiaceho posudku odkázanosti na sociálnu službu |
| Upozorňovanie na iné spracovávané žiadosti žiadateľa (vrátane informácie o jeho umiestnení do iného zariadenia) |
| Workflow spracovania žiadosti vrátane práce s poradovníkom |
| Správa poradovníkov (zoznamov čakateľov) |
| Export údajov pre zverejňovanie na internete |
| Štatistiky spracovania žiadostí |
|
8. Funkčné požiadavky v rámci prístupu pre poskytovateľov sociálnych služieb
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Aktualizácia kontaktov a informácií pre zverejňovanie |
| Vypĺňanie ročného výkazu 7-01 |
| Nahlasovanie údajov pre Covid-19 semafor |
| Evidencia prijímateľov služby vo vzťahu k žiadostiam o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby |
|
9. Ostatné funkčné požiadavky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spracovanie ročného výkazu 7-01 |
| Zber a spracovanie údajov od poskytovateľov sociálnych služieb pre Covid-19 semafor |
| Nástroje na kontrolu správnosti údajov, exspirácií akreditácií a nájomných zmlúv |
| Štatistiky poskytovaných služieb a spracovania žiadostí, dopĺňané podľa potreby |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje sprevádzkovať službu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytovanie služieb, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| V prípade ak parametre a požiadavky na software nebudú v súlade s požiadavkami stanovenými objednávateľom, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.01.2022 08:00
12,00 mesiac
10 080,00
8 400,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2022 11:43
11.01.2022 15:00
11.01.2022 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.01.2022 12:46 - Vstupná ponuka | 10 080,00 | € | Cena s DPH |
| 10.01.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 020,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: