• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.12.2021 16:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 10:15

Detail zákazky Z202125285

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.12.2021 16:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 10:15

Základné údaje

Z202125285

OF-248761

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6141767

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivý proviant

Cestoviny, múka, olej, ryža, cukor

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15612200-3 - Obilná múka
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15831000-2 - Cukor
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ostatné trvanlivé potraviny
Funkcia
Potraviny potrebné pri príprave stravy a na zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny abeceda, zvieratká, hviezdičky vaječné Kg 100
Cestoviny farebné vretená Kg 50
Cestoviny gágoríky Kg 30
Cestoviny kolienka vaječné, semolinové (malé, veľké) Kg 500
Cestoviny mušličky, vaječné, semolinové Kg 300
Cestoviny mašle vaječné, semolinové Kg 50
Cestoviny niťovky vaječné Kg 200
Cestoviny široké rezance vaječné Kg 50
Rajbanička ERCE 250 g alebo ekvivalent Kg 50
Tagliatelle Kg 100
Vretená vaječné, semolinové Kg 300
Špagety vaječné, semolinové Kg 500
Makaróny, rúrky vaječné, semolinové Kg 50
Tarhoňa vaječné, semolinové Kg 300
Slovenská ryža vaječné, semolinové Kg 100
Fliačky vaječné, semolinové Kg 100
Penne Kg 150
Lasagne Kg 10
Cestoviny Tortelliny plnené Kg 10
Rastlinný olej fritovací 2 L značka: FRITOL 2 L Palma Tumys Bratislava (alebo akvivalent) l 10
Slnečnicový, repkový, rastlinný olej 1 L l 1500
Olivový olej extra panenský 1 L l 30
Margarín kg 50
Cukor biely kryštálový Kg 1000
Cukor biely práškový Kg 30
Cukor biely hygienický á 5g Kg 10
Cukor hnedý trstinový Kg 5
Cukor hnedý trstinový á 5g Kg 5
Soľ kuchynská Kg 400
Hrubá múka T 450 zlatý klas Kg 50
Polohrubá múka výberová Kg 1000
Hladká múka T 650 extra Kg 500
Krúpy jačmenné Kg 50
Krupica pšeničná, kukuričná hrubá Kg 30
Krupica detská Kg 5
Kukuričný škrob Kg 20
Škrob zemiakový Kg 50
Krémový prášok Zlatý klas (Gustin) 200 g Kg 50
Pudingový prášok (rôzne druhy a príchute) 40 g Kg 50
Ryža guľatozrnná, výberová 1.trieda kvality Kg 1000
Ryža dlhozrnná, výberová 1.trieda kvality Kg 100
Šošovica veľkozrnná Kg 300
Fazuľa biela (veľká, malá) Kg 300
Fazuľa farebná (veľká, malá) Kg 300
Hrach žltý- lúpaný, polený Kg 100
Cícer Kg 50
Hŕstka - zmes strukovín Kg 100
Ocot L 100
Zemiakové cesto Kg 100
Zemiaková kaša instantná Kg 100
Horčica plnotučná 400 g Ks 300
Horčica plnotučná 30 g balenie Ks 300
Korenie oregano 10 g Ks 50
Dochucovadlo vegeta podravka 400g Ks 100
Korenie paprika sladká 100g Ks 500
Korenie paprika pálivá 100g Ks 50
Korenie čierne mleté 20g Ks 500
Ochucovadlo tekuté worchestrová omáčka 1 l Ks 20
Korenie bobkový list 7g Ks 200
Korenie nové celé 20g Ks 200
Korenie rasca drvená 20g Ks 100
Korenie rasca celá 20g Ks 500
Korenie majorán 7 g Ks 500
Korenie čierne celé 20g Ks 500
Korenie grilovacie 40g Ks 500
Korenie grilovacia zmes 50g Ks 20
Korenie muškátový orech 20g Ks 50
Korenie tymián 9g Ks 100
Korenie kari 20g Ks 100
Ochucovadlo tek Klasik polievkové 170 ml Ks 300
Ochucovadlo tekuté polievkové korenie 1L Ks 100
Citrovit 75g Ks 500
Vanilinový cukor 8g Ks 200
Droždie sušené 10g Ks 2000
Korenie petržlenová vňať 7g Ks 100
Chilli korenie 20g Ks 100
Ochucovadlo tekuté sójová omáčka 1 l Ks 50
Číry bujón 1kg Ks 5
Zeleninový bujón 1kg Ks 50
Hovädzí bujón 1kg Ks 50
Bravčový bujón 1kg Ks 50
Škoricový cukor 20g-30g Ks 100
Prášok kypriaci do pečiva 12g Ks 100
Korenie na ryby 25g Ks 100
Solamyl, 250g Ks 50
Mak 250g Kg 50
Škorica mletá, balenia do 50g Kg 5
Krehký chlieb, balenia od 35g do 100g Kg 100
Sezam lúpaný, balenia 200-500g Kg 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru minimálne 3 krát týždenne.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list v troch výtlačkoch, ktorý musí obsahovať : - názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu - cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh.
Predávajúci zašle za prevzaté dodávky faktúru v troch výtlačkoch, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru
Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá neobsahuje všetky náležitosti, alebo je nesprávna a to do dátumu splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti. Táto začína plynúť znovu odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 48 hodín po obdržaní telefonickej objednávky a to v pracovné dni t. j. v pondelok až piatok od 7:00 h do 14:00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach
Doba trvania zmluvy je od 10.1.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Po dohode s obstarávateľom môže predávajúci dodať aj tovar v  mierne odlišnej veľkosti balenia ako je uvedené v zmluve. V tom prípade však musí byť cena na faktúre prepočítaná tak aby cena za kilogram/liter zostala rovnaká.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Zmluvu je možné zrušiť: a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane, b) okamžitým odstúpením od zmluvy pri jej podstatnom porušení.
Za podstatné porušenie zmluvy považujú zmluvné strany v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov ak: a) predávajúci opakovane nedodá tovar v požadovanom sortimente, množstve, kvalite alebo včas podľa objednávok kupujúceho, b) predávajúci opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania alebo prepravy tovaru. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Dodaný tovar musí byť v prvej tretine jeho záručnej doby.
Do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaný tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

14.01.2022 07:00 — 30.12.2022 14:00

18 306,70 €

18 306,70

18 306,70

Do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.12.2021 16:40

10.01.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 89
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2022 15:39 - Vstupná ponuka 18 306,70 € Cena bez DPH
10.01.2022 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 18 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS