00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
50634526
SophistIT, s.r.o.
Cementárenská cesta 16, Banská Bystrica, 97401, SVK
Zabezpečenie a implementácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení - MDM
softvérové licencie, správa mobilných zariadení, zaistenie bezpečnosti
Služba
1. Softvérové licencie pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre mobilné zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na bezpečnú správu mobilných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérové licencie pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre mobilné zariadenia objednávateľa so softwérovou podporou od výrobcu 7/24 na obdobie minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Centrálna správa pre manažment mobilných zariadení v GUI, vrátane prehľadných Dashboardov, podrobný reporting | Áno |
2. Možnosť rýchlej počiatočnej konfigurácie nových mobilných zariadení. | Áno |
3. Detailná správa mobilných zariadení, vrátane ich operačných systémov, bezpečnostných politík, inštalovaných aplikácií. | Áno |
4. Podrobná kontrola dát nachádzajúcich sa na mobilnom zariadení. | Áno |
5. Kontrola a zabezpečenie komunikácie cez VPN medzi mobilnými zariadeniami a kolektormi dát v dátovom centre objednávateľa | Áno |
6. Kontrola konektivity na vybrané WiFi siete ako aj prístupu do siete internet | Áno |
7. Rýchle a hromadné nasadzovanie nových aplikácií | Áno |
8. Možnosť vymazania citlivých dát zo zariadenia na diaľku, v prípade straty alebo odcudzenia mobilného zariadenia | Áno |
9. Vynucovanie autentifikácie a zašifrovania celého mobilného zariadenia vrátane zozbieraných dát | Áno |
10. Podpora kioskových konfigurácií pre mobilné zariadenia využívajúce natívne rozhrania MDM API, ako sú napríklad kioskový režim pre Android pre jednu alebo viac aplikácií a pre viacužívateľský režim pre iOS / iPadOS | Áno |
11. Podpora pre OEMConfig - API pre správu Samsung Knox a Zebra Managed konfigurácie | Áno |
12. Funkcia sledovania údajov o koncovom zariadení (GPS, spotreby hovorov a správ a automatizovanie akcií a dodržiavania predpisov) | Áno |
13. Riadený prístupu k e-mailovému serveru a šifrovanie údajov a príloh | Áno |
14. Funkcia bezpečného pripojenia k podnikovým intranetovým službám bez potreby vytvárania VPN spojenia | Áno |
15.Podpora dvoj-faktorovej autentifikácie | Áno |
16. Merateľný vplyv na úsporu času pri nasadzovaní nových mobilných zariadení a nových aplikácií | Áno |
17. Mitigácia úniku dát z mobilných zariadení | Áno |
18. Zníženie rizika prieniku do dátových úložísk | Áno |
19. Softwérová podpora 7/24 | min. 24 mesiacov |
20. Podpora operačného systému Android na mobilných zariadeniach | • Zariadenia Android Legacy so systémom Android 4.4 (Kit Kat) a novším • Zariadenia Android Enterprise Work Managed |
21. Podpora operačného systému macOS na mobilných zariadeniach | • Zariadenia macOS 10.7 Lion +: • MacBook Pro • Macbook air • Mac Mini • iMac • Mac Pro |
22. Podpora operačného systému Zariadenia QNX na mobilných zariadeniach | Zariadenia QNX 6.5. |
23. Podpora operačného systému Windows Desktop a Windows Rugged na mobilných zariadeniach | • Windows CE 5, 6 a 7. • Windows Mobile 5.x / 6.1 / 6.5 (profesionálny a štandardný). • Windows Embedded 6.5. • Zariadenia so systémom Windows 10 |
2. Implementácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre 350 ks mobilných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na správne implementovanie správy mobilných zariadení objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Implementácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre 350 ks mobilných zariadení objednávateľa s podporou od výrobcu softvéru 7/24 na obdobie minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Návrh high level designu platformy | Áno |
2. Návrh politík a profilov pre správu mobilných zariadení | Áno |
3. Implementácia "Platformy pre správu mobilných zariadení "On premise" | Áno |
4. Nastavenie sieťového prostredia | Áno |
5. Pridanie zariadení pod správu platformy | Áno |
6. Integrácia s existujúcimi riešeniami a správou identít a prístupovými právami užívateľov na požadované aplikácie | Áno |
7. Nastavenie zálohovania platformy - definovania záložného úložiska pre platformu, nastavenie zálohovania | Áno |
8. Vytvorenie dokumentácie | Áno |
Názov |
1. Predmetom plnenia je dodanie a inštalácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre 350 ks mobilných zariadení objednávateľa, vrátane štandardnej softvérovej podpory 7/24 po dobu minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. Pre vylúčenie pochybností sa má za to, že predmetom plnenia nie je dodanie mobilných zariadení. |
2. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie kompletného predmetu zmluvy, t.j. dodanie softvéru vrátane súvisiacej technickej dokumentácie, inštalácia softvéru v mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa, zaškolenie príslušných zamestnancov objednávateľa a poskytovanie štandardnej softvérovej podpory v trvaní minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. |
3. K inštalácii softvéru a uvedeniu mobilných zariadení do prevádzky musia byť dodané všetky súvisiace časti platformy, softvér a aj všetky jeho komponenty, ktoré sú potrebné pre riadnu inštaláciu softvéru a riadne fungovanie mobilných zariadení po prihlásení do VPN objednávateľa, vrátane kontroly a komunikácie cez VPN medzi mobilnými zariadeniami a kolektormi dát v dátovom centre objednávateľa. |
4. Požaduje sa termín dodania kompletného predmetu zmluvy do 3 mesiacov po nadobudnutí účinnosti zmluvy, na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať. Pre zamedzenie pochybností platí, že predmet zmluvy je riadne dodaný, ak budú mobilné zariadenia fungovať tak, ako je to uvedené v špecifikácii predmetu tejto zmluvy. |
5. Súčasťou dodania kompletného predmetu zmluvy bude aj všetka, s dodaním predmetu zmluvy súvisiaca technická dokumentácia a tiež ďalšia dokumentácia umožňujúca jeho riadne užívanie. Dokumentácia musí byť dodaná aj v slovenskom jazyku. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie kompletného predmetu zmluvy. |
7. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. Faktúra je splatná do 60 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa. Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne: |
a) elektronicky e-mailom vo formáte PDF na adresu elektronickej pošty: podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 PDF faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte PDF musí byť pripojená ako príloha k e-mailu. Prílohy k faktúre (dodací list, súpis prác, akceptačný protokol atď.) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh). |
Žiadne ďalšie prílohy (JPG, GIF atď.) nesmú byť súčasťou e-mailu, z dôvodu dodržiavania pravidiel kybernetickej bezpečnosti budú zamietnuté, alebo |
b) hodnoverne elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky ministerstva zriadenej na portáli Slovensko.sk. Adresa elektronickej schránky - UPVS ID: ico://sk/00151742. Jedna správa môže obsahovať maximálne jednu faktúru. Prílohy k faktúre (dodací list, súpis prác, akceptačný protokol atď.) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, musia byť súčasťou faktúry (t. j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh). |
Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH. |
9. Ak po inštalácii softvéru nebude mobilné zariadenie fungovať riadne, t.j. pri inštalácii softvéru došlo k poškodeniu/znefunkčneniu mobilného zariadenia v dôsledku činnosti dodávateľa, zaväzuje sa dodávateľ nahradiť objednávateľovi škodu tým spôsobenú a dodať objednávateľovi nové mobilné zariadenie minimálne rovnakej funkčnej a technickej špecifikácie alebo uhradiť objednávateľovi náklady na opravu mobilného zariadenia, a to v závislosti od charakteru vady zariadenia. |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a zmluva podlieha osobitným ustanoveniam Obchodných podmienok elektronického trhoviska upravených v Čl. XV, 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“. |
11. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu SW/zmluvu s výrobcom SW o oprávnenosti poskytovať SW a podporu SW, z ktorého bude zrejmá aj doba, počas ktorej je poskytovaná podpora SW podľa tejto zmluvy. Minimálna doba poskytovania softvérovej podpory je 24 mesiacov odo dňa dodania kompletného predmetu zmluvy. |
12. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný súhlas majiteľa softvéru na spôsob použitia softvéru v neobmedzenom územnom, vecnom a časovom rozsahu, nevyhnutnom na dosiahnutie účelu tejto zmluvy. |
13. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, ako aj počas trvania tejto zmluvy bol dodávateľ, ako aj jeho prípadní subdodávatelia (ktorým vyplýva zo zákona povinnosť registrácie v RPVS), zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „zákon č. 315/2016 Z.z.), inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľov do tohto registra. |
14. Objednávateľ je v zmysle OPET oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ a jeho subdodávatelia v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
15. Dodávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť údajov zapísaných v registri partnerov verejného sektora, identifikáciu konečného užívateľa výhod a overovanie identifikácie konečného užívateľa výhod (predmetné sa vzťahuje aj na jeho subdodávateľov), v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodov, uvedených v § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z.z. Objednávateľ nie v omeškaní a nie je povinný plniť čo mu ukladá zmluva, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z.z. |
16. Za podstatné porušenie zmluvy s následkom odstúpenia od zmluvy od jej začiatku sa považuje dodanie neúplného predmetu zmluvy alebo predmetu zmluvy, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, t.j. ak mobilné zariadenia po inštalácii softvéru nebudú fungovať riadne. |
17. Dodávateľ ako súčasť kompletného predmetu zmluvy zabezpečí/poskytne zaškolenie pre obslužný personál v rozsahu 40 človekodní počas trvania zmluvy. |
18. Súčasťou poskytnutých služieb sú aj konzultácie k navrhovaným politikám a profilom, nastavenia sieťového prostredia a ich implementácie minimálne v rozsahu 50 hodín počas trvania zmluvy. |
19. Dodávateľ nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa poveriť realizáciou predmetu zmluvy ani jej časti tretiu osobu. Dodávateľ je povinný vykonávať služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. Ak dodávateľ použije na plnenie svojich záväzkov tretiu osobu, dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu akoby plnil sám. |
20. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oboznámi dodávateľa s Pravidlami na riadenie prístupu tretích strán poskytujúcich služby pre objednávateľa (ďalej iba „Pravidlá“). Dodávateľ je povinný tieto Pravidlá dodržiavať a zaväzuje s nimi oboznámiť a zabezpečiť ich dodržiavanie u všetkých osôb, ktoré sa podieľajú na plnení tejto zmluvy; porušenie týchto Pravidiel je dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.01.2022 08:00 — 27.04.2022 16:00
1,00 celok
126 586,00
105 488,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2022 14:29
25.01.2022 11:00
25.01.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2022 17:42 - Vstupná ponuka | 126 552,00 | € | Cena s DPH |
24.01.2022 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 126 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: