• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2022 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2022 13:55

Detail zákazky Z202125299

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2022 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2022 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2022 13:55

Základné údaje

Z202125299

OF-248751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6170786

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

50634526

SophistIT, s.r.o.

Cementárenská cesta 16, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie a implementácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení - MDM

softvérové licencie, správa mobilných zariadení, zaistenie bezpečnosti

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72266000-7 - Softvérové poradenstvo
  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvérové licencie pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre mobilné zariadenia
Funkcia
Slúži na bezpečnú správu mobilných zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Softvérové licencie pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre mobilné zariadenia objednávateľa so softwérovou podporou od výrobcu 7/24 na obdobie minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. ks 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Centrálna správa pre manažment mobilných zariadení v GUI, vrátane prehľadných Dashboardov, podrobný reporting Áno
2. Možnosť rýchlej počiatočnej konfigurácie nových mobilných zariadení. Áno
3. Detailná správa mobilných zariadení, vrátane ich operačných systémov, bezpečnostných politík, inštalovaných aplikácií. Áno
4. Podrobná kontrola dát nachádzajúcich sa na mobilnom zariadení. Áno
5. Kontrola a zabezpečenie komunikácie cez VPN medzi mobilnými zariadeniami a kolektormi dát v dátovom centre objednávateľa Áno
6. Kontrola konektivity na vybrané WiFi siete ako aj prístupu do siete internet Áno
7. Rýchle a hromadné nasadzovanie nových aplikácií Áno
8. Možnosť vymazania citlivých dát zo zariadenia na diaľku, v prípade straty alebo odcudzenia mobilného zariadenia Áno
9. Vynucovanie autentifikácie a zašifrovania celého mobilného zariadenia vrátane zozbieraných dát Áno
10. Podpora kioskových konfigurácií pre mobilné zariadenia využívajúce natívne rozhrania MDM API, ako sú napríklad kioskový režim pre Android pre jednu alebo viac aplikácií a pre viacužívateľský režim pre iOS / iPadOS Áno
11. Podpora pre OEMConfig - API pre správu Samsung Knox a Zebra Managed konfigurácie Áno
12. Funkcia sledovania údajov o koncovom zariadení (GPS, spotreby hovorov a správ a automatizovanie akcií a dodržiavania predpisov) Áno
13. Riadený prístupu k e-mailovému serveru a šifrovanie údajov a príloh Áno
14. Funkcia bezpečného pripojenia k podnikovým intranetovým službám bez potreby vytvárania VPN spojenia Áno
15.Podpora dvoj-faktorovej autentifikácie Áno
16. Merateľný vplyv na úsporu času pri nasadzovaní nových mobilných zariadení a nových aplikácií Áno
17. Mitigácia úniku dát z mobilných zariadení Áno
18. Zníženie rizika prieniku do dátových úložísk Áno
19. Softwérová podpora 7/24 min. 24 mesiacov
20. Podpora operačného systému Android na mobilných zariadeniach • Zariadenia Android Legacy so systémom Android 4.4 (Kit Kat) a novším • Zariadenia Android Enterprise Work Managed
21. Podpora operačného systému macOS na mobilných zariadeniach • Zariadenia macOS 10.7 Lion +: • MacBook Pro • Macbook air • Mac Mini • iMac • Mac Pro
22. Podpora operačného systému Zariadenia QNX na mobilných zariadeniach Zariadenia QNX 6.5.
23. Podpora operačného systému Windows Desktop a Windows Rugged na mobilných zariadeniach • Windows CE 5, 6 a 7.                             • Windows Mobile 5.x / 6.1 / 6.5 (profesionálny a štandardný).                •  Windows Embedded 6.5.            • Zariadenia so systémom Windows 10
 2. Implementácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre 350 ks mobilných zariadení
Funkcia
Slúži na správne implementovanie správy mobilných zariadení objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Implementácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre 350 ks mobilných zariadení objednávateľa s podporou od výrobcu softvéru 7/24 na obdobie minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Návrh high level designu platformy Áno
2. Návrh politík a profilov pre správu mobilných zariadení Áno
3. Implementácia "Platformy pre správu mobilných zariadení "On premise" Áno
4. Nastavenie sieťového prostredia Áno
5. Pridanie zariadení pod správu platformy Áno
6. Integrácia s existujúcimi riešeniami a správou identít a prístupovými právami užívateľov na požadované aplikácie Áno
7. Nastavenie zálohovania platformy - definovania záložného úložiska pre platformu, nastavenie zálohovania Áno
8. Vytvorenie dokumentácie Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom plnenia je dodanie a inštalácia softvérových licencií pre správu mobilných zariadení nasaditeľných v inštalácii “on premise” pre 350 ks mobilných zariadení objednávateľa, vrátane štandardnej softvérovej podpory 7/24 po dobu minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy. Pre vylúčenie pochybností sa má za to, že predmetom plnenia nie je dodanie mobilných zariadení.
2. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie kompletného predmetu zmluvy, t.j. dodanie softvéru vrátane súvisiacej technickej dokumentácie, inštalácia softvéru v mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa, zaškolenie príslušných zamestnancov objednávateľa a poskytovanie štandardnej softvérovej podpory v trvaní minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
3. K inštalácii softvéru a uvedeniu mobilných zariadení do prevádzky musia byť dodané všetky súvisiace časti platformy, softvér a aj všetky jeho komponenty, ktoré sú potrebné pre riadnu inštaláciu softvéru a riadne fungovanie mobilných zariadení po prihlásení do VPN objednávateľa, vrátane kontroly a komunikácie cez VPN medzi mobilnými zariadeniami a kolektormi dát v dátovom centre objednávateľa.
4. Požaduje sa termín dodania kompletného predmetu zmluvy do 3 mesiacov po nadobudnutí účinnosti zmluvy, na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať. Pre zamedzenie pochybností platí, že predmet zmluvy je riadne dodaný, ak budú mobilné zariadenia fungovať tak, ako je to uvedené v špecifikácii predmetu tejto zmluvy.
5. Súčasťou dodania kompletného predmetu zmluvy bude aj všetka, s dodaním predmetu zmluvy súvisiaca technická dokumentácia a tiež ďalšia dokumentácia umožňujúca jeho riadne užívanie. Dokumentácia musí byť dodaná aj v slovenskom jazyku.
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie kompletného predmetu zmluvy.
7. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. Faktúra je splatná do 60 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa.                                                                                                                                                                                                                                                       Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne:
a) elektronicky e-mailom vo formáte PDF na adresu elektronickej pošty: podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 PDF faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte PDF musí byť pripojená ako príloha k e-mailu. Prílohy k faktúre (dodací list, súpis prác, akceptačný protokol atď.) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh).
Žiadne ďalšie prílohy (JPG, GIF atď.) nesmú byť súčasťou e-mailu, z dôvodu dodržiavania pravidiel kybernetickej bezpečnosti budú zamietnuté,                                                                                                                                                                                                                                                                         alebo
b) hodnoverne elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky ministerstva zriadenej na portáli Slovensko.sk. Adresa elektronickej schránky - UPVS ID: ico://sk/00151742. Jedna správa môže obsahovať maximálne jednu faktúru. Prílohy k faktúre (dodací list, súpis prác, akceptačný protokol atď.) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, musia byť súčasťou faktúry (t. j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh).
Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB.
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH.
9. Ak po inštalácii softvéru nebude mobilné zariadenie fungovať riadne, t.j. pri inštalácii softvéru došlo k poškodeniu/znefunkčneniu mobilného zariadenia v dôsledku činnosti dodávateľa, zaväzuje sa dodávateľ nahradiť objednávateľovi škodu tým spôsobenú a dodať objednávateľovi nové mobilné zariadenie minimálne rovnakej funkčnej a technickej špecifikácie alebo uhradiť objednávateľovi náklady na opravu mobilného zariadenia, a to v závislosti od charakteru vady zariadenia.
10. Dodávateľ berie na vedomie, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a zmluva podlieha osobitným ustanoveniam Obchodných podmienok elektronického trhoviska upravených v Čl. XV, 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“.
11. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu SW/zmluvu s výrobcom SW o oprávnenosti poskytovať SW a podporu SW, z ktorého bude zrejmá aj doba, počas ktorej je poskytovaná podpora SW podľa tejto zmluvy. Minimálna doba poskytovania softvérovej podpory je 24 mesiacov odo dňa dodania kompletného predmetu zmluvy.
12. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný súhlas majiteľa softvéru na spôsob použitia softvéru v neobmedzenom územnom, vecnom a časovom rozsahu, nevyhnutnom na dosiahnutie účelu tejto zmluvy.
13. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, ako aj počas trvania tejto zmluvy bol dodávateľ, ako aj jeho prípadní subdodávatelia (ktorým vyplýva zo zákona povinnosť registrácie v RPVS), zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „zákon č. 315/2016 Z.z.), inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľov do tohto registra.
14. Objednávateľ je v zmysle OPET oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ a jeho subdodávatelia v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy.
15. Dodávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť údajov zapísaných v registri partnerov verejného sektora, identifikáciu konečného užívateľa výhod a overovanie identifikácie konečného užívateľa výhod (predmetné sa vzťahuje aj na jeho subdodávateľov), v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodov, uvedených v § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z.z. Objednávateľ nie v omeškaní a nie je povinný plniť čo mu ukladá zmluva, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z.z.
16. Za podstatné porušenie zmluvy s následkom odstúpenia od zmluvy od jej začiatku sa považuje dodanie neúplného predmetu zmluvy alebo predmetu zmluvy, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, t.j. ak mobilné zariadenia po inštalácii softvéru nebudú fungovať riadne.
17. Dodávateľ ako súčasť kompletného predmetu zmluvy zabezpečí/poskytne zaškolenie pre obslužný personál v rozsahu 40 človekodní počas trvania zmluvy.
18. Súčasťou poskytnutých služieb sú aj konzultácie k navrhovaným politikám a profilom, nastavenia sieťového prostredia a ich implementácie minimálne v rozsahu 50 hodín počas trvania zmluvy.
19. Dodávateľ nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa poveriť realizáciou predmetu zmluvy ani jej časti tretiu osobu. Dodávateľ je povinný vykonávať služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. Ak dodávateľ použije na plnenie svojich záväzkov tretiu osobu, dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu akoby plnil sám.
20. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oboznámi dodávateľa s Pravidlami na riadenie prístupu tretích strán poskytujúcich služby pre objednávateľa (ďalej iba „Pravidlá“). Dodávateľ je povinný tieto Pravidlá dodržiavať a zaväzuje s nimi oboznámiť a zabezpečiť ich dodržiavanie u všetkých osôb, ktoré sa podieľajú na plnení tejto zmluvy; porušenie týchto Pravidiel je dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.01.2022 08:00 — 27.04.2022 16:00

1,00 celok

126 586,00

105 488,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.01.2022 14:29

25.01.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 540
 205
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2022 17:42 - Vstupná ponuka 126 552,00 € Cena s DPH
24.01.2022 16:46 - Najvýhodnejšia ponuka 126 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS