• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2022 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 09:50

Detail zákazky Z202125297

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2022 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2022 09:50

Základné údaje

Z202125297

OF-245068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6158362

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

17323100

Askin & Co., spol. s r.o.

Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laser na liečbu glaukómu a laserovú liečbu sietnice vrátane indirektného oftalmoskopu

glaukóm, vnútroočný tlak, transsklerálny laser, cyklofotokoagulácia, mikropulz

  • 33128000-3 - Lekársky laser, iný ako pre chirurgiu
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laser na liečbu glaukómu a laserovú liečbu sietnice vrátane indirektného oftalmoskopu - 1 ks
Funkcia
cyklofotokoagulačný laser s mikropulznou technológiou na liečbu terminálnych štádií glaukómu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vlnová dĺžka nm 810
trvanie pulzu s 0,01
zameriavací lúč nm 635 650
interval opakovania s 0,1 0,7
výdrž osvetlenia hod. 10000
rozsah PD mm 48 76
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pripojenie adaptéra na indirektný oftalmoskop áno
kompatibility s laserovými sondami kompatibilné sondy s dodávaným prístrojom bez časového obmedzenia
terapeutické módy single, repeat, continuous, paiting, mikropulz, fotokoagulácia sietnice, transpupilárna termoterapia, termická cyklofotokoagulácia
osvetlenie LED
zabudované IR/UV filtre áno
modrý, zelený filter áno
lithiová batéria áno
širokouhlý difúzor áno
akumulátor áno
bezdrôtový áno
nabíjacia jednotka áno
indirektný oftalmoskop áno
adaptér na nepriamy oftalmoskop áno
počet sond na glaukómové terapie 20 ks
terapeutická šošovka k indirektnému oftalmoskopu 28D
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia, vrátane odovzdania dokumentácie.
Vrátane zaškolenia zamestnacov do obsluhy.
Požaduje sa záručná doba v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykoná dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané prístroje . Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote nejneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkovej ceny v Eur bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v Eur s DPH, celkovej ceny v Eur bez DPH a celkovej ceny v Eur s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uztvorenej zmluvy.
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Požaduje sa v zmysle § 340 b, ods. 5 Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní od dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, 036 59 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.01.2022 07:00 — 23.03.2022 15:30

1,00 ks

34 150,00

34 150,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.01.2022 15:14

19.01.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 741
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2022 10:38 - Vstupná ponuka 34 150,00 € Cena bez DPH
17.01.2022 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka 34 140,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS