36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35819065
NetPoint, a.s.
Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Evidencia sociálnych služieb
Agenda evidencie sociálnych služieb, Software as a service
Služba
1. Všeobecné informácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ vedie príslušné evidencie a registre v zmysle zákonov č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov |
Predmetom zákazky je zabezpečiť softvér a súvisiace služby pre efektívne plnenie povinností v zmysle uvedenej legislatívy a to najmä: |
Poskytovanie agendového informačného systému Registra sociálnej pomoci pre evidenciu |
Registrovanie sociálnych služieb a spracovanie súvisiacej agendy (výkazy, spracovanie žiadostí o posúdenie odkázanosti na sociálnu službu |
Spracovanie žiadostí o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby |
Vedenie poradovníkov, komunikácia s poskytovateľmi, štatistiky a pod.) |
2. Technologické požiadavky
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém musí byť vytvorený vo forme webových aplikácií s centrálnym úložiskom dát, prevádzkovateľný v cloud-e |
Systém musí byť použiteľný prostredníctvom ľubovoľného bežne dostupného webového prehliadača (minimálne na platformách Windows, Linux, MacOS) |
Dátové štruktúry a rozhrania musia byť v súlade so štandardami pre informačné systémy verejnej správy |
Systém musí využívať oficiálne číselníky pre ISVS a číselníky MPSVaR |
Systém musí komunikovať s inými systémami prostredníctvom webových služieb a XML správ |
Bezpečnosť údajov v systéme musí byť zaručená použitím prihlasovacích mien a prístupových práv |
Komunikácia medzi serverom a klientom musí byť šifrovaná pomocou protokolu SSL |
3. Prevádzkové požiadavky
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém musí byť poskytovaný formou služby (Software as a Service) vo vládnom cloud-e alebo v hybridnom vládnom cloud-e |
Prístup k službe pre neobmedzený počet používateľov (vrátane poskytovateľov sociálnych služieb) |
Priebežné doplňovanie systému o legislatívne zmeny a nové funkcie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa |
Helpdesk pre všetkých používateľov dostupný v pracovných dňoch 7:30-16:00 e mailom aj telefonicky |
4. Funkčné požiadavky na evidenciu a registrovanie sociálnych služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Evidencia údajov o registrovaných sociálnych službách a ich poskytovateľoch v potrebnom rozsahu |
Evidencia údajov o sociálnych službách a ich poskytovateľoch registrovaných v iných krajoch v potrebnom rozsahu |
Vyhľadávanie v evidencií podľa rôznych parametrov |
Generovanie výpisu z Registra poskytovateľov sociálnych služieb vo formáte elektronického úradného dokumentu (zákon 305/2013 Z. z.) |
Generovanie registračnej karty poskytovateľa sociálnych služieb |
Kontrola adries voči Registru adries |
Kontrola údajov poskytovateľa voči Registru právnických osôb, vrátane generovania odpisu z RPO |
Kvartálny export do XLS vo formáte pre MPSVaR |
Export údajov pre zverejňovanie na internete |
Možnosť elektronickej (e-mailovej) komunikácie s poskytovateľmi služieb |
5. Funkčné požiadavky v rámci evidencie prijímateľov sociálnych služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Evidencia prijímateľov služby poskytovateľmi (vrátane neprítomností klienta) |
6. Funkčné požiadavky v rámci posudzovania odkázanosti na sociálnu službu
|
|
---|---|
Funkcia |
Evidencia údajov žiadosti, sociálneho posudku a lekárskeho posudku |
Generovanie rozhodnutia (posudku o odkázanosti na sociálnu službu) |
Workflow spracovania žiadosti |
Štatistiky spracovania žiadostí |
7. Funkčné požiadavky v rámci poskytovania sociálnych služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Evidencia žiadosti o zabezpečenie sociálnej služby a evidencia súvisiaceho posudku odkázanosti na sociálnu službu |
Upozorňovanie na iné spracovávané žiadosti žiadateľa (vrátane informácie o jeho umiestnení do iného zariadenia) |
Workflow spracovania žiadosti vrátane práce s poradovníkom |
Správa poradovníkov (zoznamov čakateľov) |
Export údajov pre zverejňovanie na internete |
Štatistiky spracovania žiadostí |
8. Funkčné požiadavky v rámci prístupu pre poskytovateľov sociálnych služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktualizácia kontaktov a informácií pre zverejňovanie |
Vypĺňanie ročného výkazu 7-01 |
Nahlasovanie údajov pre Covid-19 semafor |
Evidencia prijímateľov služby vo vzťahu k žiadostiam o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby |
9. Ostatné funkčné požiadavky
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie ročného výkazu 7-01 |
Zber a spracovanie údajov od poskytovateľov sociálnych služieb pre Covid-19 semafor |
Nástroje na kontrolu správnosti údajov, exspirácií akreditácií a nájomných zmlúv |
Štatistiky poskytovaných služieb a spracovania žiadostí, dopĺňané podľa potreby |
Názov |
Objednávateľ požaduje sprevádzkovať službu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytovanie služieb, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade ak parametre a požiadavky na software nebudú v súlade s požiadavkami stanovenými objednávateľom, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.01.2022 08:00
12,00 mesiac
10 080,00
8 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2022 11:43
11.01.2022 15:00
11.01.2022 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2022 12:46 - Vstupná ponuka | 10 080,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 020,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: