• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 11:50

Detail zákazky Z202125289

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 11:50

Základné údaje

Z202125289

OF-244672

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6141797

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

17312001

MEDITRADE spol. s r.o.

Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitoring krvných plynov

analyzátor, online, krvné parametre, mimotelový obeh, pH, PCO2,PO2, K+, optická fluorescencia

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 33123000-8 - Kardiovaskulárne prístroje
  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzátor na online monitoring krvných parametrov pri mimotelovom obehu
Funkcia
Prístroj na kontinuálne monitorovanie kritických krvných parametrov, ktorý je pomocou príslušenstva napojený na hadicový set mimotelového obehu. Založený na princípe optickej fluorescencie s presnosťou takmer laboratórneho vyšetrenia.
Meranie krvných parametrov: pH, PCO2, PO2, K+, teplota, saturácia kyslíka, HCT, total hemoglobín, spotreba kyslíka, HCO3, prietok krvi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
analyzátor na online monitoring krvných plynov ks 1
rozsah merania DO2 ml/min 10 2000
rozsah merania pH pH 6,0 8,0
rozsah merania PCO2 mmHg 10 100
rozsah merania PO2 mmHg 10 600
rozsah merania K+ mmole/-1 1,0 8,0
rozsah merania teploty °C 15 45
rozsah merania SO2 % 60 100
rozsah merania HCT % 15 45
rozsah meranie total HCT % 15 45
rozsah merania prietoku l/min 0 9,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Meranie krvných parametrov: DO2, pH, PCO2, PO2, K+, teplota, saturácia kyslíka, HCT, total hemoglobín, spotreba kyslíka, HCO3, prietok krvi áno
Real-time monitorovanie DO2 áno
Kontinuálne meranie parametra DO2 (O2 delivery) pre zníženie výskytu AKI (akútne zlyhanie obličiek) áno
Cyklus merania pH, PCO2, PO2 každú sekundu áno
Cyklus merania K+ každých 6 sekúnd áno
Cyklus merania SO2, HCT, HGB každých 18 milisekúnd áno
Možnosť výberu zobrazenia parametrov numericky, tabulárne alebo graficky "touch-screen" áno
Možnosť integrovanej tlačiarne v systéme pre potrebu archivácie nameraných údajov áno
Možnosť kalibrácie systému pred použitím ako bezpečnostný prvok áno
Príslušenstvo ktoré prichádza do styku s krvou - potiahnuté kvalitným biocautingom áno
Možnosť spoločného prepojenia s kompatibilným prístrojom na mimotelový obeh a kontroly nameraných údajov aj na monitore prístroja na mimotelový obeh áno
Kombinácia farebne rozlíšených modulov - Arteriálne/Venózne krvné parametre a Hematokrit/Saturácia áno
Online aktualizácia meraných parametrov na systémovom displeji každých 6 sekúnd áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane  inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
4. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované
5. Záručná doba na zariadenie kompletného vybavenia je min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia prístroja
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
11. V prípade dodávky tovaru zo zahraničia ( v rámci krajín EÚ), požaduje sa predložiť údaje do hlásenia "INTRASTAT-SK" v rozsahu - číslo colného sadzobníka, krajina pôvodu tovaru, váha tovaru (netto) 1ks, a spôsob dopravy
12. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
13. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
14. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
15. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
16. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
17. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
19. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.01.2022 12:00 — 11.02.2022 15:00

1,00 celok

35 351,00

35 351,00

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.01.2022 10:51

10.01.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2022 12:30 - Vstupná ponuka 35 351,00 € Cena bez DPH
04.01.2022 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 35 351,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS