36065340
Štátna pokladnica
Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK
50438336
Hewlett Packard Enterprise Slovakia, s.r.o.
Galvaniho 7, Bratislava, 821 04, SVK
Pozáručná podpora IKT infraštruktúry – SLA
IKT, pozáručná technická podpora, podpora, HW infraštruktúra
Služba
1. SW
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný softvér, t. j. odstránenie softvérovej poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru, licenčná podpora. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VMw vSphere EntPlus 1P 1yr SW | ks | 8 | ||
VMw vCntr Srv Std 1yr SW | ks | 1 | ||
VMw vSph EssPlus Kit 6P 3yr E-LTU | ks | 1 | ||
HP DP perTB 1-9TB SW E-LTU | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VMw vSphere EntPlus 1P 1yr SW | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
VMw vCntr Srv Std 1yr SW | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
VMw vSph EssPlus Kit 6P 3yr E-LTU | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
HP DP perTB 1-9TB SW E-LTU | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
2. HW servery a ich SW vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér serverov a príslušné softvérové vybavenie, t. j. oprava alebo výmena chybného dielu alebo celého zariadenia, odstránenie SW poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP proliant DL380 G5 – ADC | ks | 1 | ||
HPE DL360 Gen9 8SFF CTO Server – SWT | ks | 4 | ||
HP DL380p Gen8 12-LFF CTO Server – BKP | ks | 1 | ||
HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl | ks | 1 | ||
HP BL460c G6 CTO Blade OEM | ks | 7 | ||
HP BL460c Gen8 E5-v2 10/20Gb CTO Blade | ks | 2 | ||
HP 8/8 (8)-ports Enabled SAN Switch | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HP proliant DL380 G5 – ADC | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HPE DL360 Gen9 8SFF CTO Server – SWT | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HP DL380p Gen8 12-LFF CTO Server – BKP | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP BL460c G6 CTO Blade OEM | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP BL460c Gen8 E5-v2 10/20Gb CTO Blade | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP 8/8 (8)-ports Enabled SAN Switch | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
3. HW dátových úložísk a ich SW vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér dátových úložísk a príslušné softvérové vybavenie, t. j. oprava alebo výmena chybného dielu alebo celého zariadenia, odstránenie softvérovej poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP EVA4400 | ks | 1 | ||
HP MSL2024 1 LTO-6 Ult 6250 FC Library | ks | 1 | ||
HP P2000 G3 SAS MSA Dual Cntrl SFF Array 6xHDD | ks | 1 | ||
HPE SV VSA 2014 SW 4TB 3-pack E-LTU | ks | 1 | ||
HP EVA 6300 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HP EVA4400 | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň + ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HP MSL2024 1 LTO-6 Ult 6250 FC Library | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP P2000 G3 SAS MSA Dual Cntrl SFF Array 6xHDD | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň + ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HPE SV VSA 2014 SW 4TB 3-pack E-LTU | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
HP EVA 6300 | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
4. HW sieťových zariadení a ich SW vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér sieťových zariadení a príslušné softvérové vybavenie, t. j. oprava alebo výmena chybného dielu alebo celého zariadenia, odstránenie SW poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cisco ASA5508 Control License | ks | 2 | ||
ASA 5508-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | ks | 2 | ||
ASA 5508-X SSD | ks | 2 | ||
Cisco ASA5516 Control License | ks | 1 | ||
ASA 5516-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | ks | 2 | ||
ASA 5516-X SSD | ks | 1 | ||
Cisco 2901 w/2 GE,4 EHWIC,2 DSP,256MB CF,512MB DRAM,IP Base | ks | 2 | ||
Cisco 2901 Security Bundle w/SEC license PAK | ks | 2 | ||
Cisco ASA5516 FirePOWER AMP License | ks | 2 | ||
Cisco ASA5516 FirePOWER URL Filtering Service License | ks | 2 | ||
Cisco 2901 AC Power Supply | ks | 2 | ||
350W AC Config 1 Power Supply | ks | 2 | ||
10GBASE-SR SFP Module | ks | 4 | ||
Catalyst 2960-X 48 GigE, 4 x 1G SFP, LAN Base | ks | 2 | ||
Cisco Catalyst 3850 48 Port Data IP Base | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cisco ASA5508 Control License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5508-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5508-X SSD | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco ASA5516 Control License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5516-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5516-X SSD | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco 2901 w/2 GE,4 EHWIC,2 DSP,256MB CF,512MB DRAM,IP Base | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco 2901 Security Bundle w/SEC license PAK | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco ASA5516 FirePOWER AMP License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco ASA5516 FirePOWER URL Filtering Service License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco 2901 AC Power Supply | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
350W AC Config 1 Power Supply | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
10GBASE-SR SFP Module | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Catalyst 2960-X 48 GigE, 4 x 1G SFP, LAN Base | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco Catalyst 3850 48 Port Data IP Base | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.3.1 IKT infraštruktúrou objednávateľa sa pre účely tejto zákazky rozumie HW a SW špecifikovaný podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.3.2 Proaktívnou a reaktívnou podporou sa rozumie služba Poskytovateľa, ktorá zaužívanými postupmi a činnosťami v rámci ITSM zabezpečí predchádzanie vzniku incidentov v IKT (proaktívne kontroly a aplikovanie softvérových záplat a aktualizácií), identifikáciu príčin incidentu (root cause analysis), komunikáciu s výrobcom HW a SW na odstránenie incidentu v stanovenom čase tak, aby nedošlo k prerušeniu služieb poskytovaných objednávateľom. Pokiaľ incident znamená nedostupnosť služieb, poskytovateľ musí zabezpečiť všetky poskytované činnosti a postupy tak, aby nemal dopad na produkčnú prevádzku |
I. a) Podpora HW a sieťových zariadení - Predmetom poskytovania servisu hardvéru je Hardware maintenance onsite Support. |
1.3.3 Telefonická podpora pri riešení hardvérových problémov, diagnostika problému prostredníctvom vzdialeného prístupu (výlučne pomocou šifrovaného pripojenia a/alebo RSA token, ďalej len ako „vzdialený prístup“). Hardvérové problémy sú nahlasované telefonicky alebo elektronicky počas zvoleného časového pokrytia. |
1.3.4 Poskytovanie servisu hardvéru v mieste inštalácie – OnSite. |
1.3.5 Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu hardvérových produktov v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. |
1.3.6 Servisné pokrytie – 9x5, Pondelok – Piatok, od 8:00 do 17:00 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja . Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. |
1.3.7 Servisné pokrytie – 24x7, Pondelok – Nedeľa, 24 hodín, okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja . Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. |
1.3.8 Doba odozvy 4 hodiny v mieste zákazníka – poskytovateľ uskutoční servisný zásah do 4 hodín od telefonického a/alebo písomného nahlásenia a registrácie problému. |
1.3.9 Doba odozvy Next Business Day v mieste zákazníka – poskytovateľ uskutoční servisný zásah nasledujúci pracovný deň od telefonického a/alebo písomného nahlásenia a registrácie problému. |
1.3.10 Záväzok odstránenia poruchy do 24 hodín (Call-to-repair time commitment) – poskytovateľ vynaloží primerané úsilie na to, aby bola funkčnosť produktu obnovená do 24 hodín od prvotného telefonického a/alebo písomného nahlásenia a zaregistrovania servisnej požiadavky. Doba opravy začína v okamihu kedy je servisná požiadavka zaregistrovaná v stredisku podpory poskytovateľa a končí oznámením poskytovateľa o tom, že je hardvér opravený. Oprava je považovaná za ukončenú, akonáhle poskytovateľ overí, že nefunkčnosť hardvéru bola odstránená alebo bol obnovený prístup k dátam Objednávateľa |
1.3.10.1 Poskytovateľ môže podľa vlastného uváženia dočasne alebo trvale vymeniť produkt tak, aby dodržal záväzný čas opravy. Náhradné produkty môžu byť nové alebo ekvivalentné novým z hľadiska výkonnosti.. |
1.3.11 Záväzok odstránenia poruchy do 6 hodín (Call-to-repair time commitment) - poskytovateľ vynaloží primerané úsilie na to, aby bola funkčnosť produktu obnovená do 6 hodín od prvotného telefonického a/alebo písomného nahlásenia a zaregistrovania servisnej požiadavky. Doba opravy je časový interval, ktorý sa začína v okamihu kedy je servisná požiadavka zaregistrovaná v stredisku podpory poskytovateľa a končí oznámením eľa o tom, že je hardvér opravený. Oprava je považovaná za ukončenú, akonáhle poskytovateľ overí, že nefunkčnosť hardvéru bola odstránená alebo bol obnovený prístup k dátam |
1.3.11.1 Poskytovateľ môže podľa vlastného uváženia dočasne alebo trvale vymeniť produkt tak, aby dodržal záväzný čas opravy. Náhradné produkty môžu byť nové alebo ekvivalentné novým z hľadiska výkonnosti. |
1.3.12 Nepretržitá práca na probléme – od okamihu začatia servisného zásahu budú práce (buď priamo na mieste alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu) vykonávané tak dlho, pokiaľ nebudú produkty uvedené do funkčného stavu, alebo pokiaľ sa nedosiahne primeraného pokroku. Práce môžu byť dočasne prerušené, pokiaľ bude potrebné zabezpečiť ďalšie/náhradné diely alebo zdroje. Práca bude obnovená po ich nadobudnutí. |
1.3.13 Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. |
1.3.14 Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa hardvéru, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
1.3.15 Záväzok poskytovateľa poskytovať rovnakú/adekvátnu podporu služby, aj v prípade, že počas trvania plnenia predmetu zákazky došlo k výmene hardvérového zariadenia alebo softvéru z dôvodu havárie alebo ako výsledok proaktívnej činnosti. |
I. b) Poskytovateľ musí vykonávať podporu SW/ servis softvérových produktov minimálne v rozsahu: Poskytovanie servisu softvéru zahŕňa telefonickú podporu: |
1.3.16 Prístup k technickým zdrojom online. |
1.3.17 Izolácia, analýza a vyriešenie softvérového problému. |
1.3.18 Riadenie eskalácií. |
1.3.19 Poskytovanie informácií ohľadom najnovších funkcií softvérového produktu, známych problémov a ich dostupných riešení; poradenstvo týkajúce sa prevádzkovania softvérového produktu. |
1.3.20 Servis prostredníctvom vzdialeného prístupu. Servisné pokrytie: 9x5, Pondelok – Piatok, od 8:00 do 17:00 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja ; 24x7, Pondelok – Nedeľa, 24 hodín denne, okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja |
1.3.21 Vzdialená odozva (telefonická, alebo e-mailom alebo vzdialeným šifrovaným prístupom) do 4 hodín od telefonického alebo e- mailového nahlásenia servisnej požiadavky. |
1.3.22 Riešenie softvérového problému v mieste inštalácie, ak to bude nevyhnutné. |
I. c) Poskytovateľ musí vykonávať proaktívne služby minimálne v rozsahu: |
1.3.23 Telefonická podpora: |
1.3.23.1 konzultácie pri vzniku incidentu, |
1.3.23.2 pri zmene a rekonfigurácii IKT komponentov, |
1.3.23.3 pri poskytovaní súčinnosti tretím stranám, |
1.3.23.4 informovanie o aktuálnych novinkách súvisiacich s podporovanou IKT. |
1.3.24 Servis prostredníctvom vzdialeného prístupu a/alebo v mieste inštalácie IKT: |
1.3.24.1 Diagnostika po vzniku incidentu pre identifikovanie príčin. |
1.3.25 Servisné pokrytie: 9x5, Pondelok – Piatok, od 8:00 do 17:00 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja , odozva najneskôr v nasledujúci pracovný deň: |
1.3.25.1 aktualizácia softvérového vybavenia HW komponentov IKT pri zistení nestability, pri zistení incidentu a/alebo na predchádzanie vzniku incidentu, |
1.3.25.2 kontrola matíc kompatibility a vykonanie postupov a činností na dosiahnutie súladu, |
1.3.25.3 riešenie bezpečnostných opatrení a nápravných opatrení po zistení zraniteľností. |
I. d) Reporting a kvalitanívne požiadavky |
1.3.26 Pravidelné reportovanie o stave IKT infraštruktúry – reporting min. 1 x kalendárny kvartál . |
1.3.27 Pozáručný servis zahŕňa prácne aj cenovo nárok na kontaktovanie servisného centra poskytovateľa, bezodplatnú výmenu náhradných dielov v prípade ich poruchy, nárok na aktualizáciu a nové verzie softvéru a služieb súvisiacich s podporou inštalovanej bázy objednávateľa v mieste inštalácie. |
1.3.28 Objednávateľ požaduje dodávku výrobcom zabezpečenej záruky na hardvérové komponenty na predmetné zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky overiteľnej na webovom portáli výrobcu. |
1.3.29 Objednávateľ požaduje licenčnú a produktovú podporu softvérových produktov pri incidentoch, dostupnosť aktualizácií a záplat priamo na webovom portáli výrobcu SW softvérových licencií pod kontom objednávateľa. |
1.3.30 Objednávateľ požaduje služby proaktívnej a reaktívnej podpory inštalovanej bázy IKT infraštruktúry, t.j.. v rozsahu postupov a činností ITSM zabezpečujúcich predchádzanie vzniku incidentov v IKT (proaktívne kontroly a aplikovanie SW záplat a aktualizácií), identifikáciu príčin incidentu (root cause analysis), komunikáciu s výrobcom HW/HW na odstránenie incidentu v stanovenom čase tak, aby nedošlo k prerušeniu poskytovaných služieb. Ak incident znamená nedostupnosť služieb, poskytovateľ zabezpečí poskytované činnosti a postupy s minimalizovaním dopadu na produkčnú prevádzku. |
1.3.31 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2022. |
1.3.31.1 Miestom plnenia, resp. vykonania predmetu zmluvy je sídlo Objednávateľa. |
1.3.31.2 Poskytovateľ je oprávnený vykonať predmetom tejto Zmluvy sám, príp. aj prostredníctvom subdodávateľov. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov tak, ako keby plnenie realizoval sám. |
1.3.32 Poskytovateľ do šiestich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.3.32.1 predloží zoznam osôb, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu služby. |
1.3.32.2 preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7, a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a udelí prístup pre pracovníkov objednávateľa do tohto systému. |
1.3.32.3 preukáže, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware, a to predložením dokumentu preukazujúceho túto skutočnosť vystaveného zodpovedným zástupcom výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
1.3.32.4 preukáže, že je autorizovaným servisným partnerom výrobcu zariadení HPE, a to predložením dokumentu preukazujúceho túto skutočnosť vystaveného zodpovedným zástupcom výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
1.3.32.5 predloží položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: a) jednotkové ceny v Eur bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom v Eur bez DPH, cenu celkom v Eur s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.3.32.6 predloží potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera. |
1.3.32.7. predloží potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku) s tým, že ponúkaná služba je poskytovaná v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na službu štandardné záručné podmienky výrobcu. |
1.3.33 Nepreukázanie alebo nedodanie vyššie uvedených podkladov, resp. nesplnenie požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy. |
1.3.34 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
II. CENA |
2.1 V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
2.2 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy, tt.j. vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu hardvéru (ak je pri niektorých položkách hardvéru potrebné takýto poplatok zaplatiť). |
2.3 Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Poskytovateľ vystaví a zašle objednávateľovi faktúru, a to vždy najneskôr do 14 dní od skončenia príslušného kalendárneho štvrťroka. |
3.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorích predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ vráti faktúru poskytovateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma na úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky |
3.4 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú poskytovateľ zašle faktúru elektronicky, písomne oznámi poskytovateľovi do šiestich pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
3.5 Poskytovateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Súčasne aj v listinnej podobe na adresu objednávateľa. Posyktovateľ záväzne vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3.6 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a predmet plnenia bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákonao DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákonao DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákonao DPH. |
3.7 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákonao DPH. |
IV. SANKCIE |
4.1 V prípade, že poskytovateľ neposkytne službu tak, ako bola v tejto zmluve požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, minimálne však 5000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1. tohto článku zmluvy je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania verejného obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky |
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodu 4.1. tohto článku zmluvy sa neuplatní, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.4 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany poskytovateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.5 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti poskytovateľom, vyhotoví objednávateľ poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti poskytovateľom. |
4.6 Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") musí byť oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
4.7 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak poskytovateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované včlánku I. tohto Opisného formulára - Osobitnýé požiadavky na plnenie do 6 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4.8 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak poskytovateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo službu neposkytne vôbec. |
4.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je poskytovateľ v omeškaní, t.j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa |
V. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
5.1 Poskytovateľ sa zaväzuje: |
a. pri plnení predmetu Zmluvy postupovať s potrebnou odbornou starostlivosťou, hospodárne a v súlade so záujmami Objednávateľa, ktoré pozná alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti musí poznať; b. pri plnení predmetu Zmluvy postupovať v súlade s požiadavkami Objednávateľa uvedenými v tejto Zmluve, vrátane jej príloh, ako aj v súlade s podmienkami verejného obstarávania; |
c. pri plnení povinností podľa tejto Zmluvy dodržiavať pokyny a podklady Objednávateľa, ktoré nie sú v rozpore s ustanoveniami tejto Zmluvy; d. bez zbytočného odkladu písomne upozorniť Objednávateľa na nevhodnú povahu pokynov a/alebo podkladov poskytnutých mu Objednávateľom, ak mohol túto nevhodnosť zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti; |
e. neodkladne písomne informovať Objednávateľa o každom prípadnom omeškaní, či iných skutočnostiach, ktoré by mohli ohroziť riadne a včasné zhotovenie Diela; f. zodpovedať za vzniknutú škodu, ktorú bolo možné vopred predvídať, spôsobenú Objednávateľovi porušením svojich povinností vyplývajúcich z tejto Zmluvy a/alebo právnych predpisov; g. dodržiavať a aplikovať povinnosti vyplývajúce z príslušných právnych predpisov. |
5.2 Poskytovateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa postúpiť na tretiu osobou a ani založiť akékoľvek svoje pohľadávky vzniknuté na základe alebo súvislosti s touto Zmluvou alebo plnením záväzkov podľa tejto Zmluvy (ďalej aj len „pohľadávka z tejto Zmluvy“). |
5.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať informačnú bezpečnosť v súlade s podmienkami stanovenými v príslušných právnych predpisoch a v Metodike pre systematické zabezpečenie organizácií verejnej správy v oblasti informačnej bezpečnosti (dostupná na: https://www.csirt.gov.sk/doc/MetodikaZabezpeceniaIKT_v2.1.pdf |
5.4 V prípade ak pre riadne plnenie tejto Zmluvy je nevyhnutné, aby poskytovateľ v mene objednávateľa spracúval osobné údaje, ktoré objednávateľ spracúva ako prevádzkovateľ, zaväzuje sa poskytovateľ tieto spracúvať výlučne za podmienok stanovených platnou a účinnou legislatívou Slovenskej republiky pre oblasť ochrany osobných údajov, t. j. na základe osobitného právneho titulu (zmluvy s objednávateľom, prípadne ak je to možné v súlade s danou legislatívou na základe poverenia objednávateľa, resp. iného obdobného právneho úkonu). |
5.4.1 V nej objednávateľ stanoví predovšetkým predmet a dobu spracúvania osobných údajov, povahu a účel ich spracúvania, zoznam a rozsah osobných údajov, kategórie dotknutých osôb a povinnosti a práva prevádzkovateľa, ako aj ďalšie podmienky stanovené platnou a účinnou legislatívou Slovenskej republiky pre oblasť ochrany osobných údajov. |
5.5 Zmluvné strany sa zaväzujú užívať Dôverné informácie druhej Zmluvnej strany výlučne na účel, na ktorý im boli poskytnuté, odovzdané, sprístupnené alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané Zmluvnými stranami na základe tejto Zmluvy. V prípade, že Objednávateľ poskytne Zhotoviteľovi dôvernú informáciu v listinnej podobe, Zhotoviteľ je povinný ju bezodkladne po pominutí účelu jej držania vrátiť Objednávateľovi. |
5.6 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť sa nevzťahuje na prípady, ak Zmluvnej strane na základe zákona alebo na základe rozhodnutia príslušného orgánu vznikla povinnosť sprístupniť alebo zverejniť dôvernú informáciu druhej Zmluvnej strany alebo jej časť. O vzniku takejto povinnosti sa budú Zmluvné strany vzájomne písomne informovať bez zbytočného odkladu. |
5.6.1 Rovnako nie je porušením povinnosti mlčanlivosti, ak poskytovateľ poskytne Dôvernú informáciu svojmu subdodávateľovi; to však len za predpokladu, že subdodávateľ takúto Dôvernú informáciu nevyhnutne potrebuje pre účely plnenia tejto Zmluvy a zároveň ak poskytovateľ zabezpečí, že subdodávateľ bude viazaný minimálne v rovnakom rozsahu k ochrane dôverných informácií ako sú viazané Zmluvné strany. |
5.7 Aby nedošlo k pochybnostiam, ustanovenia jednotlivých bodov tohto článku Zmluvy sú platné a účinné bez časového obmedzenia, t. j. aj po ukončení tejto Zmluvy. |
VI. VŠEOBECNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
6.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v čl. I. tohto Opisného formulára Osobitné požiadavky na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálne platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
6.2 Poskytovateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
6.3 Objednávateľ je oprávnený v zmysle plnení tejto zmluvy vždy skontrolovať dodanie/poskytnutie požadovaného tovaru/služby a v prípade dodania/poskytnutia iného než podľa tejto zmluvy požadovaného tovaru/služby, neprevziať tovar/službu. |
6.4 Objednávateľ potvrdzuje, že zvážil riziká a poskytoviteľa oprávňuje vykonať plnenie v zmysle tejto Zmluvy. Objednávateľ ako osoba, ktorá je správcom počítačových systémov a aplikácií, ktoré majú byť predmetom zmluvy, alebo ktorá je ako správca náležite oprávnená riadiť prístup k týmto systémom (ďalej len „systémy objednávateľa“), týmto udeľuje poskytoviteľovi, jeho príp. subdodávateľom a ich zamestnancom a zástupcom (osobám uvedeným v Prílohe č. 1 tejto zmluvy), ktorí budú participovať na plnení predmetu zmluvy, oprávnenie a súhlas prístupu k definovaným systémom Objednávateľa. |
6.5 Objednávateľ týmto potvrdzuje a súhlasí, že uvedené oprávnenie a súhlas v súvislosti s výkonom predmetu zmluv udelil slobodne, dobrovoľne a vážne. |
6.6 Neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy sú jej prílohy: a. Príloha č. 1 - Kontaktné osoby Zmluvných strán b. Príloha č. 2 - Zoznam subdodávateľov c. Príloha č. 3 - Poverenie na prístup k osobným údajom objednávateľa |
6.7 Právne vzťahy v tejto zmluve neupravené sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Radlinského 32, P.O. BOX 13, 810 05 Bratislava 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2022 23:59
1,00 Celok
164 550,00
164 550,00
Zabezpečenie pozáručnej servisnej podpory IKT infraštruktúry - SLA pre softvér a hardvér podľa špecifikácie tejto zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2022 12:46
18.01.2022 13:45
18.01.2022 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2022 12:12 - Vstupná ponuka | 162 989,04 | € | Cena s DPH |
18.01.2022 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 161 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: