• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 12:40

Detail zákazky Z202125271

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2022 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2022 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2022 12:40

Základné údaje

Z202125271

OF-248746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6141785

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové operačné oblečenie

Jednorazové operačné oblečenie, blúza, nohavice

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Košeľa operačná, jednorazová
Funkcia
Ochranný odev zdravotníka jednorazový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo na 12 mesiacov ks 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál priedušná netkaná textília
materiál nenasiakavý, bezprašný, neuvoľňuje vlákna a je dočasne odolný voči prenikaniu tekutín.
blúza strih typu T
veľkosti S, M, L, XL
rukáv krátky
vrecko áno, min. 1
 2. Nohavice operačné, jednorazové
Funkcia
Ochranný odev zdravotníka jednorazový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo na 12 mesiacov ks 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál priedušná netkaná textília
materiál nenasiakavý, bezprašný, neuvoľňuje vlákna a je dočasne odolný voči prenikaniu tekutín.
nohavice so šnúrkou v páse
veľkosti S, M, L, XL
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar prepravovaný a doručený v originálnom ochrannom obale/balení (kartón, krabica) nie len v jednotlivom sterilnom balení, tak aby bola zaručená neporušenosť tohto sterilného balenia.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
1. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis.
2. Objednávateľ môže od dodávateľa požadovať predloženie prospektového materiálu ponúkaného tovaru, ktorým preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar:
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar,
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku;
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnakéalebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenieposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospechceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením ŠUKL za každú položku.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň), pričom splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

18 942,00

15 785,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

bez vlastného návrhu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.01.2022 08:31

10.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 441
 317
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2022 12:01 - Vstupná ponuka 18 939,60 € Cena s DPH
10.01.2022 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 16 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS