• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.01.2022 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 10:50

Detail zákazky Z202125293

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.01.2022 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2022 10:50

Základné údaje

Z202125293

OF-248772

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6160937

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

35813393

A-Z STAV, s.r.o.

Biskupická 36 A, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zhodnotenie drobného stavebného odpadu

zhodnotenie, odpad, stavebný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie drobného stavebného odpadu
Funkcia
Zhodnotenie drobného stavebného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov  v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o odpadoch") ako aj v zmysle Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z.z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
katalógové číslo odpadu 200308 - drobný stavený odpad t 2800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kategória odpadu O
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zmluvy
1.1 Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.7 účinnej odo dňa 02.08.2021 je odber a zhodnotenie stavebného odpadu, katalógové číslo odpadu: 200308 (ďalej len "Odpad")  v predpokladanom množstve uvedenom vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu Dohody (ďalej len Dohoda").
1.2 Rozsah predmetu plnenia  Dohody je určený pre predpokladané množstvo Odpadu za  dvanásť (12) mesiacov od uzatvorenia tejto Dohody, alebo do vyčerpania predpokladaného objemu v zmysle položky č. 1 tejto Dohody.  Zmluvné strany sa dohodli, že táto Dohoda je rámcovou dohodou a Objednávateľ nie je povinný dodať Odpad Dodávateľovi v celom uvedenom množstve. Skutočný rozsah predmetu plnenia Dohody bude upravený v rozsahu zodpovedajúcom aktuálnym podmienkam Objednávateľa, t.j. v menšom, alebo väčšom rozsahu.
2. Čas plnenia
2.1 Dodávateľ priamo alebo prostredníctvom iného miesta na zhodnotenie spĺňajúceho povinnosti upravené v tejto Dohode zabezpečí preberanie Odpadu na mieste zhodnotenia v pracovných dňoch od 07:00 hod. do 16:00 hod., v sobotu od 07:00 hod. do 12:00 hod. Objednávateľ sa zaväzuje dopravovať na miesto zhodnotenia Odpad vo veľkokapacitných kontajneroch (ďalej len "VKK") Objednávateľa.
3. Miesto plnenia
3.1 Zhodnotenie Odpadu bude realizované v mieste určenom Dodávateľom v zmysle platných rozhodnutí a na vlastné náklady Dodávateľa.
4. Podmienky poskytovania služby
4.1 Dodávateľ  sa bez vyzvania objednávateľa zaväzuje predložiť do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody doklad potvrdzujúci súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie Odpadu podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona o odpadoch - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov pre katalógové číslo odpadu, ktoré je predmetom Dohody a kódom  nakladania zhodnocovaním R5, R12 a R13 pre Odpad a množstvo Odpadu uvedené v časti  funkčná a technická špecifikácia tejto Dohody.
4.2 Pre vylúčenie pochybností Objednávateľ nebude akceptovať rozhodnutie vydané na mobilné zariadenie.
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať právoplatnosť všetkých zákonom stanovených povolení, rozhodnutí v predpísanej forme a rozsahu počas celej doby trvania tejto Dohody.
4.4 V prípade ak Dodávateľ využije pri plnení tejto Dohody technické a odborné kapacity tretej osoby, Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi zmluvu, prípadne zmluvu o budúcej zmluve s treťou osobou ako doklad, že Dodávateľ je spôsobilý na plnenie tejto Dohody prostredníctvom tretej osoby, pričom Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi Rozhodnutie na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov tejto tretej osoby v zmysle bodu 4.1 tejto Dohody.
4.5 Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou Odpadu) a ekologických dopadov (navýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce Odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť  miesta na zhodnotenie Odpadu do 30 km od Námestia Slovenského národného povstania v Bratislave pre cestu tam a 30 km pre cestu späť (30 km+ 30 km).
4.6 Na účely určenia vzdialenosti bude vzdialenosť vypočítaná podľa google.sk/maps metódou najkratšia trasa, pričom bude uvedená lokalita tak začiatočného ako aj koncového bodu. Za začiatočný bod sa považuje sídlo Objednávateľa a za konečný bod sídlo miesta zhodnotenia odpadov Dodávateľa.
4.7 Dodávateľ je povinný predložiť  Objednávateľovi vlastný návrh na plnenia do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody, ktorý musí obsahovať okrem iného aj podrobný štruktúrovaný rozpočet. Podrobný štruktúrovaný rozpočet zahŕňa cenu za tonu v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu tejto Dohody. V predloženom  návrhu plnenia je Dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu tejto Dohody.
4.8 Dodávateľ  sa zaväzuje predložiť  Objednávateľovi do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Dohody presnú adresu  miesta na zhodnotenie Odpadu, ktorá bude určená na zhodnotenie Odpadu podľa tejto Dohody.
4.9 Dodávateľ  je povinný udržiavať všetky príjazdové cesty, cesty vo vnútri areálu miesta zhodnotenia Odpadu spevnené a miesto vysypania/vykládky Odpadu bolo v stave predchádzajúcom vzniku škody na vozidlách Objednávateľa.
4.10 Dodávateľ zabezpečí odber najneskôr do tridsať (30) minút  po príchode vozidla  Objednávateľa k vstupnému vážnemu zariadeniu určenému na váženie vozidiel prevážajúcich odpad.
4.11 Dodávateľ je povinný prevziať Odpad od Objednávateľa v zmysle tejto Dohody, následne ho protokolárne odvážiť a vystaviť vážny list s potvrdením o prevzatí Odpadu v dvoch (2) vyhotoveniach.
4.12 Vážny list vystavený Dodávateľom musí zahŕňať tieto údaje: a) Objednávateľa, b) miesto odovzdania dodaného Odpadu, c) druh a kód dodaného Odpadu, d) hmotnosť dodaného Odpadu, e) dátum a čas prevzatia Odpadu, f) evidenčné číslo motorového vozidla, ktorým bol Odpad dovezený.
4.13 Osoba poverená Objednávateľom na prevoz a vykládku Odpadu skontroluje údaje uvedené na vážnom liste a odsúhlasí svojím podpisom. Podpísaný vážny list bude podkladom pre vystavenie faktúry a fotokópie vážnych listov  vytvorených za príslušný mesiac budú tvoriť neoddeliteľnú prílohu každej faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľovi.
4.14 Dodávateľ sa zaväzuje, že faktúry za zhodnotenie Odpadu bude Objednávateľovi vystavovať mesačne, sumárne za celý príslušný mesiac, vždy k poslednému dňu v mesiaci.
4.15 V prípade ak faktúra doručená Dodávateľom Objednávateľovi nebude obsahovať všetky náležitosti a prílohy stanovené v bode 4.13 a 4.14 tejto Dohody, je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi na prepracovanie, alebo doplnenie.
4.16 V prípade ak Dodávateľ neprevezme Odpad od Objednávateľa, prípadne preklasifikuje katalógové číslo odpadu, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť  oznámiť Objednávateľovi bezodkladne a písomne odôvodniť priloženou fotodokumentáciou.
4.17 Dodávateľ je oprávnený zmeniť miesto odovzdania Odpadu len s písomným súhlasom Objednávateľa, o ktorý je povinný Dodávateľ požiadať Objednávateľa minimálne tri (3) dni pred plánovaním dovezením Odpadu. Miesto odovzdania Odpadu, ktorým Dodávateľ žiada nahradiť pôvodné miesto odovzdania Odpadu, musí spĺňať všetky relevantné požiadavky uvedené v tejto Dohode. V prípade, ak by nové miesto odovzdania Odpadu bolo ďalej než 30 km od Námestia Slovenského národného povstania v Bratislave, Dodávateľ je povinný uhradiť náklady na dopravu Odpadu za km nad rámec Objednávateľovi.
5. Platobné podmienky
5.1. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
5.2. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
6. Spoločné ustanovenia
6.1 Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto Dohoda, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
6.2 Nedodržanie akýchkoľvek podmienok a požiadaviek Objednávateľa uvedených v tejto Dohode sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok Dodávateľom s možnosťou odstúpiť od Dohody Objednávateľom.
6.3 Objednávateľ môže túto Dohodu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej Zmluvnej strane doručená.
6.4 Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Dohody podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na web stránke Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

2 800,00 t

109 200,00

109 200,00

Podrobný štruktúrovaný rozpočet zahŕňa cenu za tonu v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.01.2022 10:04

20.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2022 09:50 - Vstupná ponuka 109 195,00 € Cena bez DPH
20.01.2022 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 109 195,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS